het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ik kan bijna testen maar durf het ook niet echt ik wacht ook gewoon het weekend af en dan zien we wel. Momenteel nog geen ongi verschijnselen voel me goed. De waarheid nadert

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @ annemiek oh wat ontzettend spannend. hoop echt dat je posi test en dat je kindje bij je mag blijven. ik zie dat je dit jaar zowiezo iets prachtigs gaat ervaren, maar wel zo handig met het zoeken naar een jurk om te weten of je met een dikke buik trouwt of niet :D
    eerlijk waar trouwen is prachtig wij zouden niets aan onze dag veranderen (getrouwd 22-05-2009). probeer er echt van te genieten. neem af en toe een stapje terug en geniet van alle mensen die die dag samen met jullie komen vieren :D.
    hoe dan ook 2010 wordt voor jullie een topjaar!

@wherona spannend joh! knap als je niet gaat testen ik zou zo lang niet kunnen wachten maar ik snap het wel hoor. hoe dichterbij 'de waarheid' komt hoe enger. elk toiletbezoek denk je...zometeen is mn papiertje rood....:(

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus ja idd daar ben je dan erg bang voor. Maar ik blijf het positief inzien is het deze maand niet dan volgende maand wel. Tuurlijk liever vandaag dan morgen. Ik heb nu weer een raar gevoel in mijn onderbuik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven misschien de zenuwen hihi

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @wherona ja ik denk ook dat dat de juiste instelling is. ik denk ook niet dat het bij ons deze maand is gelukt. vooral omdat het nu zo druk is in ons leven denk ik dat ik teveel stress heb. ik denk wel dat onze vakantie in mei wel haar vruchten af zal werpen :p
    maar toch idd liever gisteren als vandaag.
    ik denk dat ik je gevoel wel ken. heb nog steeds kleine speldenprikjes in mn onderbuik een een gevoel van een soort kietelen aan de binnenkant geheh. maar denk ook dat dat de zenuwen zijn.
    voel me zo'n ontzettende muts :p

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus ik zou lekker naar de vakantie uitkijken en je daar even op focussen. Lekker even weg van alle stress en met je mannetje lekker romantisch doen en even niet denken aan het krijgen van een kindje (yep is moeilijk). Lekker genieten van elkaar en dan zul je zien als je terug komt dat en je voelt je lekkerder en uitgerust en kom je zwanger terug. :)

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    yup en ik geniet gewoon van alle roze berichtjes die jullie allemaal achter laten :D

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dames wat is het toch allemaal vreselijk moeilijk he... en dan (denken) we ook nog van alles te voelen. Ik heb toen wij bijna 2 jaar terug begonnen, die eerste maanden ook vaak achteraf gedacht... heb ik dat nou allemaal echt gevoeld of heb ik het me gewoon ingebeeld. Maar we zijn nu natuurlijk zo gefocust op alles wat er met ons lichaam gebeurd. Ik heb alle 3 de keren voor mijn nod geweten dat ik zwanger was. Nu durf ik me daar niet zo over uit te laten, omdat ik ook vreselijk bang ben voor het verdriet als het dan weer mis zou gaan. Ik heb as zaterdag mijn NOD, maar ik mag het hele weekend werken. Dinsdag ben ik vrij dus als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen. Dan kan ik het tenminste eerst aan de ouders melden voor mijn collega's het aan mijn gezicht gaan zien. Hoewel ik wel vrees dat zo wie zo tot een evt eerste echo die angst niet zal verdwijnen.

@Ikkedus, ik kijk ook enorm naar onze bruiloft uit. Ook al zal deze dag ook een heel klein zwart randje hebben, al helemaal als we dan nog niet zwanger zijn. Het was nl ook mijn uitgerekende datum van mijn laatste zwangerschap. Maar dat gaan we de pret niet laten drukken. We zijn volop bezig met de voorbereidingen en eind mei mag ik eindelijk op jurkenjacht! Het is zo super om mee bezig te zijn en daar geniet ik al volop van.

We zijn ondertussen ook nog bezig met het huis van mijn schoonmoeder over te nemen en daar dan flink aan te gaan verbouwen, dus de komende maanden afleiding genoeg gelukkig.

Dames ik leef enorm met jullie mee en ook ik hoop op veel rose in ons lijstje!

Liefs Annemiek

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Wat een flinke planning, wel erg leuk allemaal!
    Hopelijk mag je snel een kleintje hebben!

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hallo meiden,
    Hier is mijn temp hetzelfde gebleven (dus iets lager, net als gisteren) vorige maand werd ik ongi na een temp van 36.9, pffff...

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hoi dames hoe is het hiero ,hopelijk nog meer roze erbij gekomen??

@aprill kom op meid probeer positief te blijven het is nog veels te vroeg voor je rode duivels, pffffffffffffffffffffffffff ik blaas je temp omhoog :D

@all vandaag zou me officeele nod zijn als ik uit moet gaan van de standaard lf van 14 dagen (bij mij is die gemiddeld 11)
    Temp is sinds gisteren weer 0.2 gestegen dus zit nu op de 37,0 en heb een knal test vanochtend :D

Ik blijf voor jullie duimen dames!!

