voel je dit speciaal aan een kant of precies in het midden? Bij mij zeurt iets meer aan de rechterkant
Indd we moeten ff zuchten en weer doorgaan, zo gaat het met alles toch?? Wij zitten pas in ronde 4 en ben soms ook angstig dat er met een van ons 2tjes iets mis is, dat het niet kan ofzo.... mijn kinderwens is er al heeel lang.... wilde altijd al jong moeder worden..... zul je zien dat die grooste wens niet waar gemaakt kan worden... ((ik weet beetje TE ver gedacht zo vroeg, maar de gedachtes spoken wel door mijn hoofd)) Ook omdat ik mijn ei neit duidelijk vind met ovutesten.... volgende maand toch maar aan de temp gaan... HOPELIJK IS HET NIET NODIG! maar gezien het feit dat ik nisk voel..... zal het bij mij wel gewoon ongi worden zijn pffff dat wachtbankje duurt altidj zo lang.......
ik kom vaak niet eens aan 1 liter op een dag doe echt zoooo hard me vbest.... maar meestal lukt het niet....
Ik heb het toen ik zwanger was van mijn dreumes al vertelt toen ik bijna 6 weken zwanger was... ik had toen wel al een echo gehad, er was een dooierzakje te zien, maar nog geen kloppend hartje ik had zoiets van als het mis zou gaan dan mogen ze toch ook wel weten dat ik zwanger was...
Ja dat heb ik dus indd ook.... vroeger was het mis gaan van een zwangeschap gehei,./... nu niet meer... ik wil liever dat mensen al weten dat ik zwanger ben wanner het mis gaat dan dat ik moet zeggen ik was zwanger maar het is misgegaan.... Dus het kan heeeeel goed zijn dat wij het vbertellen na de 8/9 weken afspraak bij de verloskundige al!
@Mandii1987 Ik begrijp volkomen wat je bedoelt! Je gaat gewoon zo ontzettend aan jezelf twijfelen. Als je niet oppast dan draai je door. In het begin was ik er echt dag in dag uit mee bezig. Mijn vriend ging toen even een goed gesprek met me aan dat dit niet goed is en de kans erg klein is om zwanger te raken als ik er elke dag aan denk. Dat heeft me aan het denken gezet en ben ik wat kalmer geworden alleen sinds vorige week ben ik niet meer zo kalm hihi
hihi, ik heb net een verhaal getypy in een ander topic, nl: dat ik deze 4e ronde een stuik relaxter en rustiger daar tegen over sta dan de rondes hiervoor.... afgelopeb rondes kluste we om de dag, kussentje onder me bips als we klaar waren,, en dacht ik er elke minuut wel een keer aan... ik voelde van alles rond eisprong/innesteling en nod (allemaal gezocht via de calculator) Deze ronde lekker geklust wanneer we zin hadden en dat was deze ronde heel vaak ineens hihi, niks geen kussentjes onder me bips na de sex..... helemaal niet mee bezig denk er hooguit 1x per dag aan... en nu zit ik (als me cyclus klopt) 10 dagen van mijn nod af en ik voel helemaal niks, denk ook niks te voelen enzo.... stuk relaxter wat dat betreft.... heb wel minder realxte dingen rondom me heen verder, maar niet kwa zwanger worden is echt veeel fijner....!
ooh hihi dat bedoel ik hoe weinig ik dr mee bezig ben zit namelijk nog "maar" 8 dagen van mijn nod af hihi
ik heb nog 5 daagjes te gaan. pfff ben er eigenlijk niet zoveel me bezig maar de laatste week komt het weer opzetten, niet de bedoeling eigenlijk maar komt gewoon op borrelen als een vulkaan die op knappen staat. boemmmmmmmm en ja dan komt er toch en jank bui uit maar ja het helpt en daarna gaat het wachten wel weer.. mijn tip moet je huilen gewoon lekker hard janken.. xx nou meiden nu moet ik weer naar het oog ziekenhuis ( blijf bezig pfff ) ze gaan kijken of ze mijn linker oog kunnen redden tegen helemaal blind worden eraan ( zie nu alleen de onderkant niet in dat oog, zooo irritanttttttttttttttt en ik mag geen auto meer rijden grrrrrrrr:x )
Vervelend Kunnen ze je oog dan niet laseren? gelukkig kunnen ze wel veel tegenwoordig, ik hoop dat je goed geholpen kan worden
dat klinkt positief!! mamanes balen , hopelijk zet het niet door en test je mooi positief!! welkom nieuwe ladys hopelijk ook snel n mooie test, en dit is mijn test van vandaag en de allerlaaste
Ja ik hoop het ook, nu net weer ff toilet geweest maar niks te zien. alleen het inwendige slijm weer heel klein beetje bruin. Hoop niet dat ik weer een griepje krijg want ik heb het harstikke koud en voel me weeig Verder weer sollicitatie verstuurd..pff echt verrot deze tijd hoor om een leuke parttime job te vinden..word donderdag gebeld door het UWV en ga dan het uitkerings traject in. Hoop dat ik snel wat anders vind.. sommige mensen vragen zich af of het verstandig is om proberen zwanger te worden zonder baan..maar ik plan niet, ik vind mijn kinderwens veel belangrijker. Al vind ik iets tijdelijks, ben ik even onder de panne..maar ik laat me daardoor niet het geluk afnemen van een kinderwens.
