Spannend hier zeg. Leuk dat er weer meiden bij gekomen zijn om mee te kletsen. Ik verwacht dit weekend mijn menstruatie. Anders maandag testen denk ik als ik dat geduld heb, heb nog maar 1 testje liggen van 2BeSure.
Ik was net boekje aan het lezen met mn zoontje, voel ik opeen linkse van me bm paar scherpe steekje! Nu hoop ik dat dit een goed teken is! Wat slopend dat wachten.
Hey Kleinmeisje93, ik babbel graag mee, Ik zit met jou ook in een ander topic. Ik zit op 4dpo nu. Nergens last van hier.
Hey leuk! Ja dat klopt! Ik nu steeds last van mijn darmen en buikpijn zo op en af. En ben nog beetje misselijk zo nu en dan.
Ik kruip gezellig bij jullie op het bankje! NOD was gisteren, eergisteren negatief getest dus we wachten af! Domme vraag misschien, maar wat betekend DPO?
Days past Ovulation toch? Ahh heb nu ook een soort stekend gevoel in mijn borsten. Maar ja. Komt ongi er aan of toch zwanger.. pfff.. Spannend jildouu je lijkt heel relaxed.
Ik heb hier alleen last van zere boobs! Maar dat kan ook nog is door de progesteron komen! Toch niks anders dan afwachten. Gelukkig krijgt Milan vanmiddag een vriendinnetje om te spelen, dus dan ook geen tijd van nadenken. Morgen moet ik hele dag werken, begin om 7 uur. Dus ook geen tijd voor haha , zo komen we er wel hahahaha..
Hoi dames. Ik praat ook gezellig mee. Oktober 2014 gestopt met de pil. Ben in mei dit jaar zwanger geraakt. Maar met imona weken miskraam. Dmv ovulatietest weet ik dat woensdag mijn NOD is. Was gisteren heel erg duizelig en misselijk. Heb ik normaal nooit last van en eergisteren voelde ik een hele felle steek links boven in mijn baarmoeder. Hoop dat het een goed teken is. We wachten af. Ben van plan volgende week vrijdag te testen.
Hallo dames, ik kom er ook gezellig bij! Vrijdag is mijn nod. Cyclus is elke maand weer anders! Dus zeker weten of vrijdag mijn nod is? Ronde 2 voor 3e kindje. Probeer dan pas te testen maar de drang is er alweer pff haha
Hee leuk dat er weer nieuwe meiden bij gekomen zijn. @imona, wat erg dat je een miskraam gehad hebt!! Hoop het zelf nooit mee te maken, maar helaas heb je daar zelf niks over te zeggen. @Frietmiep, hier ook elke maand weer anders. Heb nog steeds geen menstruatie! Normaal als ik 'seks' heb gehad voor mijn NOD ben ik de dag erna wel ongesteld.. nu helemaal niks, wel snel emotioneel/huilen en beetje chago. Hopelijk heb ik geen lange cyclus.. Hoe lang is jullie gemiddelde cyclus dames? Mijne is 26/27 als ik via WomanLog kijk.
Mijn cyclus is 28 of 29 dagen. Ik gebruik ook een app mijn kalender daar vul ik alles op in. Van de week een paar dagen last van maagzuur wat ik anders nooit heb. Het is voor mij nog een beetje erg vroeg voor de symptomen zit nog maar op dag 7. Ik ga voor iedereen hier duimen die van de week een test gaan doen 😊
Nee nog niet.. Probeer tot dinsdag te wachten, dan zit ik op 42dagen.. Ik heb ook geen idee wanneer mn ei is, kan m niet echt vinden
@kleinmeisje93, mijn cyclus is gemiddeld 35 dagen nu 2 maanden 30 en 28 dus ga van 30 uit nu. Denk dat deze maand niet gelukt is heb afgelopen 3 dagen buikpijn gehad wellicht verlaat ei? Dan zijn de kansen 0%. Maar we wachten het rustig af...
Hier ook nog alles rustig. .hopelijk blijft het zo! Heb wel steeds kampen. .maandag of dinsdag hopelijk testen. .