Dat wordt klussen Kleinmeisje93! Zag trouwens dat ik je naam verkeerd zei vorige keer, sorry! Succes met alle testen dames.
Geeft niet Garnaaltje! Hebben vandaag nog even geklust en kan morgen dus op het wachtbankje. Heb er nu een goed gevoel over
Ik zie dat dit clubje al een tijdje loopt maar zou ik er nog bij kunnen? Vind het fijn om mee te lezen en af en toe ook gezellig mee te kletsen.
Wat fijn bedankt dames! Ja klopt vind het verschikkelijk en gaf me in het begin ook heel veer stress en spanning ook omdat ik daardoor natuurlijk maar heel weinig kansen heb in een jaar. Maar heb me er sinds 2 maanden bij neergelegd want ik kan het toch niet veranderen. Nu slik ik sinds me vorige cyclus emafol pmp en nu was me cyclus ook wat korter dus hoop dat dit mijn wondermiddel gaat zijn. Gebruik dan ook geen ovulatietesten omdat dat me nog meer spanning geeft en ook geen doen is om zolang van te voren al te beginnen met testen. Heb wel mezelf voorgenomen als deze ronde me cyclus weer wat korter is geworden ik van mezelf mag beginnen met ovulatietesten. Maar ja die lange cyclussen zijn geen pretje
Dames! Ja klopt vind het verschikkelijk en gaf me in het begin ook heel veer stress en spanning ook omdat ik daardoor natuurlijk maar heel weinig kansen heb in een jaar. Maar heb me er sinds 2 maanden bij neergelegd want ik kan het toch niet veranderen. Nu slik ik sinds me vorige cyclus emafol pmp en nu was me cyclus ook wat korter dus hoop dat dit mijn wondermiddel gaat zijn. Gebruik dan ook geen ovulatietesten omdat dat me nog meer spanning geeft en ook geen doen is om zolang van te voren al te beginnen met testen. Heb wel mezelf voorgenomen als deze ronde me cyclus weer wat korter is geworden ik van mezelf mag beginnen met ovulatietesten. Maar ja die lange cyclussen zijn geen pretje
Hier net nogmaals getest na minstens 2 uur niet geplast te hebben en toch wel wat gedronken te hebben,, hij is nog steeds knal positief sinds gistermiddag?? Cb digitaal gedaan dus overduidelijk een en een hele duidelijke roze tweede streep op een dipstick. Heb dit vorigge maand niet gehad dat het twee dagen achter elkaar knal positief is.
Nou spannend hoor! En je hebt het ook genoeg spannend gemaakt zie ik. Ben benieuwd of je over 2 weken ook een mooie roze streep hebt, alleen dan op een zw test
Goede morgen dames. Hoop het voor je klein meisje. Welkom Brinsa. Die lange cyclussen zijn helemaal niks idd. Hier nog geen bloed te zien nu ruim 3 dagen over tijd. Mijn botsten doen echt enorm pijn. Vanavond gaan we naar huis van vakantie. Ik had gedacht om meteen te testen thuis. Maar wat blijkt.. zit mijn schoonmoeder in ons huis.... Ze heeft last van haar longen en ze zijn haar huis aan het verven.. Maar goed. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. Had gehoopt rustig thuis te komen. Niemand om me heen en gewoon te kunnen testen. Maar dat kan dus niet.. En ik heb geen idee hoe lang ze blijft. Wat een domper zeg. Maar goed. Hopen maar dat het raak is. Dan is alles al snel vergeten.
Mijn vriend en in hebben nog geklust vandaag. Hij liep vandaag ook weer ietsje af de ovulatietest en de cb was negatief.
