@klein meisje. Ik kan je test niet zien. Is ie weer verwijderd? Heb je nog een test gedaan vanochtend?
Hier nogmaals foto van gister. Vanmorgen getest met action maar negatief.. en denk op naar volgende ronde want had meteen erna heel licht bloed verlies met afvegen terwijl wel iedere dag van vruchtbaarste dagen Seks hebben gehad.. hopelijk blijft het bloeden heel weinig en houdt het snel op
Ach meisje toch! Blijf hopen voor jou. Spijtig genoeg is elke dag seks hebben geen garantie op een zwangerschap, daarna kan er nog altijd van alles mis gaan. Heb ook ergens gelezen dat elke dag seks hebben niet goed is, want dat de kwaliteit van het zaad dan verminderd. Voorspel en klaarkomen bij vrouwen kan het ook positief beïnvloeden. Hier een beetje een ambetant gevoel op de plaats van mijn baarmoeder, super zachte borsten, maar voelen wel vol aan, en krijg niet veel eten binnen.
Ja klopt maar heb ook gehoord en gelezen dat het niet veel uitmaakt als je het rond je ei iedere dag doet? We houden hoop. Mijn duimen draaien voor jou! Heb ook echt geen fijn gevoel bij mijn baarmoeder maar dat zal wel door het bloedverlies komen bij mij.
Mijn gynaecoloog adviseerde ook om het om de dag te doen. En te zorgen dat er al spermacellen in de eileider zitten voor dat heuveltje springt. Dan heb je de meeste kans. Ik ben rond de eventuele innesteling 2 dagen heel erg duizelig geweest en beetje misselijk en dood moe. Vandaag zit ik op 12 dpo. Vanmorgen enorme hoofdpijn. Na een paracetamol werd dat wel minder. Vanmorgen ook een steek in mijn baarmoeder. Beetje ongi krampen en weer wat steekjes. BorsteN zijn af en aan wat gevoeliger en dan ook wat voller. Tepelhoven zijn duidelijk een stuk groter en over de linker borst ontdek ik steeds duidelijker wordende aders. Vanmorgen heb ik een ovulatietest gedaan (ik weet dat dat geen zwangerschapstest is en dus geen uitsluitsel kan geven) ik heb wel eens gelezen dat een ovulatietest ook een zwangerschap kan aangeven omdat de LH en HCG hormonen erg op elkaar lijken. Test was positief. Ben heel benieuwd.
Bedankt voor de felicitaties. Hopelijk jullie ook snel een positieve test allemaal. Ga morgen of overmorgen nog wel keer testen om te kijken of het streepje nog donkerder wordt. Nu best nog licht. Maar een streepje is een streepje hé? Had ook echt het gevoel zwanger te zijn maaruim je bent toch bang dat je lichaam je voor de gek houdt..
Ik een positieve test! Gefeliciteerd! Ik heb nu net een druk werk weekend achter de rug, maar nog wel 2 testen kunnen halen kv2v5 Ik zit morgen 5 dagen voor m'n nodig, zal ik is een testje wagen morgen vroeg? Ik hen namelijk echt geen idee of het raak zou zijn!
Hier is het doorgezet helaas op naar volgende ronde en morgen nieuwe ovulatie testjes bestellen. Waar kan ik ze het best bestellen en zijn die te vertrouwen?? Ook wil ik er meteen zwangerschapstesten bij nemen.
Ik had ovulatie testen van 2 be sure . Maar had nooit een knaller. En kwa testen heb ik altijd die van de kruitvat 2v5 , die kun je ook online bestellen hoor. Maar jammer dat het nu toch doorgebroken is. Hoop voor je dat het volgende maand wel raak is.
@ Angelina 85. Ik zou nog niet testen. 5 dagen voor je nod betekent dat je nu rond innesteling zit. Persoonlijk zou ik op z'n vroegst pas op je nod testen..
Ja die had ik ook, eerste maand liepen ze wel mooi op maar niet echt een 'knaller' gehad, had nadat ze opliepen ook niet meer gebruikt dus weet eigenlijk niet of er wel eenn knaller bij zou hebben gezeten. Dan bestel ik die weer opnieuw zodra ik geld heb en dan ook van die casettes zoals doe van de kv.
Hallo allemaal, Ook ik ga deelnemen ! 9 juli was mijn laatste menstruatie met de Pil. Ik Ben dus nu 6 weken verder maar nog steeds niet ongesteld. Gisteren helaas een negatieve test...mijn lichaam houdt me echt voor de gek. Ik maak me een beetle zorgen dat ik nog niet ongesteld ben. In mijn omgeving zijn een paar mensen met ivf zwanger geworden en dat Maakt mij onzeker over mijn eigen vruchtbaarheid. Daarnaast moet ik volgend jaar een vast contract krijgen dus na December moeten we even stoppen met proberen. Sommige momenten kan ik alles goed van mezelf afzetten, maar soms ook echt niet
Welkom Paaseitje. Ik snap je gevoelens. Eerste maand was het hier ook zo onzeker maar had zelf toch een erg mooie cyclus meteen en ook wel erg veel 'symptomen' Als je heel onzeker bent kun je je huisarts bellen en om advies vragen, je cyclus kan heel erg lang op zich laten wachten in het begin en is niet zo raar want je lichaam is gewend geweest aan de hormonen van de pil. Ik hoop dat je snel zwanger bent! En wat goed dat je een vast contract krijgt! (Wat voor werk doe je als ik vragen mag?)