Het wachtbankje. (Voor diegene die wachten tot ze zwanger zijn!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Spannend Imona! Ik ga voor je duimen.

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nog geen menstruatie te bekennen. Mijn botsten en tepels doen wel echt zeer. Vanmorgen op de wc kwam er slijm uit. Leek op vruchtbaar slijm maar wat steviger. Meer geld achtige. Kon het wel een beetje rekken. Kan niet van eisprong zijn want die heb ik gemeten met ovulatietest. Vind het zo spannend. Ben wel geneigd om te denken dat ik zwanger ben. Dat gevoel had ik al na de eisprong omdat sinds dien mijn tepels overeind staan en dat staan ze nooit. Maar ja. Heb al zo vaak gedacht dat ik zwanger was en wat niet zo bleek te zijn.. ik ga het afwachten. Spannenddd

3. KleinMeisje93

Wanneer wil je gaan testen Imona?
    Ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad (cb digitaal) dus vanmiddag maar weer testen met een dipstick die ik heb van zwangerschapstestbestellen. Ben zo bang dat ik dadelijk gee eisprong heb..

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mijn eisprong was deze maand ook 4 dagen later.
    Net naar de wc geweest en best wel veel witte afscheiding voor mij doen.

Zit nu nog in egypte. We komen woensdag nacht pas thuis. Wil pas donderdag of vrijdag testen. Maar krijg echt wel steeds meer het gevoel dat het raak kan zijn. Maar durf er toch nog niet helemaal vanuit te gaan. Heb wel een zeurend gevoel in mijn onderrug en onrustige benen als ik zit. Mijn botsten zijn ook voller. Niet groter maar meer gevuld. En een heel vaag gevoel in mijn vagina. Niet baarmoeder maar echt mijn muts zegmaar. Elke dag dat ik niet ongesteld ben geeft me hoop. Ben heel benieuwd en vind het zo spannend. En hopelijk het echt zo heel erg. Ben het wachten na 23 maanden wel zat...

5. KleinMeisje93

Dat snap ik meid! Heb je wel kunnen genieten van de vakantie? En nu nog.
    Ik ga voor je duimen. Ik hoop mijn eisprong van de week te hebben.

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik geniet enorm van de vakantie. Net weer van dat gel achtige spul afgeveegd. Het is geen vruchtbaar slijm. Daar is het te dik voor. Maar meer dat slijm-gelei -gel achtige spul. Net gel voor mannen uit zo'n potje. Heb het nog nooit gehad.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @ klein meisje
    Al een positieve ovulatietest?

En hoe gaat het met de rest?

Vandaag mijn NOD maar nog geen bloed gezien. En het voelt ook niet of het er aan zit te komen. Ben benieuwd. Zo spannend.

8. KleinMeisje93

Heb nog steeds geen positieve ovulatietest :( moed zakt me wel een beetje in de schoenen. Ik gebruik die van cb digitaal.. eigenlijk vind ik de dipsticks toch fijner waarop ik altijd een tweede streepje zie, toch een soort van bevestiging dat het wel werkt.

9. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend Imona! Ik zou allang getest hebben haha!
    Ik heb als het goed is over 2/3 dagen mijn ovulatie. Ik test daar niet op maar zorg dat we het om de dag doen :p zitten we in ieder geval daarmee goed!

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @ klein meisje. Ja snap je. Had ik deze maand ook. Maar komt vanzelf.

@ pink unichorn.

Ja ik zou ook graag testen maar ik denk niet dat ze hier in egypte zwangerschapstesten hebben. En al hebben ze die wil denk ik niet dat ik ze zou vertrouwen ik ben woensdag weer thuis. Dus ga donderdag of vrijdag ochtend testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk.

11. KleinMeisje93

Hij is positief! Evenals de dipstick.

Bijgevoegde bestanden:

12. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn klein meisje!!

Imona, pff ik zou gek van de spanning worden, haha! Zeker met die symptomen.

13. KleinMeisje93

Hier toen straks pijnlijke steken terhoogte van eileider! Nu is de pijn weg. Hadden wel geklust toen ik die pijn had. Wat zeggen jullie is dit genoeg? 19, 21, 22, 24, en 25(vandaag dus) geklust.. zou dat genoeg zijn voor een eventuele zwangerschap?

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Goed zo klein meisje. Zie je. Uiteindelijk komt ie gewoon. Denk wel dat je genoeg geklust hebt hoor.

Hoe is het met de andere meiden?

Hier nog geen bloed. Nu een dag over tijd. Borsten doen ongelofelijk zeer en elke dag wel een paar steken in baarmoeder.