Elke dag vrijen, of minimaal iedere dag ejaculeren, verbetert de kwaliteit van het sperma. Sperma met een hogere kwaliteit geeft ook een hogere kans op een zwangerschap, blijkt uit een Australisch onderzoek. Bovendien is de kans op prostaatkanker bij mannen die regelmatig klaarkomen veel lager. Iedere dag ejaculeren! Door iedere dag te ejaculeren verblijven de zaadcellen minder lang in de zaadkanalen. Doordat ze daar worden blootgesteld aan voor de zaadcellen schadelijke moleculen daalt de kwaliteit. Ook worden door regelmatig klaarkomen carcinogene stoffen weggespoeld wat de kans op prostaatkanker op latere leeftijd kleiner maakt. Uit onderzoek blijkt dat mannen die het meest ejaculeren tussen de leeftijd 20 en 50 de kleinste kans op kanker hadden. Mannen die meer dan 5 keer per week masturbeerden hebben 30% minder kans op prostaatkanker. Sneller zwanger worden Tijdens het verloop van de studie vroeg gynaecoloog en verloskundige Greening aan 118 mannen met sperma van lage kwaliteit om gedurende een week elke dag te ejaculeren. Verder mochten ze niets veranderen aan hun levensstijl. Na het onderzoek bleek bij 81 procent van de proefkonijnen de kwaliteit van het sperma erop vooruitgegaan te zijn. Velen onder hen zagen de kwaliteit evolueren van "slecht" of "gemiddeld" naar "goed". Koppels die zwanger willen worden doen er goed aan in de week voor de eisprong van de vrouw elke dag te vrijen. bron:ikzwanger.com
imona ik hoop dat het raak is en je misschien morgen ochtend stiekem kan testen. een vraagje ik ben aan het testen geweest ongeveer een week lang constant negatieve testen nu had niet afgelopen zondag maar die week ervoor zo'n verschrikkelijke buikpijn kon de trap niet opkomen dat ik eigenlijk wel zeker wist dat dat mijn eiersprong was. (het voelde als vroeger voor de prikpil toen had ik altijd 2 weken voor mijn aankomende menstruatie zulke pin). nu was dat eigenlijk best vroeg als dat hem was ik moet 5 oktober weer ongesteld worden. hebben meer van jullie dit gehad ik moet 13 oktober weer naar de fertiliteitsarts voor uitslagen en plan van aanpak.
@ hellipretty. Ja ik vind het heel spannend wil het heel graag weten maar ben ook bang dat het misschien gewoon niks is. Maar ja. Wel bijna 4 dagen over tijd. Schoonmoeder blijkt er toch niet te zijn dus ik heb alle rust om te testen als ik er klaar voor ben @ klein meisje.. Internet moet je niet altijd geloven. Mijn gynaecoloog zegt juist dat je beter om de dag of om de 2 dagen kan vrije /ejaculeren. Het mannenlichaam heeft tijd nodig om Spermacellen aan te maken. Volgens mijn gynaecoloog is het juist zo dat als je 3 dagen achter elkaar ejaculeert er geen spermacellen meer zijn maar bijna alleen maar vocht. Gek he? De een zegt dit en de ander zegt dat..
@hellopretty. Ja ik heb 2 rondes terug zo'n mega pijn gehad als jij omschrijft wist op dat moment niet wat het kon zijn en me vriend wou me al bijna naar de eerste hulp brengen totdat het na paar uur langzaam wegzakt en ik me de volgende dag opeens bedacht dat het wel het laatste groeien van me eitje kon zijn en toen nog een dag later me tegels en borstel pijn deden wist ik het zeker dat dat het was. @kleinmeisje93 op internet en om je heen wordt zoveel gezegt ik vind dat je gewoon moet doen wat je zelf wil en prettig voelt. Als dat elke dag is of paar keer in de week. Je moet dingen niet gaan forceren omdat er ergens staat dat het zo moet of zo beter werkt. Het moet vooral ook leuk blijven. Ik heb in het begin ook heel erg gezocht voor van alles en merkte dat ik er daardoor heel erg mee bezig was en daardoor (onbewust) ook best gespannen raakte. Nu heb ik het al 3 maanden los gelaten en doe ik wat zelf prettig voelt en ondanks ik heeeeeeeeeel graag wil en al bijna een jaar bezig ben merkt ik vooral dat ik heel veel plezier heb met me partner en dat is het belangrijkste geniet van deze periode en van elkaar vooral nu het nog kan net even op een andere manier dan wanneer het kleine wondertje er straks is. Imona heb je al getest?? Ben wel benieuwd
Nou dames. Ik ga proberen zo minmogelijk te plassen (als dat lukt en dan zal ik vanmiddag eens een testje wagen zou nu 4.5 weken moeten zijn.. Dan kan je dat wel zien 's middags toch?