Dag dames!! Zie al veel spannende dingen voorbij vliegen, ik ga met jullie meelezen dat komende dagen! IK ben twee dagen geleden ongi gewordne, had ik hier ook neergezet, dus ik kan ook op zwart! Wie weet zie ik sommigen van jullie in een nieuw topic ( hoop natuurlijk dat jullie gewoon dik posi testen). Ik heb zelf 2 pendels binnen gehad voor mei en juli en beide zeggen ze een meisje...dus ben benieuwd!!
nod: zwanger: 20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/pietske/bolly/miracle of love/wherona 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle/annemiek1975 25 april - peppy37/marrokaanse/Laraxx 27 april - 1985 / dnise/nel/mandii1987 26 april - mammienes/ingie 28 april - mamaloe26/aprill/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda
Jij bent toch gewoon zwanger Michele Hoef je ook geen nieuw topic aan te maken!! Haha ik hou je wel positief!
ok dan open ik m strakjes weer. mits de rest dr ook mee eens is. uhm jullie mogen de naam verzinnen, en de kleurtjes om duidelijk te krijgen nod, en zwanger en het eerste kleurtje van het lijstje. zegt u t maar
nou wil graag wel ff kwijt dat ook al zou ik zwanger zijn, wat heus niet zo is. dat ik graag met jullie mee blijf kijken. tot dit groepje dan allen zwanger is. dus t is niet zo dat ''mits'' ik zwanger raak dat ik dan zeg, houdoe ik ben zwanger en de rest hoepel maar op. zo ben ik dus niet. en wil graag weten hoe het met iedereen vergaat. dus zolang dit lijstje niet zwanger is blijf ik hiero plakken. maar als je van me af wilt??? lol
De naam mei meisjes vind ik wel oke Kleuren: eerste van het lijstje zwart NOD: groen Zwanger: geel (van blijdschap) ongi: rood is dat een idee?
hoor nog graag andere meningen 1e naam: mei meisjes nod kleur:groen eerste van het lijstje zwart, wat is het eerste van het lijstje? dus wat in jou ogen zwart. want nod moet groen worden dan, maar ook rood? begrijp m ff niet. geel zwanger, is ook idd een idee. nog meer ideeen? schrijf ik ze ammel bij elkaar op ergens.
Ha, ha.... Michelle, jij bent gewoon zwanger, daar mag je een tropic openen en wij zullen volgen Naam: eind mei -> een bevrucht ei (anders wordt het te druk, denk ik) Begin kleur: zwart Ongi: rood Zwanger: rose
@mamienes wat balen, ik had zon goede hoop voor je! @april niet de moed opgeven hij stijgt morgen weer mooi waarschijnlijk innestelingsdipje
Oorspronkelijk geplaatst door Aprill Ha, ha.... Michelle, jij bent gewoon zwanger, daar mag je een tropic openen en wij zullen volgen Naam: eind mei -> een bevrucht ei (anders wordt het te druk, denk ik) Begin kleur: zwart Ongi: rood Zwanger: rose ik ga ook mee gezellie
ik ook wel, dus in feite ruilen we zwart een rood om en dan nieuwe naam mag ik dan tegen die tijd van iedereen hun nieuwe nod, als die dan moet komen?
Even een paar dagen niet geweest. Zo wat moest ik bijlezen zeg. Ben sinds vanmorgen erg misselijk en heb het gevoel dat ik wel een hele week kan slapen. We zullen het zien zaterdag. NOD eigenlijk volgende week dinsdag, maar we hebben zaterdag avond een feestje. Dus mocht ik positief testen dan geen wijntje voor mij. En als ik negatief test, misschien 1 of 2 wijntjes.