Ja wachten duurt heel lang en het is ook zo moeilijk om er niet steeds mee bezig te zijn als je iets zo graag wilt!! Ik word wat dat betreft ook al aardig moe van mezelf.. Rustig aan vandaag en probeer iig een beetje van het mooie lente weer te genieten! Dat ga ik ook doen want het is echt super buiten!!
Ja precies! Je hebt gelijk, we gaan vandaag heerlijk van het mooie weer genieten. Al blijf ik er wel mee bezig, ha ha. Ik hoef maar iemand met een dikke buik of een wandelwagen te zien, ha ha.
weet t jullie gaan me heel dom en stom vinden wilde vanmorgen eens testen, moet vrijdag pas mn nod krijgen dus ja, had zoiets van gewoon ff heel erg nieuwschierig, maar deze was dus negatief natuurlijk. ben dus niet zwanger. hou hier ook maar aan vast, zodat t straks niet meer zo tegen kan vallen. ik was gewoon heel erg nieuwschierig. en de kans dat ik dan toch nog zwanger ben is dan wel wat kleiner zeker... weet t ben lomp
Hoi Meiden, Mag ik bij jullie op de bank ploffen? Heb sinds vandaag hele rare steken, pijntjes onder in mijn buik. Ter hoogte van mijn schaambeen. Ken dit helemaal niet dus hoop dat het positief is. Liefsss MissNanda
hoi meid, tja dat herken ik dus ook. ik weet niet wanneer je eisprong is geweest, maar dat begon bij mij 5dg na mn eisprong. en heeft 2dg geduurd, en ging over in steken onderin mn buik. nu sinds vandaag weer een schaambot steken, dus weet ook allemaal niet meer wat dr gaande is met mn lijf
Volgens mij heb ik mijn eisprong 2 dagen geleden gehad. Heb deze duidelijk gevoeld. En nu ook echt het gevoel dat ik nu ongi ga worden, hele erg krampen Moest net niesen, en zelfs dat doet pijn. Heel apart haha
ja weet het is een heel raar gevoel. zodra dr druk op komt, met hoesten niezen, of zelfs met stoelgang is het gewoon een heel raar prik gevoel. net alsof dr iets in de weg zit. wat het is weet ik niet. of dat t de innesteling kon zijn dat moeten we dan maar afwachten, dat wachten word je moedeloos van
Je bent veel te vroeg aan het testen, meid... logisch is je tet nog negatief ik zou hooguit 1 of 2 dagen voor je nod testen met hele vroege testen, maar beter is op de nod-dag zelf Ik duim voor je, je verschijnselen zijn positief Welke test had je gebruikt? misschien heeft die ook wel veel HCG nodig..
Ja inderdaad, en erg raar gevoel. Moeilijk te omschrijven. Heb eigenlijk deze maand ook echt het gevoel dat het nu raak is. Tja, en dan dat wachten. Ben niet zo geduldig haha
aprill, ach ja dat weet ik ook wel, ben vaker zwanger geweest. maar ja, wilde gewoon ff doen. ben zo ontzettend onzeker. en heb nu gewoon klachtjes waarbij ik denk van tja het is raak. anderzijds houd mn lichaam voor de gek. ik heb met kruitvat getest 2vr 5 euro. heb dr eentje van cb liggen de plus. dus wat is beter? wist al wel dat ik zwanger was, maar was meer van zie je nou? ben niet zwanger. anders mama* zo'n gevoel heb ik ook al een paar dagen, van ja hoor het is raak,. maar toch erg onzeker he, en totaal geen geduld. want wil het ammel zo graag zoals 1000en die graag zwanger willen raken. maar mn klachten die ken ik niet. dus vandaar, ook steken in mn troela gehad. en in mn liezen het is gewoon vreemd. gelukkig kan ik hier dr veilig over praten zonder dat mensen weten dat we zwanger willen worden
zo wat een geklets allemaal weet niet helemaal wie wat gezegd heeft. volgens mij black angel, zie wat mamavan3 al eerder heeft geschreven over cosmo ei. ik kon mn ei ook niet vinden en toen veel later dan verwacht kleurde mn ovu toch posi. vervolgens naar cosmo ei gekeken en die was ook zo laat. dan was er iemand die veeeel te vroeg teste (negatief) ach meis! we snappen je allemaal maar dat is toch veel te vroeg? die paar mensen die wel zo ver van tevoren posi testen kun je nouwelijks als graadmeter nemen. zijn ook heel veel zwangere mensen die tijdens en na hun NOD negatief testen. laten we zeggen dat niet alleen ons lichaam maar zwangerschap op zich iets heel bijzonders en onvoorspelbaars is. lieve dames! ik ga lekker met mijn man buiten zitten (voor de zekerheid maar goed insmeren en voorzichten met de zon.) even samen genieten tot laters! en welkom nieuwe dames!
