Het wachtbankje. (Voor diegene die wachten tot ze zwanger zijn!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hoe is het nu trouwens met jou Imona??

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Met mij gaat alles goed.

Ik voel me ook echt zwanger. Maar toch kan ik het soms nog niet helemaal geloven en tegelijkertijd ben ik bang dat het weer mis gaat.
    18 oktober hebben we de eerste echo. Dan ben ik ruim 7 weken. Spannende tijd dus even. Ik denk dat ik pas rustig kan ademen als de echo goed is.

Verder heb ik nog niet echt hormonale buien ofzo. Ik ben wel wat stiller en rustiger dan normaal. En merk ook dat ik over het algemeen wat moeier ben.

Mijn botsten doen echt enorm zeer. Vooral met het aan en uit doen van mijn bh. Een normale beugel bh doet echt zeer. Dus ben maar over gegaan op sport BHs.

Ik moet regelmatig plassen. Ben ik 19 minuten geleden geweest.. kan ik weer. 's nachts hoef ik er maar 1 x uit tot nu toe en 's ochtends vroeg.

Heb regelmatig buikpijn van mijn darmen. Ze rommelen ook behoorlijk. Maar echt met periodes.

Eind van de middag en met avond eten ben ik vaak wat misselijk. Maar als ik dan wat heb gegeten gaat dat weer over.

Het af en toe wat onrustige benen. En voel me ook de hele dag slap en trillerig. Alsof je enorm hong er hebt. Heb ook wel meer trek maar kan geen grote hoeveelheden eten. Dus eet elke 2 uur maar wat kleins.

Heb de hele dag door ook wat steekjes en zeurende pijntjes in mijn baarmoeder. En ook afscheiding wordt langzaam meer.

Al met al. Symptomen genoeg. Het klinkt heel vervelend maar valt tot nu toe wel mee. Voel liever van alles. Dan weet ik dat er wat gebeurd.

Inmiddels heb ik het mijn beste vriendin verteld. Heb echt iemand nodig om mee te kunnen praten. Nu zijn we samen zwanger. We schelen 4 maanden.

We vertellen het ouders pas na de eerste echo en vrienden en familie met kerst.

Nu eerst de dagen maar eens aftellen tot 18 oktober. Dat is ook gelijk de dag waarop mijn man en ik 5 jaar een relatie hebben.

Ik lees hier nog wel regelmatig mee. Hoop dat Julie ook snel een knallende test in handen mogen hebben.

3. KleinMeisje93

Klinkt een hele hoop zeg! Maar gelukkig heb je er niet heel veel last van. Ik hoop ook een mooie test te krijgen volgende week. Ben bang dat het niet raak is :(

4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Imona jeetje zeg je hebt al last van veel dingen zo in het begin al.

Hier wachtende op me eisprong dat is altijd een verrassing wanneer die komt maar heb zo het gevoel dat hij eraan zit te komen. Dus ga het weekend even extra gezellig maken.

Het is best rustig hier in het clubje hoe is het met de rest van de dames?

5. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Ik verlies sinds vandaag donker bruin bloed heel weinig dus ben bang dat mijn ongesteldheid eraan komt :((

6. KleinMeisje93

Hier gaat het wel Brinsa.
    Heb enorme buikkrampen op en af en zit net op 3DPO
    Zo frusstrerend dit :( hopelijk is dit snel over tenzij het wat goed betekend, dan maakt het me niet veel uit

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Oh dat is vervelend al is 3 dpo wel erg vroeg voor eventuele symptomen toch. Zijn het niet je darmen?

Ik heb helaas een zieke vriend thuis dus klussen wordt hem niet echt en dat nu ik het gevoel heb in me vruchtbare periode te zitten. Hopelijk heeft me gevoel het mis en moet het er nog aankomen

8. KleinMeisje93

Beterschap met je vriend Brinsa!
    Balen dat je nu niet kunt klussen, ik ga voor je duimen dat je eisprong over een paar dagen is 😘
    Ik ben nu op 4DPO en af en toe steekjes/trekkerig gevoel rechtsonder. Ik denk dat mijn darmen ook een grote rol erin mee spelen want heb namelijk SDS (Spastisch Darm Syndroom) ene keer erger dan andere keer. Nu ineens veel meer last van, geen idee waar het van kan komen :( denk doordat ik nu iets meer rook omdat we bij vrienden zijn die ook roken (heeeel slecht ik weet het :( ) ben er ook zeker niet trots op. Moet mijn broek ook echt los doen eer dat het minder is maar echt werken doet het niet en paracetamols helpen ook niet :( want na een uurtje heb ik weer pijn. Nu ook last van trekkerig gevoel rechtsonder in mijn rug, dit komt wellicht omdat ik slecht heb gelegen en geslapen. Al hoop ik op wat anders, maar dit klinkt dan meer waarschijnlijker :)

Volgens de berekening van deze site zou morgen mijn 'innesteling' zijn als ik eventueel bevrucht ben. Eisprongdag klopt precies (27 september) toen was ook mijn ovutest negatief.

9. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Wachten duurt laaaaang. Gister early test gedaan maar negatief. Ik probeer t nu uit te stellen tot minimaal maandag. Maar t is zo spannend.

10. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die onzekerheid is bagger..

Ik ben al paar dagen aan t testen maar tot nu toe is de ovulatietest steeds negatief.
    Of mijn cyclus is nu langer dan de vorige keren.
    Volgens de app had ik donderdag/vrijdag mijn eisprong maar niet volgens de testen.
    Blijf nog even een paar dagen testen.. Hopelijk komt ie nog en anders weet ik t niet.
    Kan het ook voorkomen dat je wel eisprong hebt gehad en die testen het niet doen?

11. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Hallo dames,

Iedereen nog op het wachtbankje behalve Imona zo te horen. Ik weet niet zo goed wanneer ik kan gaan testen. Ik denk vanaf morgen, maar ik wacht tot maandag. Dan is precies 2 weken geleden na mijn afspraak bij de gyn, toen ik een 'matig' positieve ovu test had. Omdat ik volgens mij de dagen ervoor mijn eisprong had gehad of de dag ervoor. Ik heb totaal niet gevoel zwanger te zijn, behalve de krampen. Dus ik ben benieuwd. Gelukkig afleiding dit weekend dus pas als ik op bed lig, zoals nu, ben ik er meer mee bezig. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte. Ik ben benieuwd wie de eerstvolgende is met een positieve zwangerschapstest.

12. KleinMeisje93

Spannend nog hier!
    Hier nu 5DPO en vannacht echt super misselijk :( ook op en af lichte steekjes terhoogte van eileider/baarmoeder..

13. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn nod maar nog geen tekenen van menstruatie. Dus ben benieuwd.. maar heb wel afgelopen dagen de griep gehad en nog steeds beetje verkouden. Kan dat misschien de menstruatie opschuiven iemand ervaring?

14. KleinMeisje93

Het zou het zich wel een beetje uit kunnen stellen al heb ik dat nooit zo gehad,, en werd het bij mij altijd eerder of vroeger als ik me druk maakte en deed stressen..

Ik denk nu zelf ook de 'griep' .te hebben omdat ik me vannacht zo ziek voelde.. zit nu zelf op 5DPO dus nog ruim voor mijn NOD.

Ik ga voor je duimen.

Hou je ons op de hoogte?

Je zou al een test kunnen doen van k2v5, aangezien je nu op je NOD zit.

15. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Ik wilde eigenlijk pas morgen testen, maar was even alleen boven en kon het niet laten. Het was helaas negatief, nergens een streepje te bekennen. Was toch wel teleurgesteld ook al had ik er niet veel van verwacht.
    Ik wacht nu een week en test dan vlak voor mijn hysteroscopie. Hopelijk komt dan eindelijk mijn menstruatie op gang en kunnen we de miskraam afsluiten en weer echt opnieuw beginnen.

16. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn nod maar nog niks te bekennen van ern menstruatie.. hahah ga dan om de kwartier na de wc om te controleren.. ik durf ook niet te testen bang om omo wit te gaan zien. We waren er niet mee bezig maar is vab harte welkom

17. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh even ego sorry!
    Maar had nog 1 test en dacht f*ck it nog 1x testen..
    En hij was positief!! De ovutest dan he haha.
    Maar morgen dus mijn eisprong!!! :D

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik lees nog wel mee hoor. Leef heel erg met jullie mee. Hoop dat het snel raak mag zijn.

19. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ii heb heel veel kwaaltjes gehad na mijn eisprong maar ze zijn allemaal verdwenen.. ik heb 1 kruidvat test liggen van 2 voor 5 maar heb er nog maar 1. Het is bijna avond dus dan denk ik ik test morgenochtend wel maar het geduld raakt echt op :(

20. KleinMeisje93

Zo vervelend altijd :(
    Hier nog steeds vanalles last van...
    Hier waar ik last van heb tot aan vandaag:

1DPO Hoofdpijn, steken onderbuik en onderrug (afscheiding normaal).
    2DPO Hetzelfde als 1DPO (afscheiding normaal).
    3DPO Moe en slecht slapen, 'droog gevoel' en daarna weer meer afscheiding.
    4DPO Moe, hoofdpijn, buikkrampen, misselijk en een soort enotioneel gevoel en veel last van darmen en veel witte melkachtige afscheiding.
    5DPO misselijk, hoofdpijn, steken terhoogte van rechter eileider en terhoogte van baarmoeder een soort trekkerig gevoel, buikkrampen, moe en afwezig, veel last van darmen en voel me weer 'nat'.

Deel Deze Pagina