het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    dames ik kan de pendeles niet meer vinden????
    waar hebben deze zich vertopt?:$

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Je kunt ongi worden zonder eisprong en ook met een korte LF (dagen na ei) kun je al ongi worden!
    Als je er niet zeker van bent dan is temperaturen de beste manier om je cyclus te kennen ;)

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Helemaal beneden aan de pagina bijna bij pendelen en dan het bovenste onderwerp kiezen ;) ik had binnen een uur de pendel van Mariek al ontvangen, ze staat er pas bij :D

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    tnx april!

Heb ze gevonden! aardig lijstje erbij gekomen, dus denk ff nog meer dames laten pendelen.....
    vind het namelijk zo grappig dat hun 3 zooo dicht rondom elkaar zaten, benieuwd naar de rest.... geloven jullie dr in???

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @mandii1987 heb dat ook! :S ik gebruik ook die dingen van sensitest. ben sinds 6 april aan het testen, nergens een ei te bekennen. wist zeker dat hij niet meer zou komen. tot gisteren had ik ineens een streep (net zo donker maar minder dik dan de teststreep) voor de zekerheid maar aan het klussen gegaan :p:p:p

@sportieve dames hier ook 8 kilo erbij in een jaar. vorig jaar had ik een goede stimulans ivm de bruiloft om niet aan te komen. dit jaar een zittende baan en weinig beweging. nu ga ik 2 avonden zwemmen (kan je lekker lang volhouden met zwangerschap) en 2 dagen Zumba. ben benieuwd!

@de rest. GOEDE MORGEN :D

weer een dagje voorbij weer een dagje dichterbij 'het antwoord'

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi geklust hebben we deze maaaandd meer als vaoldoende.... waar het vandaag kwam weet ik niet maar ik was er deze maand (en ben) een stuk mibnder mee bezig.... en had me toch veel klus zin;)

We wachten af, neem aan dat mijn ei gewoon stiekem gesprongen is.... we zullen zien over 11 dagen....alleeeeeennnn

Ik ga 26 april op vakantie t/m 1 mei.... en heb me schatje beloofd geen testen mee te nemen... dus mocht ik overtijd zijn (NOD dus 27ste) dan blijft het heeeeeeeeel spannend tot 1 mei 's avonds;)

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    WHOEHOE we houden het in de gaten.

@de rest ik heb een vraagje ik zie allemaal dingen over Pendelen. wat is dat? waar doe je dat?
    ben volledig nieuw in forums als dit (heeft me ook even gekost om erachter te komen wat dat gepraat over NOD) was mehehe:)

8. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahah nee indd! nou ik juist voor de zwangerschap of tijdens want hoe minder kilo je straks weer na de zwangerschap er af moet trainen! en ik heb een aardige batterij (=kont) haha gekregen en hoef geen zwemband te kopen:$ en van het weekend werd ik er weer eens op gewezen door mijn vriendelijke oom:x zooo jij hebt flinke zadeltassen gekregen! nah das niet fijn hahaha

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hier vind je de pendel-dames:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html
    Even een persoonlijk berichtje sturen met je echte voor en achternaam en de vraag!
    Daar staat ook het pendelen uitgelegd :)
    Ik heb gevraagd wanneer ik zwanger zal raken (goede zwangerschap) en het geslacht van het kindje.

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @thnx Aprill :D ga direct aan de slag

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    sjo, ben ik weer. ff nachtje geslapen, zoon naar school gebracht en heerlijk 3 daagjes vrij.

*mamavan3, wow dit is pas spannend. dinsdag is je nog nie? ja. de mijne vrijdag dus zitten niet ver van elkaar af. de 1e test ga ik proberen woensdag te doen. gisteren wel gekocht. maar had al van elke test iets in huis lol. mar kan ik t uitstellen dan stel ik t maar uit. ben toch bang dat ik volgende week mn nod krijg. ik weet niet maar das gewoon mn onzekerheid. wanneer ga je de volgende test doen? ik ben zo benieuwd of jij de start geeft van het rode lijstje die veranderd in rose.

*mamanes. geloof ik;) tja sporten, ik heb ook een tijd gesport was dr in 2,5mnd tijd 14 kilo mee kwijt. t zit dr deels wel weer aan hoor. maar ja ik ben nu iemand die wat eerder aankomt. en 2 kids gehad. mn buik zal nooit meer zo plat worden als dat ie was.

eentje die dr temp zij van 36.4. ook ik ken je temp kaartje niet. maar hoop dat het ok is en dat ie idd verhoogd is voor je!!

voor degene die hun ei niet kunnen vinden. is het erg shit. weten jullie niet of je afscheiding hebt gehad? dat draad gedoe? das het vruchtbare slijm, als je dat heb dan is ook je ei erg in de buurt.

met mijzelf gaat t wel ok. gister nog veel last gehad van mn stuitje, bekken en schaambot. rotprikkelend gevoel. mn temp vanmorgen 37.2 en afscheiding vieze gummy zooi. en dikkere boobs. ik kan zwanger zijn. maar of dit dan ook doorzet en t kleintje zich blijft vasthouden is maar de vraag.en die vraag maakt me erg onzeker wel.
    mamavan3 je bent de eerste geef je ons ook hcg?

xxxxxxx

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Das indd heeel fijn ja!:x
    Ach ik zeg het altijd zelf aar, dan ben ik dat voor hihi... ik weeg nu 77kilo met een lengte van 1.75.... het valt wle mee, alleen mijn lovehendels:$

Hihi... maar of ik die eraf krijg????:p
    En indd wil m er liefst voor zwanger zijn dr af, want dan pas kan ik echt pronken met mijn buik!:D

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    gehe.:p

14. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    goeden morgen :D nou mandii1987!

wel hebben veel t zelfde zeg :p

ik sta op de uitkijk voor de eitjes hoor vandaag :p :D

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Jaaaa indd,, !!
    Hihi... hopelijk op onze nod ook beide een rose streepje:D

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @dnise leuke pendel :D

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @mandii die van jou trouwens ook. als ik die pendels mag geloven komen er heel wat meisjes :D

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja hihi!
    Heb toevallig net een pendel aanvraag gedaan met de vraag:
    zou het deze maand raak kunnen zijn?;)

hoe oud ben jij, en wat doe je voorn werk....
    Misschien nog meer gelijke puntjes te vinden?;)

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @mandii gezien jou 1987 neem ik aan dat dat je geboorte jaar is :D ik ben van 1984 ben dus al wat ouder 25 :D en wordt 26 over 2,5 week.
    ik zit in verzekeringen van werkgevers voor hun werknemers ik zorg ervoor dat hun zieke werknemers re-integreren.

en jij?

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi ik ben indd 23...
    En ik werk in de kinderopvang....:p

hihi.... heel wat anders dus!

Maar wel erg leuk dat we samen oplopen, en beide ons ei kwijt zijn/waren..... kunnen we samen voelen, zoeke, en wachten!;)

Deel Deze Pagina