het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei 8)
    maar goed zou wel nu een kosmobiologische eisprong Ofzow hebben vandaag dus lekker klussen maar weer :D

ook bij ons in de vrienden kring denkt iedereen dat wij er nog niet aan beginnen hihihi:D
    al mijn vriendinnen hebben al een kleintje of zijn zwanger enzo en allemaal maar zeuren hahahah wanneer beginnen jullie der nou aann!!!!!??...
    en wij maar roepen neeeej joh nog niet lekker nog ff samen zijn bla bla bla

maar van binnen loopt mijn hart over van het idee van een kleine ons :D

hier ook lkkr rode konen hihihi8) heerlijk op ons luxe balkon gehangen vandaag!!

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    owww das minder miracle of love :(

duimen voor de volgende ronde!!...

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ook ik wil me graag bij jullie clubje aansluiten. Ik heb mijn NOD as zaterdag 24 april. Sinds gister ben ik erg moe en vanavond ben ik zelfs bijna flauwgevallen. Ik zakte helemaal door mijn benen heen. Was erg genant aangezien we in het ziekenhuis op bezoek waren bij een oom van mijn as die vrijdag een ernstige beroerte heeft gehad.

Als mijn vermoedens kloppen zou het mijn 4de zwangerschap zijn, echter helaas nog steeds voor ons eerste kindje. Ik moet zeggen dat ik er eigenlook ook wel erg bang voor ben. Ik weet niet hoe vaak ik het verdriet van een miskraam nog aankan.

Ik heb het hele onderwerp bijgelezen. Wat is het voor velen toch verschrikkelijk spannend zeg. Hopelijk veel roze wolkjes en gaan we allemaal naar de kerst/oudennieuw beebs toe.

Liefs Annemiek

4. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    Hallo annnemiek...

welkom.. en tjeetje wat heftig zeg... knap dat je het nog volhoud... ik duim in elk geval heel hard voor je dat het raak is... en dat het mag blijven... suc.. en houd ons op de hoogte

5. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Oh meiden houden jullie het nog wat uit met het wachten?!?

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Goede morgen allemaal!

@annemiek...oh ik hoop het voor je meis! en dat je kindje bij je mag blijven dan :)

@Miracle of Love :'( volgende maand weer een kans :D wij zitten dan ook precies rond mijn ei in mallorca dus hoop dat als het deze maand niet gelukt is bij ons de vakantie ons goed zal doen. gaan jullie nog op vakantie?

@rest hoe gaat het hier. tja probeer dingen toch te relativeren. gisteren lekker relaxed naar een verjaardag geweest en heerlijk in de zon gezeten. huis stond vol met heerlijk indonesisch eten. moest er helaas niks van hebben. alleen water en 2 gevulde eitjes (die waren wel lekker). het is niet dat ik geen honger heb alleen vlees lijkt niet zo goed te vallen.
    nog steeds misselijk maar met vlagen. en boobs nog steeds pijnlijk. mn vent gaat uit zn dak maar ben zo bang om naar de wc te gaan :(

goed kunnen nu alleen maar wachten........

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    annemiek, ik hoop zooo erg voor je dat het dus raak is deze maand, en dat het goed mag gaan.;)

ja het wachten is best wel erg, maar ja nog ff geduld. als ik nu ga testen is t toch weer te vroeg wss. dus wacht netjes op vrijdag. of zaterdag

8. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning girls,

Nou vandaag ben ik een beetje in de warrig:(
    Vanochtend ging ik weer tempen 36.7, was om 6 uur sochtends.
    Gister had ik ook getempt om 10 uur sochtends en was het 37 graden...weet niet iof dat veel verschil maakt wat betreft tijd..
    Maar mijn buik is flink opgezet en had licht bruin verlies:x denk dat mijn cyclus van 31 naar 25 dagen is gegaan en dat ik dus veel eerder dan ik dacht mijn ei had? ik heb geen idee..ik wacht wel tot het doorbreekt.
    Maar ben niet blij..maar ja had ook het gevoel dat het niet raak zou zijn.

