hey dames goed morgen maar weer. ik moet weer bij lezen hoor klets kousen ihihiih ik weet waar de hoofdpijn vandaan komt mijn nek staat helemaaaaaal strak , schouder ook. en merk dat ik mijn schouders heel erg omhoog trek. ik ga hiervoor acupunctuur behandeling voor nemen want dit heb ik minstens 1 keer in maand. om gek van te worden. maar nu ik er op let heb ik al minder hoofdpijn en mijn man masseerd mij even elke avond ( aaaa lekkerrrrrrrrrr ) en dat helpt ook al een beetje, maar als nog het lijken wel straal kabels in mijn nek. heb vorig jaar wel hee veel stress gehad door verschillende dingen die helemaal niet goed verliepen en ik heb het ook zins ergens vorig jaar augst. en toen begon alle gezeik wat niet goed verliep:x dus dit heb ik er nog van over gehouden. nu xx even bij lezen over klachten en bolle buikjes geniet weer van het weer en maak er een mooie maandag van
@bolly hey ik heb ook vaak hoofdpijn gehad en idd als ik stress heb in combinatie met vermoeidheid kan dat dan ook resluteren in migrane. ik heb een paar jaar geleden het advies gekregen om veel water te drinken (minstens 1,5 a 2 liter op een dag) dit om ervoor te kunnen zorgen dat mijn lichaam haar afvalstoffen kwijt kan. ik ben dit advies braaf op gaan volgen en nu heb ik nog zelden hooftpijn. als ik 's avonds nog naar het toilet ga heeft mijn urine geen kleur (=geen afvalstoffen. hoe geeler hoe meer afvalstoffen). misschien helpt het ook wel een beetje bij jou
mama van naomi, heb jij al getest? wanneer ga je dat doen? ben erg benieuwd, ik heb de afg week veel last gehad van schaambot. en steken in mn liezen. gisteraaf was t mn onderrug en benen, echt een ongie gevoel. en dat is nu gelukkig weer weg. nu enkeld steeds steken onderin mn buik net boven mn schaambot. mn temp was idd ff gezakt. nu weer back. wat zal t gaan worden
t lijkt sinds vandaag trouwens wel dat ik steeds urine laat lopen. ieuw. net alsof ik in mn broekplas vd afscheiding ofzo
ik heb nu ineens 'prikjes' in onderbuik. net van die kleine speldenprikjes doet niet pijn maar is wel beetje onprettig. is niet goed zeker
Hoi meiden ook ik zit in een spannende week. Vorige week had ik ook steken in mijn onderbuik en een trekkerig gevoel en ik was iedere morgen misselijk. Sinds vandaag niet meer misselijk maar zo nu en dan voel ik nog wel wat in mijn buik (kan het niet echt omschrijven). Ik heb trouwens een vraagje, over hoeveel weken/maanden is het meest voorkomend dat je het je familie verteld dat je zwanger bent? Ik heb weleens gehoord dat je het pas na drie maanden moet vertellen maar zolang zou ik niet kunnen wachten.
Quote Miracle of Love :'( volgende maand weer een kans wij zitten dan ook precies rond mijn ei in mallorca dus hoop dat als het deze maand niet gelukt is bij ons de vakantie ons goed zal doen. gaan jullie nog op vakantie? Quote @ ikkedus: ik heb in mei ook een weekje vrij, maar wij blijven in Ned. gezien we volgend jaar gaan trouwen en er flink gespaard moet worden Hoop voor jou dat het natuurlijk deze maand al raak is ipv de volgende! @ annemiek: jeetje wat heftig allemaal zeg ik hoop voor je dat jullie snel posi testen en dat jullie over een tijdje eindelijk jullie eerste wondertje mogen verwelkomen!! Hou in ieder geval moed hoe moeilijk dat denk soms moet zijn! Weten jullie trouwens waar ik vannacht wakker van heb gelegen? Mijn moeder heeft er in totaal 12 jaar over gedaan om mij te krijgen ik ben dus ook enigs kind. Ik weet dat ik pas naar ronde 5 ga en dus totaal niet mag zeuren gezien er al mensen heel lang bezig zijn en ik weet dat het langer dan een jaar kan duren, maar toch is dit iets waar ik de zenuwen van krijg. Ik ben nog niet zo lang geleden door de gyn gecontroleerd en alles zag er toen goed uit, maar toch ben ik weleens bang snappen jullie?? Stom, he?! Voor de rest die aan het wachten is, ik snap hoe jullie je voelen!! Super spannend ik ben benieuwd..
