het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey michele25, ja ik heb ook 2 kinderen gehad dus plat zou mijn buik ook nooit meer worden, tis gewoon ook veel dat opgerekt is, met een speklaagje eronder;)

Mandii ja ik ben 1.70 en weegschaal gaf iets van 74.4 aan met kleding aan..is veel! mijn normale gewicht was tussen de 65 en 68..

Ach jaa uiteindelijk heb ik het zelf zo ver laten komen..maar ja ik moest stoppen vorig jaar met sporten want ik heb wat aan mijn spieren en mocht het niet belasten.. nu wil ik rustig aan gaan opbouwen.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Okeej ja, ik heb altijd 70 gewogen, een keer naar sonja bakkeren 68 maar dat hou ik nooit vol...

En het stomme is: ik snoep alleen in het weekend schaaltje chipsjes, geen koekjes of snoep liefhebber.... drink geen frisdrank, alleen melk of ranja vaak.... dus ja tis niet zo dat ik nou veel eet;)

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja meiden, over een tijdje komt aan ons gewicht een eind, tel daar maar zeker 10 kilo bij op lol:D

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    geheh idd :D

ik heb wel voor lerares gestudeerd (basisschool) maar daar is momenteel geen werk in te krijgen.

wat betreft dat ei.
    die van ons was gewoon in de paassteming en heeft zich gewoon goed verstopt :D
    maar ik ben koppig dus na 10 negatieve ovu-testjes blijf ik gewoon net zo lang doorgaan totdat ie positief aangeeft of tot ik ongi of NOD ben MOEHAHA! :p

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ;)ik ben ook 25, heb 2 kids. daarvan 1 schoolgaande van bijna 5jr. en eentje die naar peuterspeelzaal gaat. echt scheetjes wel. soms met heerlijke driftige buien;)

werk dan ook met kids. maar ik werk thuis. enkeld vandaag heerlijk dagje vrij lol

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    whahhahahhahahahhhaa......:D
    Moet je mijn schatje dan eens horen! Hij zei toevallig gister:
    MAN DIE PRULLENBAK LIGT VOL MET DIE STAAFJES VAN JE.... en dat waren er maar van 7 dagen (soms wel 2 per dag):p

En indd straks komt er wat bij..... maar das wel voor het goede doel;) dan mag je met die kilos erbij pronken:p

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hmmmm....
    ben 1.65m en 64 kilo (was altijd ongeveer 55/58)

het vervelende aan aankomen is dat de vetjes zelf bepalen waar ze gaan zitten.
    2 kilo erbij gaan ze mooi verdeeld elk een kilo op iedere bil. heeeel fijn...
    gaat het eraf gaat het af van je tieten (bij mij in elk geval)

en dan die irritante kwabjes waar je nooit van af lijkt te komen. die kwabjes bij je oksels bijvoorbeeld. totaal nutteloos maar kom je ervan af? nee natuurlijk niet die vetjes vinden dat een prima plekje...
    heel fijn :p

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    heb de buikbanden site gevonden...omg!
    ik heb er net nog geen besteld zo leuk! :D idd die buik zullen we gaan showen!:D:D:D

9. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    black angel niet de moed opgeven probeer om de dag te klussen misschien moet die nog komen of heb je je piek gemist met ovu testen?

@leeuw wat was je temp ervoor? want daar gaat het om dan kan je bepalen of je je ei heb en klussen kan geen kwaad succes!

mandii1987 ik zou er voor de zekerheid bij gaan tempen om te kijken of je echt een goede eisprong heb.

ooh spannend april ik heb ook pendels voor april staan , heb mariek toch ff gemailt uit nieuwsgierigheid maar mijn pendels voor april zijn uit gekomen :D

mamienes hopelijk lukt het met sporten, vervelend he als die kilos eraan vliegen ik ken het probleem maar jij moet je lekker in je vel voelen

@all
    IK BEN ZWANGER!!! wij verwachten een kerst kindje rond 29 december!!! zit nog 5 dagen voor nod. dus is nog ff spannend maar volgens mij zit het wel goed :D

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Indd!

Ik heb dat ook:x

Ik kom altijd aan bij mijn buik.... maar dr af gaan hoooo maar!
    Dan gaat het van mijn benen/bips af....

