Ja je ziet het goed... Moet zeggen dat ik het zelf niet meer zo goed zie, maar dat komt omdat ik er al te vaak naar gekeken heb
Dag allemaal, mag ik misschien ook aanschuiven op het bankje? Ik heb vanmiddag na 2x mislukte IVF nu voor het eerst een TP gehad. Er zitten 2 emmy's warm in mijn buik en nog 2 hebben het juist heeeel koud gekregen.... Eef
Wat voor test is het als ik vragen mag? Toch niet de staaf van de digitale CB? Ik duim voor je! @ Eef, hopelijk gaan de emmy's zich goed innestelen!
@all, houd jullie emmy's goed warm.....ik wil er komende week ook graag weer bij komen zitten....lekker warm!
Ok, ik dacht even dat het de staaf van een digitale test was.. maar het ziet er heel gunstig uit, heb je nog getest?
Nee ik heb vandaag niet getest Heb vanmorgen een bloedtest in het ziekenhuis gedaan Moet vanmiddag om 2 uur bellen
dat kan ik me helemaal voorstellen........ ga gauw nog effe een was doen ofzo..dan is het ineens 2 uur eer je er erg in hebt.. maar ik gok op goed nieuws
Hihi kreeg net al een telefoontje van de belasting dienst Met gelukkig goed nieuws. Dus we zijn alweer iets verder