Nod: 20 april- mamavan3 22 april - hummeltje83 23 april -michele25 24 april - dreumesmama / Yoki 27 april - 1985 / dnise 26 april - mammienes 28 april - mamaloe26 29 april - lonekeje 30 april - leeuw89 veel klus plezier en hopelijk een mooi bevrucht eitje
@leeuw zo herkenbaar ik ben ook zo ongeduldig wens je veel klus plezier, me temp ziet er tot nu toee heel mooi uit @michelle, hopelijk is het een positief teken die symptomen want ik heb ze ook @ all ook de rest van de dames veel klus plezier
hey, ja joh. vandaag nog steeds steken op mn schaambot. nog ff en ik ga dr naar lopen. en onderin mn troela rot gevoel. zo stom! dan erbij mn temp is 37.5. weet niet hoe hoog temp moet zijn, maar ik denk ik test maar even. wat vinden jullie hiervan? xx
Michele, Wat is normaal je temp? Klinkt wel goed! Ik ben weer een beetje misselijk. Maar verder nergens last van. Kan ook eigenlijk nog niet, maar ja bljven hopen
mn normale temp is ong rond de 36.8. geloof ik. maar ja ik houd t niet zo vaak bij. weet wel als ik dan meet is het rond de 36.5 a 36.9 pijn bij schaambot met tussenpozen nog steeds wel aanwezig. verder nergens last van.
Ola Ladies - 24 april zou mijn dag moeten zijn!!! =2dgn voor mijn eigen verjaardag... zou toch een leuk cadeau zijn Wat duren die 2wk naar eisprong toch mega lang... ben me nu maar aan het storten op het sporten! Wat is jullie afleidingstechniek?
Ik hou me niet meeer vast aan symptonen want vorige maand heeft mijn lichaam me erg voor de gek gehouden! Ben eind februari gestopt met de pil en na de ontrekkingsbloeding ben ik gaan klussen.. had gelijk rond de eisprong last van steekjes, gevoelige borsten, vocht uit tepel, pijn op mijn schaambot en menstruatiegevoel, het waren de hormonen van het ontpillen dus nu heb ik niet meer bij elk pijntje van zou het? De een is met deze symptonen wel echt zwanger en de ander zoals ik vorige maand niet. Wil eigenlijk alleen maar zeggen dat alleen de test kan uitwijzen of je zwanger bent of niet en dat je het niet al te nauw moet nemen met de symptonen had er 4 testen doorheen gejaagd!
tja gelukkig heb ik nooit geen pil geslikt meer de afg jaren. dus dat kan t ammel niet zijn. ik weet wel dat ik dit gevoel niet ken. dan erbij zeg ik ook niet dat ik zwanger ben. zeg enkeld waar ik last van heb
Nee precies, maar er zijn genoeg topics waar de vrouwen bij iedere symptoon denken dat ze zwanger zijn ( ik was er ook 1 van) En dan ging ik weer google-en en dan stond er of zwanger of ontpillingsverschijnselen. Nou jij had geen pil dus had het dan ook niet over jou hoor hahahaha
bij mijn beide zwangerschapen waren me eerste symptomen zo verschillend anders. Dus daar kan ik ook geen touw op trekken. @lelle idd die dagen duren veels te lang hadden we maar een camera of zo dat we naar binnen konden gleuren om te kijken wat er af speelt @michelle je temp klink positief!
ach meis maakt ook niet uit. ik hoor oftwel lees ook zat verhalen idd. en zoiets heb van kan helemaal niet joh. of anderzijds kan. en baal dan toch iedere keer weer als je te horen krijgt dat meiden niet zwanger zijn. ik voel me enkeld wat anders. heb verder weinig last enkeld mn buikie, en bot. maar idd kan me voorstellen dat velen last hebben en dat t achteraf aan iets anders ligt. en dat is heel erg shit. dit kan ook bij mij zijn. kan pas volgende week testen. dan zien we t wel weer. hoop net zo goed dat t bij jou dan ook mag gaan vlotten en je een klein moppie in je buikkie krijgt. liefs
hallo dames ik kom ook even mee kijken hiero... heb denk ik gisteren me ei gehad aan me temp te zien,... en me nod zal dus rond 30 april zijn... dus wachten maar weer groetjes
Hallo meiden, graag wil ik bij jullie op het bankje plaatsnemen Mijn nod is 28 april en ik heb vandaag mijn eisprong gehad ik hoop dat er nog plaats is Spannend hé en gezellig zo met zijn allen wachten Groetjes, en hopenlijk worden al onze eitjes bevrucht
Hello dames, ik wil me ook aansluiten. Mijn NOD is 25 maart, vandaag is DPO 2... het duurt allemaal zo lang... Gisteren had ik opeens enorme pijn in mijn onderbuik na het hardlopen. Verder helemaal niks: geen afscheiding, geen krampjes
Hoi meiden, Ik heb net kv ovu-testje gedaan, nog niet positief. Ik hoop morgen wel! In ieder geval nog wel even proberen vanavond te klussen voor de zekerheid. Nu heeft mijn vriend vanmiddag net een wortelkanaal behandeling gehad bij de tandarts dus ik hoop dat ie een beetje in de mood te krijgen is
Nod: 20 april- mamavan3 22 april - hummeltje83 23 april -michele25 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle 25 april - peppy37 27 april - 1985 / dnise 26 april - mammienes 28 april - mamaloe26/aprill 29 april - lonekeje 30 april - leeuw89/ blackangel sjo voor de nieuwkomers het lijstje weer aangepast. we hopen allen op veel roze
Black Angel, ik zie op je temp kaartje dat je op een ander tijdstip gisteren hebt getest. als het later dan normaal was dan kan het de reden zijn dat je temp hoger was. Dan heb je je ei inderdaad nog niet gehad.