Heej heej,, Ook ik heb hier erg veel last van, loop er nu ook voor in het ziekenhuis.... ik heb altijd, elke dag erg veel pijn aan mijn schouders/nek en soms ook rug. Hierdoor krijg ik vaak aan het einde van de dag hoofdpijn. Hier word ik ook erg moe van. Ik ben altijd maar moe:x Momenteel is het zelfs zo erg dat ik mijn werk op het kdv op vrijdag niet meer vol kan houden omdat het dan de hele dag is. De rest van de week werk ik op de bso.... dat is makkelijk vol te houden. Ik zit nu ook even beetje in de stress omdat ik van de vrijdag af wil, maar dan lever ik meteen 9uur in, en ik werk maar al 20 uur... dus dat wil en kan ik niet kwijt! Helaas werken ze op het werk niet mee.... halve dag die vrijdag willen ze niet doen! En komen ook niet echt met een andere opllossing dus ff vbeetje vervelend! Hopelijk lost alles zich weer op, snel....!
@ Wherona: Spannend hoor!! Ik zou er zelf voor kiezen om de mensen die heel dicht bij je staan het te vertellen al voor die drie maanden. Als er dan wat mis zou gaan voor de 3 maanden grens (wat absoluut niet te hopen is natuurlijk)!!! Dan kun je, je verdriet iig delen. En in de meeste gevallen gaat het natuurlijk wel goed en dan kun je er met hen al lekker stiekem over kletsen!!
Goede tip ik zou het echt niet kunnen om het mijn zusje niet te vertellen daar deel ik alles mee. Mijn vriend heeft dat wat minder die vind dat we 3 maanden moeten wachten omdat het dan wat zekerder is. Ik ben momenteel zo zenuwachtig ik hoop echt dat het "raak" is.
Ik snap je vriend idd, daarom moet je het gewoon niet aan iedereen vertellen, maar wel alvast aan je zus Snap dat je het super spannend vind hoor!! Ik ga het van je horen
ik wil eerst de 9 weken afspraak bij verloskundige afwachten, daarna aan mijn fam vertellen (ouders & schoonouders en van beide kanten de broers/zussen.) Verder wil ik het de andere pas vertellen met de 3 maanden indd... maar of ik dat vol kan houden
dank voor de tip. ik drink inderdaad veels te deining.. ga gewoon een liter fles halen en dan elke keer bij vullen met dit weer moet ik zeker meer gaan drinken. p.s dames ik wordt opeens misselijk van koffie en thee ???? herkend iemand dit als kwaaltje ? xx
ee getver dat klinkt ook allemaal niet leuk, hoop dat jij er ook snel vanaf bent , ik ben er inderdaad ook snel moe van.. even zuchten eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bleeeeeeeee en weer doorgaan he . knuff
Zijn jullie ook angstig om te testen want dan is het moment van de waarheid. Momenteel heb ik wederom een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en ik heb hele gevoelige tepels maar ja het kan natuurlijk ook zijn dat mijn ongi perikelen beginnen alhoewel ik vorige week ook al een trekkerig gevoel had samen met misselijkheid. pffff.... wat kunnen die paar dagen dan lang duren zeg
hey dat heb ik ook altijd vooral omdat ik al in ronde 16 zit,, angst angst angst. durf vaak na het testen ook voorlopig ook niet te kijken. dus vaak als ik wat zie moet ik twee keer testen omdat ik puur gewoon niet durf te kijken.. denk dat veel meiden wel wat angst hebben ontwikkeld voor het testen
Ja, ik herken het van mijn zwangerschap vanaf een week voor nod werd ik misselijk van koffie ik heb het 9 maanden lang niet meer gedronken Ik duim héél hard voor jou meid
ik heb inderdaad ook overal flesjes staan van 0,5 liter. als ik er 4 op heb op een dag weet ik dat dat voldoende is