Toch maar morgen ochtend doen voor de zekerheid.. ochtend urine toch het beste.. en aangezien ik nu al ruim 26 uur wakker ben en continu heb geplast is het niet echt geconcentreerd meer..
Je laat ons echt in spanning Imona. Ik ging speciaal kijken of je al meer wist tussen me werk door . Vind het van mezelf heel spannend maar van anderen ook. Ik had echt niet gekund om te wachten. Ik ben echt te nieuwsgierig daarvoor. Maar met ochtendurine is wel beter. Al denk ik dat je nu echt wel met middag urine ook positieve test zou hebben. Maar als het negatief is zou ik weer hopen dat het toch raak kan zijn omdat het geen ochtendurine is...zo blijf je jezelf gek maken haha. Nou hou ons op de hoogte Imona.
Goede middag dames. Daar ben ik weer. Ik liep net in de AH en werd zo misselijk. Mijn man zei doe die test maar gewoon. Ik had er niks van verwacht. Zulke waterige urine. Maar de test was nog niet eens helemaal gekleurd en er stond al een streep. En super duidelijk! Ben dus gewoon hartstikke zwanger!!! Ergens wist ik het al direct na de bevruchting. Maar toch.. sta te shaken. Ik hoop zo dat het goed gaat. Helemaal na de miskraam van vorige keer. Maar mijn gevoel zegt van wel. Zo blij!!!!
Hoi mag ik ook meekletsen? Zit nu een paar dagen voor mijn ei.. dus maken het extra gezellig. Zit in ronde 4 voor mij vierde kindje en mijn vriends tweede.. en ons eerste kindje. ik vind het erg spannend... mijn eerste drie zwangerschappen was ik binnen drie maanden zwanger. Nu vanaf half juni mijn spiraal eruit. Iedere maand er ook erg mee bezig. Allerlei klachtjes en een menstruatie van niks... maja geen positesten... nou ben benieuwd wat deze maand brengt. Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd!! Voor degene op het wachtbankje mijn duimen draaien! Voor degene in de vruchtbare week heel veel plezier😉 En voor degene die ongesteld zijn.. nieuwe ronde nieuwe kansen😘
Van harte gefeliciteerd Imona. Echt super dat het eindelijk is gelukt. Je hebt het dubbel en dwars verdiend. Echt heel erg blij voor je. Nu de rest ook! Welkom bij de club Danielle
Welkom bij de club danielle. @ garnaaltje. Ja nou ik ben heel blij sta echt te stuiteren. Maar eerst de echo maar eens afwachten. Hopen dat we ook iets zien. Niet net als de vorige keer een lege holte..
Welkom Danielle. Wauw echt super Imona!! Ben echt blij voor je. Ik ben vandaag samen met mijn vriend nog langs zijn zus geweest en had weer mijn neefje van net 2 maanden weer vast kunnen houden 😍😍 hij lachte echt super cute naar mij. Ik zit nu op 2DPO en ongelofelijk moe en ik weet het, ik rook nog steeds maar het smaakt me niet echt ineens,, het is dat ik er nog niet vanaf kan blijven mijn vriend heeft me gezegd dat hij er ook echt mee gaat stoppen!!! Eerst wou hij dat niet en nu wel want hij ziet nu toch in hoeveel het maandelijks wel niet kost en wat voor leuks je eigenlijk met het geld kunt doen.
Nou. Ik rook ook. Ik was gestopt toen ik medicijnen kreeg. Maar niet zwanger. Toen was ik weer begonnen. Hop. Zwanger. Goed. Miskraam. Vooruit. Toen ben ik weer gaan roken en in de vakantie gewoon 10 dagen een pakje per dag. En kijk nu. Weer zwanger. Ik rook vandaag nog en morgen is het klaar. Kan er dan ook makkelijk vanaf blijven. Heb nu een echt doel. Natuurlijk is het beter om te stoppen. Maar of het nou echt zo beïnvloedend is. Al mijn vriendinnen rookten en zijn allemaal zwanger geraakt. Voor mij is het morgen klaar. Ga vanaf morgen op über gezond!
Dit geeft me een goed gevoel!! Ik rook niet heel veel, nja max 10 stuks op een dag en meer niet, 1 pakje doe ik 3 dagen mee en soms langer.
Ik vind trouwens super goed van je dat je ermee gaat stoppen! Heel soms raadt de dokter aan te blijven roken als je veel stress hebt want stress is juist nog veel slechter voor de baby hoorde ik
Ja nou. Ik weet dat ik zonder kan. Heb het eerder gedaan. Nou een dokter raad het niet aan. Maar als je heel gestressd bent kun je beter een sigatetje roken of een glas wijn drinken als je daardoor ontspant. Maar liever niet natuurlijk.
Nou ik rook ook... heb bij mijn eerste wel de hele tijd gerookt... ik weet het super slecht.. bij mijn tweede en derde niet. Ik ga ook stoppen als ik zwanger ben... ik weet ook dat het beter is al ervoor te stoppen maar dat zit er niet in.. Nou dames hebben we nog een gemeenschappelijk doel... de eerste is zwanger worden en blijven... en stoppen met roken😊
Ja inderdaad. Dit is echt de eerste ronde van de 4 dat mijn vriend en ik echt rond en op mijn eisprong hebben 'geklust' ben nu erg benieuwd. Hoe vroeg hadden jullie al ergens last van? Heb nog wat last rechts onder bij mijn rug ben nu 2DPO
Als het goed is heb ik het weekend mijn eisprong... dus nu nog nergens last van. Afgelopen maand echt van alles gehad. Buikpijn rugpijn misselijk echt pijn bij mijn schaambot.. pijnlijke borsten... echt van alles dus. En mijn menstruatie is minimaal... terwijl ik voorheen echt erg ongesteld was. Hoop dat het deze ronde raak is... voor ons allemaal
Vanaf eisprong/bevruchting stijve tepels. Toen wist ik het eigenlijk al. Heb normaal nooit stijve tepels. Zijn sindsdien niet meer plat geweest
Dag meiden! Op 25 augustus ben ik gestopt met de pil, na deze zo'n 10jaar gebruikt te hebben. Vlak erna kwam mijn menstruatie. Toen deze voorbij was, hebben wij geprobeerd om zwanger te raken. En zou afgelopen maandag mijn nod moeten zijn. Maar zoals verwacht, maar niet gehoopt, had ik geen nod afgelopen maandag maar meldde afgelopen zondag mijn menstruatie zich, na een cyclus van 27dagen. Helaas! Nu zou het ook wel heel erg snel zijn, direct na de stop met de pil om al direct zwanger te mogen worden. Nu wachten tot mijn menstruatie voor deze keer afgelopen is en gaan we voor ronde 2.. Ondanks ik deze kans in ronde 2 ook klein zal schatten, houden we hoop en gaan we ervoor!
Imona, de stijve tepels, wat ook erg pijnlijk was, had ik ook, toen ik volgens mijn cyclus mijn eisprong zou moeten hebben.. anderhalf week mee rond gelopen, maar helaas, was het voor mij toen helaas niet een teken van een zwangerschap..