@michelle AMEN! precies wat ik ook heb alles opkroppen geeft stress is niet goed hier kan ik mn ei kwijt..........als ik die kan vindenhehehe
AstridDi beweerd die met dat +je, kijk eens in haar album... ze heeft voor nod getest met +je en kr-vat, die met het plusje is bij haar duidelijker (4 of 5 dagen voor nod geloof ik) hebben beiden 20hcg nodig.
heb hier de cb plus, dus die is voor eerder testen staat erop. 4dg voor nod 50%. en zo lopen de % op tot op je nod. de kans. heb nu met die kruitvat 2,vr 5. met een streepje. weet niet hoe die gewone kruitvats testen, waarbij je een blauwe test nodig hebt. maar ik wacht gewoon weer netjes af
Heeej meiden,,, Nou ik ben terug va een heeeel leuk dagje, en wat een weertj! Ik ben me toch rood geworden door de zon, hihi al een vroege verbranding dit jaar! Maar het vriendendagje was erg gezellig! Mijn eventuele innesteling zou dinsdag zijn geeft die aan... Maar tot max hoever voor je nod kan dit zijn???? Want ik was vorige maand 5 dagen voor nod en toen zei mijn ha dat het nog steeds innesteling kon zijn die buikpijn..... Kheb nog steeds geen gevoelens of kwaaltjes,,, hihihi andere 3keren dacht ik echt heeeel veel te voelen en te hebben... en toen was t ook nilks. Nu heb ik niks dus dan weet ik vast al dat het niet raak zal zijn deze ronde Afwachten maar weer... je weer maar nooit!! In de vriendengroep zaten ze al te speculeren dat wij vast de eerste zouden zijn.... en wij maar zeggen dat ik wel wil maar mijn vriend nog niet helaas... Hoeist met jullie allemaal meiden???? Al wat mmeer duidelijkheid bij sommige van jullie of kwaaltjes????
@ michelle Ik snap heel goed dat je toch stiekem een test hebt gedaan, maar blijf onthouden dat het nog wel heel erg vroeg was, dus wie weet is het straks als nog positief. @ ikkedus heb je vandaag nog last gehad van kwaaltjes gezien je gister zo misselijk was? Wat betreft mijzelf ik mag voor deze maand in het rood want ben zojuist ongi geworden Dus op naar de 5de ronde in mei!! Daar leggen de vogeltjes een ei dus wie weet ga ik ook mijn eitje weer vinden!! hihihi Ik blijf uiteraard met jullie meelezen, want ben erg benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat verlopen!! Ik ga heel hard hopen voor allemaal roze resultaten dat zou geweldig zijn!!
Oh Michele, dat zegt toch nog helemaal niets meid, zo'n negatieve test. Probeer het nog even vol te houden! Wie weet is er over een paar dagen wel een 2e streep! Ikkedus, oh ook misselijk! Ik ga duimen dat het van een zw. schap is! Cosmo ei heb ik even gemist Misschien iets voor volgende maand! Vandaag niet misselijk geweest, dus weer afwachten. Net wel weer pijnlijke borst, weet je wat zo apart is, mijn borst doet zeer op de plek waar ik steeds een harde schijf kreeg tijdens de bv. Als ik te lang niet gevoed had. We wachten maar weer af1
welja dat weet ik ook wel dat t te vroeg was, maar word gek van de onzekerheid door die onderbuikpijn steeds. vandaag ook veel last van mn bovenbenen gehad, een zeurende pijn, vannuit mn onderbuik, naar mn liezen, en naar mn bovenbenen.en dus onderrug. al met al menstr pijn.dan erbij voor t eerst sinds een paar dagen minder behoefte aan eten, want word steeds misselijk. ik d8 als sommige hier op t forum al met 5dg voor nod erachter zijn dat ze zwanger zijn. miss is dr bij mij ook al wel iets te zien.maar nee dus. t was dan ook maar n goedkoop kruitvat testje. ik houd t nu gewoon netjes tot zaterdag vol. is dr nog geen nod. dan is dr voor mij nog hoop. maar daar reken ik niet zo op.