Als de test positief blijkt van de week zou ik het meteen aan mijn beste vriendin willen vertellen. Maar manlief wil het voor ons zelf houden tot na de eerste echo. Omdat we de vorige keer een miskraam hadden. Ik begrijp hem wel. Maar vind dat wel heel moeilijk.

Morgen naar huis vanuit egypte. Ben er wel aan toe om weer naar huis te gaan. Kan ik voor het weekend nog testen haha

15. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen van wel , kleinmeisje!

Imona, aan de symptomen te lezen zou je wel eens zwanger kunnen zijn!

Pff maargoed ik denk nu elke keer dat er wat kan zijn en voel elke keer vanalles, word gek van al die tekens en ditjes en datjes, haha!

Eerst voelde ik mijn eisprong heel goed en nu dus niet meer.
    Al heb ik nu wel wat krampjes dus wie weet nu weer wel, het moet wel een deze dagen komen. Miss dat ik toch een keer zo'n ovulatie-testje haal.

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik vind ovulatietesten heel handig. Dan hoef je niet zo te gissen.

Ja ik krijg steeds sterker het vermoeden dat het raak is. Mijn botsten gaan steeds meer pijn doen. En de aders worden steeds meer zichtbaar. Ze worden nu ook voller en wat groter. Voel duidelijk melkklieren zitten en ook lijken mijn tepelhoven donkerder en de buitenkant van mijn tepels beetje blauw en de bovenkant van mijn tepels meer roze.

Merk ook dat ik meer honger krijg. Dat heb ik nog niet gehad deze vakantie. Ook tandenpoetsen achter in brengt een braakreflex mee. Dat heb ik ook nooit. Dus ik denk wel wat het goed nieuws is.

Net met naar de wc gaan weer dat slijm afgeveegd.

Maar toch blijf ik voorzichtig. Wil er niet zomaar vanuit gaan tot ik een positieve test en een goede echo heb. De angst voor een nieuwe miskraam is zo groot..

17. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Hoi dames,

Even een tijdje niet gereageerd. @kleinmensje wat fijn dat je een positieve test had. Ik denk ook dat je genoeg geklust heb. Ik zou zelf altijd nog 1 dagje extra doen voor de zekerheid hihi, maar dat ben ik. Ze zeggen dat wanneer de pijn voorbij is, de eisprong geweest is. Maar omdat zwanger worden zo makkelijk en eenvoudig is en er nooit uitzonderingen zijn enzo (not;)) kan het bij sommige vrouwen ook pas na de pijn komen.

@imona. Vind het heel spannend voor je. Ben heel erg benieuwd dus hou ons op de hoogte. Ik hoop dat het na zo'n lange tijd eindelijk raak is voor jullie.

Ik ben inmiddels een week verder na positieve ovu test en voel me op zich prima. Geen pijntjes zoals eerst. Ik had alleen van het weekend heel even kleine steekjes in mijn schaamstreek. Ik natuurlijk weer Googlen en zou van de innesteling kunnen komen aangezien het wel qua tijd redelijk klopt. Maar goed zoals de andere dames ook zeggen, je wilt zo graag alles koppelen aan een zwangerschap.

Als ik volgende week geen positieve test heb of geen menstruatie en de pijn weer terugkomt dan weet ik eigenlijk wel zeker dat het verkleving zijn waardoor het niet op gang komt.
    Zit nu op 10 weken geen menstruatie sinds de curettage.

18. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben net even naar de kruidvat geweest voor een doosje met ovu testen.
    Gelijk eentje gedaan en deze was negatief.
    Klopt enigzins ook wel want als ik de app geloof is mijn ovulatie paas woensdag, als de test positief is dan ia de eisprong er met 24u.
    Morgen nog maar eens testen dus.

Pff garnaaltje wat een onzekerheid zeg!
    Hopelijk of zwanger of ongesteld volgende week.
    En idd je gaat bij alles denken dat het miss wel een zwangerschap kan zijn.. Grr haha!

Ik snap je angst heel goed Imona, ga voor je duimen dat het nu raak is en dat je over 8 maanden een lief klein gezond mensje mag verwelkomen!

19. KleinMeisje93

Net nogmaals getest en weer positief. Dan springt vaak je ei toch over 12/24 uur? Want dit is de tweede dag dat hij positief is.

Bijgevoegde bestanden:

20. KleinMeisje93

Ik hoop zo dat het voor je raak is Imona! Je verdiend het echt!

Deel Deze Pagina