IK heb nu zo'n vet kwabje onder me boops, net bij mijn bh en dat zit NIET prettig:$ dus die moet gewoon efcht weg... maar vind de sportschool waar ik gheen wil zo duur....;) nu ff wachten op mijn werk zijn ze bezig met kortingen daar dus DUIMEN! kan ik moopi 2x per week uurtje voor mijn werk gaan.... en ook gratis sauna en zonnenbanken... alleen wil ik dat niet doen beide als ik zwanger ben:p

achjah... ik pas al mijn kleding nog! mocht dat anders worden dan word het erger!!!

Vorige rondes had ik al overal last van (wat ik dacht dan!)
    NU nog helemaal niks, voel niks, slaap alleen heel slecht in, en als ik wakker word kom ik niet meer in slaap.... normaal nooit moeite mee dus dat is wel iri!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

WOW ECHT???!!! GEFELICITEERD JOH! Super fijn nieuws...
    Hopelijk houdt het kleintje zich heeeel stevig vast. GENIET ERVAN!
    Hopelijk volgen wij je snel!

Ik snap niks van dat tempen... wilde deze maand eink al beginnen dus heb de termometer dr al liggen:p maar vergeet dat altijd...;)

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    als je ongi word, heb je toch altijd een (goede) eisprong gehad, zonder eispriong word je toch niet ongi????

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Nod: zwanger:

20 april - Mamavan3
    22 april - hummeltje83/pietske
    23 april -michele25
    24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle
    25 april - peppy37/marrokaanse
    27 april - 1985 / dnise
    26 april - mammienes
    26 april- Ingie
    28 april - mamaloe26/aprill/ikkedus
    29 april - lonekeje
    30 april - leeuw89/ blackangel

14. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo snel! zo cool! Gefeliciteerd!!!!
    Weet trouwens niet zeker, want het is toch ''het kleedje'' wat je elke maand verliest met bloed? word opgebouwd in je baarmoeder en weer afgebroken als je ei niet bevrucht is..dacht dat ik dat ergens had gelezen..

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nod: zwanger:

20 april - Mamavan3
    22 april - hummeltje83/pietske
    23 april -michele25
    24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle
    25 april - peppy37/marrokaanse
    27 april - 1985 / dnise
    26 april - mammienes
    26 april- Ingie
    28 april - mamaloe26/aprill/ikkedus
    29 april - lonekeje / mandii1987
    30 april - leeuw89/ blackangel

heb mezelf er ff bij gezet:)

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @maddii dat weet ik niet zeker hoor hoe dat zit heb wel is iets gelezen dat jw ongi kon worden maar dat je eitje niet goed genoeg kon springen , anders ff google en ook even op jonas methode/maanstanden cyclus ;) dat kan een langere cyclus ook wel eens verklaren.

Je miet echt op dezelfde tijdstip elke dag tempen dus gelijk als je wakker wordt.
    met tempen zie je pas achteraf je eisprong.

En thanx voor de felichitatie ik hoop dat t ook nu eens weer n keer goed mag blijven gaan

17. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zie je pendel! wat grappig zeg! bij mij met pendelen komen ze op juli en augustus uit.. hoop natuurlijk eerder!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wauwww mama3333333.
    helemaal geweldig.. wat zijn je klachtjes ben dus wel erg benieuwd of onze klachtjes nog overeen komen:D
    gefeliciteerd meid. ik zei toch, stuur je ons hcg???
    nog een paar daagjes dan mag ik gaan kijken..

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hmmm....ik zal het volgende ronde eens gaan doen... het is dan toch zo dat wanneer je temp ineens zakt met +/- 0.50 dat je je ei dan hebt of hoe was het nou???:)

spannend dat je pendels kloppen.... ik hoop stiekem bij mij eerder maar we wachten af!

volgende periode zal ik vanaf 7 dagen voor mijn nod tot 7 dagen erna eens blijven/gaan testen wat is dan het beste tijdstip. of beter 2 x per dag??? ben nu wel beetje bezorgd dat ik dadelijk geen eisprong heb:)

20. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames een vraag je mijn nod is 25 april.
    Zit nu tien dagen voor mijn nod.

Ben sinds eergisteren heel licht misselijk, vandaag weer ook?????In de ochtend en vandaag is het toegenomen.

Wat betekend dit?

Deel Deze Pagina