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    :'( dat bedoel ik met bang zijn om naar de wc te gaan. ik kan je ook niet helpen ik temp (nog) niet dus weet niet precies wat dat kan betekenen. ben ook niet eerder zwanger geweest dus kan je ook niet vertellen wat normaal is en wat niet.

10. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ja ik ben wel al 2x zwanger geweest maar daar was ik nooit zo mee bezig met zwanger worden en tempte toen helemaal niet. Ik weet ook niet meer wat ik voelde want de laatste is alweer 5 jaar geleden dat ik zwanger was. Maar ja ga er vanuit dat ik ongi word.
    Ik ga nu wel ovulatietesten halen denk ik..

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    mammienes, kan het geen innesteling zijn? Ik blijf voor je duimen hoor!

Annemiek, welkom hier! Wat heb je al veel meegemaakt zeg. Ik heb ook zaterdag NOD. Hoop dat we samen positief testen!

Michele, het klinkt allemaal nog hoopvol hoor! Die nega test zegt echt nog niets!

Ikkedus, jij maakt het ook spannend zeg!

12. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dreumesmama, daar google ik ook op haha heb geen idee..heb ook pijn in mijn buik zoals een menstruatie..dus jah was vanochtend een beetje misselijk maar goed dat kan ook andere oorzaken hebben.

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey, goedemorgen weer. mn temp was 37.2 vanmorgen, dus met gister weer wat gestegen. en zo blijven we maar onzeker:)
    had gister getest, en die was negatief. stom idd. want sloeg nergens op. maar had zoiets van ff proberen maar.
    vandaag heb ik ook niks aan testen want zal ie ook zeer zeker negatief zijn. als ie dan al positief zal worden deze maand;). maar ik verw8 vrijdag gewoon mn nod.

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik heb het toch iets kunnen loslaten gelukkig, was er zo mee bezig. Heb ik bij onze dochter nooit gehad.

Oh Michele, jij maakt het echt heel spannend, ik denk echt dat je zwanger bent!

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam

je symptomen klinken echt positief ik teste echt dit x al heel vroeg positief op 9 dpo maar me dpo wisselen tussen de 9 en 13dpo.
    Ik teste met kruidvat 2 voor 5 euro al licht positief, die is echt heel gevoelig! Dus het kan wel dat je vroeg positief test maar het kan ook pas een paar daagjes later zijn het hangt er echt waneer je eitje is ingenesteld, ik duim voor je!

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Het klinkt echt als een innestelings bloeding, en van je temp kan je nu niet uit gaan want je moet echt op dezelfde tijden tempen anders klopt je kaartje niet.
    Zolang het bloeden niet door zet kan je het als een licht positiief teken zien ;) nu de test nog :D

17. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja we zullen zien, maar ging net zeg maar inwendig en ( ja lekker smakelijk mijn vinger afvegen aan wc papier en dat kleurde roze..dus denk echt dat ik pech heb deze maand..misschien vandaag, dan ben ik ieder geval wel van deze onzekerheid weer af..

18. mama van Naomi

16 apr 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    Ha dames,
    Gisteren geen tijd gehad om even te lezen, ben heel de dag buiten geweest met mijn kleine meis, veel gefietst heerlijk!
    Temp heeft gisteren een kleine daling naar 36.9 gemaakt en is vandaag weer gestegen naar 37.0!

@Michele25; we zitten in hetzelfde schuitje, ook jouw temp gedaald en weer gestegen en jij mag ook over 4 dagen testen, spannend!!!

Liefs, mama van Naomi!

19. mama van Naomi

16 apr 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    @michelle25; ook die steken heb ik ook gehad en vandaag heb ik een trekkend gevoel in mijn baarmoeder, echt heel vreemd en mijn darmen zijn leeg laten we maar zeggen ;)!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi Hoi,

Wat een spannend verhaal mammienes! Nog even afwachten, wat een onmenselijk iets is dat he... hjihihihi dat kan toch niet goed voor ons zijn?:p All die stress op dat wachtbankje!;)

ik heb zelf vrij weinig te meldne.... voel nog steeds niks, helaas temp ik niet dus weet ook helemaal niks..... volgende ronde (hopelijk komt die niet, maar ik ben bang dat die wel komt....:() ga ik er maar eens mee beginnen.

Deel Deze Pagina