ja is ook zo. ook al zou je niet zwanger zijn zul je nu waarschijnlijk toch maar een tijdelijk contract krijgen die ze met een beetje pech 3 keer verlengen. ach wanneer is ooit de 'perfecte tijd?' bah heb net een broodje op en ben nu zoooo misselijk ga vandaag lekker om 16:00 naar huis denk ik
Whaaw, hele mooie test Mamavan3... jij geeft wel een hoop geld uit met testen kopen zeg, hihi... kun je nu beter uitgeven aan babykleertjes Af en toe s'morgens tempen, dan weet je wel dat het goed zit want je temperatuur zal nu maanden hoog blijven (tot na de bevalling) haha.... Ik teste maar 1x bij de zwangerschap van mijn dreumes en de eerste 2 weken na de test ben ik blijven doortempen Had jij dat ook met snel opstaan felle pijnlijke steken in je onderbuik? Had ik net, haha.... en 5 minuten later moest ik niezen, auwwwwwwwww ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook, maar weet niet meer of dat voor nod al was... Die zeurpijn in je buik, was die aan een kant of in het midden fijn dat je al zwanger bent en we jouw kunnen vragen 8) gelukkig blijf je dus hier ook hangen
Trouwens grappig klikte net ff mijn banner aan om te lezen wat er gebeurde, en daar staat dat vandaag de innesteling is hahaha, ach ja het kan 2 kanten nog op want nog geen helder bloed te zien. Alleen ook net met mijn broodje..ik had licht boter erop met beleg en er zat net een te dik klontje boter op 1 plek..bleghh kreeg de rillingen ervan voelde me echt misselijk.
@iedereen. mocht je aan het eten zijn of zo niet verder lezen. oki even weer een afscheiding vraag. jullie zijn hier de experts in hehe. ik heb er nooit echt opgelet maar kreeg van jullie het advies om buiten ovu-test en tempen met name ook op de afscheiding te letten heb nu ineens heel veel beetje melk achtige afscheiding. is dus wit en dun niet draderig of zo. wat houdt dat in? vruchtbare periode over en nu maar afwachten? sorry mensen niet zo smakelijk
oow zo herken baar en ik nies nu nog veel!! Ja dat geld ga ik nu ook echt aan kleertjes spenderen hoor, maar wilde echt gewoone een heele mooie test , ook van wege me veele mks , ik weet dat t nu goed zit elke dag worden me testen steeds donkerder en nu met deze test geloof ik het echt!! Mijn duimen draaien voor je
Ikkedus, we lopen gelijk, hihi.... het ziet er goed uit bij jou geloof ik Heb jij nog last van steekjes? Ga jij al voor je nod testen? Ik teste bij mijn vorige zwangerschap eerst met een ovulatietest met ochtendurine positief (die schijnen ook te reageren op hcg) en ik dacht ze niet meer nodig te hebben omdat ik me zo zwanger voelde ook had ik toen geen zwangerschapstest in huis (1 dag voor nod)
ik heb geen idee we gaan voor ons eerste kindje en ik moet zeggen sinds ik gestopt ben met de pil lijkt het of er elke dag vanalles in mijn lichaam gebeurt. beetje lastig om dan het een van het ander te onderscheiden. ik denk dat ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden niet te testen. geen idee of ik dat volhoud en jij?