Dames.. Ik zit hier te shaken.. Net een test gedaan en zie echt een heeeeel dun 2e streepje. Heb net weer die sensitest besteld want had ze niet meer dus morgen of vrijdag nog eens testen.
Spannend pinkunicorn! Foto?? Dames ik heb eindelijk een doorverwijzing naar de gynecoloog. Ben zo opgelucht maar ook weer niet want ben ook beetje bang voor wat er nu allemaal gaat komen.
Ik heb de sensitive van de action gekocht, op het werk ( fertiliteitspoli) raden ze die ook aan ik ga echt duimen voor je!!
Ik kan echt niet wachten tot 22oktober! Of het mijn nod zal zijn.. ik heb een onzettende metaal smaak in mijn mond, en na dit gegoogled te hebben, kan ik steeds minder wachten. Al hoewel ik bang ben, dat deze metaal smaak in combinatie staat met het ziek en verkouden zijn de afgelopen dagen.
wij hebben een oops momentje gehad.. op de 10e hebben wij het snachts gezellig gemaakt, we konden ons niet inhouden en ik was te slaperig om na te denken of het veilig was. nou blijkt dus dat ik de dag daarvoor mijn eisprong heb gehad.. duuus ik ga voor de zekerheid maar mijn voedingspatroon wat aanpassen
Ik zie een streepje en dat betekend hsg mijn streepje was iets donkerder. misschien moet je over paar dagen nog 1 doen.
Ja heb maandag pas mijn NOD dus hij zal nog oplopen dan als het echt zo is. Even kijken of ik van het weekend nog ga testen en anders maandag als ik smorgens niet met de ferrari voor de deur opsta. Heb de hele dag al het gevoel alsof ik super vol zit van het eten maar zoveel heb ik niet gegeten, en vanmorgen een moment van misselijkheid maar was snel weer over gelukkig.
Ik heb getest op mijn nod dag en toen was hij nog erg licht, vanmorgen heb ik getest met ochtend urine en toen was hij nog steeds erg licht. Inmiddels ben ik 2 dagen overtijd en al dagen de hele dag kortsmisselijk. Ik dacht eerst dat ik griep had.
Nee ik heb deze maand geen positieve ovulatie test gehad ( gemist denk ik) maar ik heb een reguliere cyclus van 26 dagen en we hebben om de dag geklust. Gewoon even volhouden!! Ik zou weer een test doen op je nod-dag. En ik ga echt duimen!!
Ik had bij 3 dagen over tijd echt een enorme knaltest. Denk zelf dat deze wel heel licht is. Maar is natuurlijk niet bij iedereen het zelfde. Mijn eerste zwangerschap was hij ook zo licht en dat bleek een leeg vruchtzakje. Zo zag mijn test er uit 3 dagen over tijd:
Wauw dat is wel heel erg deprimerend. Ik denk dat de kleur afhangt van hoeveel hsg je lichaam aanmaakt, en dit verschilt per persoon. En misschien was je ei wel ietsje eerder en was je al verder dan 2 weken na je eisprong. Ik houd in ieder geval hoop en ik denk dat jullie dat ook moeten doen, en ja dat vind ik ook moeilijk. Succes ladies!!
Nee. Mijn ei was juist later dan normaal. Ovulatietesten. Wil je verder niet bang maken ofzo. Maar houd er rekening mee dat het niet altijd goed gaat. Ik weet zelf ook nog niet of het deze x bij mij wel goed gaat. Heb dinsdag eerste echo.
Ik heb sinds vandaag krampen in mijn onderbuik, dacht meteen dat ik ongesteld moest worden.. maar dat is nog veel te vroeg :O ik ben nu 4 dpo.. zou het een innesteling kunnen zijn?
Net met naar de wc gaan had ik een klein beetje bloed verloren.. Denk 2 drupjes ofzo.. Pff mn buik voelt ongemakkelijk vol. Bukken is niet fijn en moet echt rechtop zitten, in elkaar gedoken zeg maar is niet fijn!
Vanmorgen weer een test gedaan en streepje word duidelijker. Morgen geen test en maandag nod en dan een cb test doen. Dan ga ik het ook mijn vriend vertellen.. Zooo spannend!