Ik werk in de gehandicaptenzorg! Het is niet zeker of ik een vast contract krijg. Maar de kans zit er volgend jaar dik in. Dus daarom stoppen we even in december want met een dikke buik weet ik zeker dat ik het vaste niet contract krijg. De huisarts wil ik zo lang mogelijk niet bellen. Ik vind hem een heel onprettig iemand. Maar een nieuwe huisarts vinden is lastiger dan het lijkt. Laten we hopen dat ik binnenkort menstrueer of dat ik een positief test..
Ooo leuk werk lijkt me dat!! Ik doe een thuisstudie voor helpende zorg en welzijn, wil met kinderen gaan werken. Oww las het even verkeerd dan. Pff dat is ook niks zo'n huisarts. Ik heb zelf een hele fijne, toevallig heb ik bij zijn kinderen in de klas gezeten op de basisschool vroeger, en is de telefoniste/assistent de overblijf juf van mij geweest 😆 En gelukkig heb ik ook nog een vrouwelijke huisarts die ik ook erg fijn vind.
Hi meiden, wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Waarschijnlijk deze maand geen eisprong.... ik baal! Heel veel succes!
Ik zou morgen of woensdag mijn NOD hebben. Maar hoe dichter ik daarbij komt. Hoe meer ik ga twijfelen of ik het me niet weer inbeeld. Heb pcos dus ben bekend met het uitblijven van menstruatie en aangezien ik 10 weken geleden een curettage heb gehad en intussen nog steeds geen menstruatie heb gehad. Kan ik er geen peil op trekken. Ben zo gefrustreerd en in de war. Misschien dat jullie wat duidelijkheid kunnen geven? Had 8 -8 een positief ovulatietest (volgens mij. ) 18 en 19 -8 werd ik super duizelig en daardoor misselijk. 18-8 voelde ik 's ochtends een fikse steek links boven in baarmoeder. Nog nooit gevoeld. 20-8 savonds hoofdpijn en 21-8 heledag hoofdpijn en 's avonds op bed duizelig. Gisteren 21-8 voelde ik wat steekjes 's ochtends. Menstruatie achtig kramp toen weer een tintelend gevoel achter schaambot en toen weer even niks. 's avonds voelde mijn baarmoeder heel hol en licht, maar toch zwaar tegelijk. Heel vreemd. En toen weer ongi achtig krampen. Mijn BorsteN zij af en aan iets gevoelig. Maar niet extreem. Maar ik voel me niet of ik elke moment ongesteld moet worden. Ik deed 21-8 een ovulatietest. Zomaar. En die was positief. Maar deed er nog 1 maar van een ander merk en die was negatief.. snap er echt niks meer van.. Heb ik alles nou verkeerd gezien en beredeneerd en ga ik niet ongesteld worden? Ga ik wel ongesteld worden maar voelt het anders na die curettage? Of kan ik zwanger zijn? Ik wil wel testen. Maar ben zo bang voor teleurstelling... Iemand tips wat te doen?
Zie dat het niet echt een duidelijke foto is.. gemaakt met kunstlicht en de testen zijn al een paar dagen oud.
Zwangerschapstest was negatief. Misschien te vroeg getest. Of toch dat lichaam wat niet meewerkt.. wordt ik dus ook niet veel wijzer van..
Hoi Imona, Wat zal dat lastig zijn voor je. Ik denkt dat er niks anders op zit dan afwachten. Als woensdag je nodig is, en je word het niet dan kun je een test wagen. En als die negatief is, blijft er ook niks anders op dan afwachten denk ik. 10 weken na curettage had je wel een menstruatie moeten krijgen denk ik. Heb je je gyn al is gebeld met de vraag, dat je nu al 10 weken verder bent, en nog geen menstruatie hebt? Ik kan je helaas niet zeggen of je zwanger bent of niet. Ik zal wel even overleggen met de gyn. Succes en hou ons op de hoogte
Gefeliciteerd jannies. Angelina : ik heb 2 weken geleden de gynaecoloog gebeld. Die zegt afwachten en wil er joggingbroek niks aan doen. Als ik na mijn vakantie nog niet ongesteld ben geworden ga ik weer bellen.
Vanmiddag getest maar was negatief. Zit nu op 11 dpo en ben wel al vaak naar de wc geweest voor ik teste... voel nog steeds veel steekjes en krampen ook sinds gister met opstaan trekkerig knap gevoel in mijn lies. Dit had ik bij beide zwangerschappen. Verder eigenlijk nergens last van. Morgen of overmorgen nog een keer testen als die negatief is dan is dat echt zo. Wel bekend met late ei. Beide zwangerschappen ruim week terug gezet dachten 6 weken te zijn beide keren maar bleek net 5 dus zou week later kunnen zijn. Gefeliciteerd voor de zwangeren! En voor de andere een hoopvolle nieuwe maand.
Ik meld me ook vrolijk bij jullie aan, vandaag is mijn nod-dag, en nu dus in dubio of ik wel of niet ga testen. Eigenlijk had ik de deal me mezelf gesloten om te wachten tot de 26e omdat ik 2 maand terug opeens een cyclus van 31 dagen had.
Welkom. Hier op cd24 en begin me slechter te voelen. Net eerste maaltijd van de maaltijd van de dag en na 4 happen was het al te veel. Dit houdt al een paar dagen aan, maar vandaag toch het ergste.
Ik hoop voor jou dat het of snel wegzakt of dat het positief nieuws is. ik zit op cd 26 en heb geen enkele klacht, dus ik denk ook geen positieve test deze maand.
Geen klachten hoeft niets te zeggen eh. lees hier zo vaak dat er bij waren die elke maand iets voelden en wanneer het dan raak was ze juist niets voelde. Ik ga er bij mij van uit dat het niet raak is.
Gefeliciteerd aan de zwangeren! even advies nodig hoor dames! Mijn NOD was uiterlijk gisteren. Nu had ik gisterochtend een heel klein stolseltje. Sindsdien alleen een beetje oud bloed verloren (ik kan met een inlegkruisje af). Is dit toch een beginnende ongesteldheid of zal ik toch testen?
Misschien een dag wachten om te kijken of er nog meer komt en dan testen? ivm het onnodig testen. Het is maar een idee, heb er zelf geen ervaring mee maar kan je ongeduld wel goed snappen
Ik ongeveer in het zelfde schuitje. Vanmorgen getest. Negatief. En nu net een veeg licht bloed zonder stolsels. Over over 2 dagen is mijn NOD. Vind het geweldig als ik toch zwanger zou zijn (verwacht het niet) maar zou ook blij zijn als mijn menstruatie door zou breken. Dan kan ik eindelijk met min medicijnen beginnen...