OOw ja en la snet van iemand dat je 10 dagen na je ei nog geen kwaaltjes kan hebben? Nou ik had het al 2 dagen na me ei :D steekjes in me liezen en 9 dagen na me ei al een positieve zwangerschaps test, dus het kan wel degelijk!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Pfff ik kon gister avond de slaap maar niet pakken!
    Ik slaap altijd op mijn buik en dat ging gister niet echt! Ik had echt veel pijn aan mijn tepels... PFFF ik kon dr niet op liggen...:x

MAAR zou dit kunnen zijn door een eventuele zwangerschap?
    Ik heb nergens last van tot nu toe van andere dingn... Ja ongi gevoel in onderbuik/onderug dus denk niet dat het zwanger zijn zal zijn.

Ik ben nu aan het kijken naar programma van sbs TIENERMOEDERS.
    Pfff echt waar moeten die kindjes terecht komen...??? (ik ben echt niet tegen tiener moeders hoor, er zit daar 1 stel bij die alles mooi gergeeld heeft!!! ALEEEN ROOKT ZE:x:x:x) maar 2 andere daarin hebben het echt niet breed of staat dr alleen voor en dan denk ik echt arme kindjes.... als het maar goed komt!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    waar had jij lst van?? Welke kwaaltjes heb jij?

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Mamavan3 superrrrrrr... je temperatuur (mooi kaartje) :D:D:D

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Tuurlijk kan dat van een zwangerschap zijn (ik kon er ook niet meer op liggen toen ik zwanger was, voor nod) :D:D:D
    Ongigevoel kan ook het groeien van de baarmoeder zijn... dat voelt nl het zelfde :p
    Wanneer ga je testen, meid?

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @manddii je tepels kan idd een zwangerschaps kwaaltje zijn.
    en ongi en rug pijn kan er ook bij horen maar kan ook een naderende ongi betekenen, ik had ook ongi en buikpijn maar ben toch echt zwanger, maar ik zou denkne je zwanger bent als je anders nooit last van je tepels heb.Ik duim voor je!
    Ik had last van blauwe aders rond me tepelhof tepelhof was ook wat opgezwoller, voor het eerst een heel stabiel tempratuurkaartje! En vanaf 2 dagen na me ei lichte steekjes met vlagen in me liezen, meer afscheiding voelde als of ik in me broek plaste.

@appril thanx :D:D ben er ook super trots op :D Nu jou temp nog om hoog blazen pffffffffffffffffffffffffffffffff
    zo hopelijk mag het baten!

16. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ook ik heb alle drie de keren dat ik zwanger was "kwaaltjes" gehad voor mijn nod. Bij mij waren ze aanwezig een week na mijn ei en dus een week voor mijn NOD. Toen was ook het eerste wat ik merkte die enorme vermoeidheid. Verder gevoelige borsten en dan vooral de zijkant, geregeld last van een zere onderrug en gerommel in mijn buik.

@Mama van 3 heerlijk zeg dat je temp hoog blijft en je testen lekker knallen. Geniet er maar lekker van.

@Aprill Geen bloed geeft moed he... dus gewoon hoe moeilijk ook blijven wachten.

@Mandii ik kan het daar ook zo moeilijk mee hebben als ik dat soort dingen zie of hoor. Wat is de wereld dan toch oneerlijk verdeeld he.

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    vraagje hoe zit dat met de temperatuur? om daar echt zicht op te krijgen heeft het dan alleen zin om vanaf het begin te testen of kan dat nu ook?
    ik heb gisterochtend en vanmorgen voor de gein ook getest maar kan er weinig uit opmaken omdat ik niet weet wat normaal is geheh!
    ik had gisterochtend 37.5 en vanmorgen 37.3 is dat normaal? of laag? heb vanacht heel slecht geslapen, kon niet in slaap komen :( dus misschien klopt er dan gewoon geen bal van.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb echt nooit last (gehad) van mijn borsten/tepels.
    Het is echt alleen met liggen verder niet echt, ik zag gister ook wat blauwe aders rondom mijn tepelhof maar ik weet niet of ik daar nu meer op let en ze er misschien altijd al wel zitten:p

Ik had altijd dat ongi gevoel pas dag voor nod, maar vorige maand was het er ook al wel wat eerder dus dat is afwachten.

Ik ben snel moe, maar dat ben ik met periodes toch altijd al, dus daar kan ik niet van uit gaan....

Ik verwacht niet dat ik zwanger ben... maar zou erg leuk zijN natuurlijk! Mijn nod is op vakantie, als ik het dan niet word kunnne we saampjes testen en dromen totdat we thuis komen...:)

Ik wil niet testen voor mijn nod, andere maanden was ik er zo mee bvezigz en heb ik wle 6 testen gedaan! Nu ben ik er zo relaxt onder dat ik geen gevoel heb te moeten testen.... dit is ronde 4!
    iK ben gependeld voor mei... dus wie weet dat het deze of de volgende ronde wel raak mag zijn8) IK KAN ALLEEN MAAR HOPEN:D

Ik temp niet, wil het wle gaan doen maar snap niks er van als ik op ff kijk:) en mijn engels is niet zo best:$

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hier een simpele en duidelijke uitleg over het temperaturen:
    Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen

Ik vind je temperatuur best hoog ;)
    Je kunt er zeker nu al mee beginnen, dan weet je wat je volgende maand kunt verwachten na je ei en wat er gebeurd als je ongi er aan komt.... ik hoop natuurlijk dat je temperatuur hoog blijft en je zwanger bent, daar duim ik voor :):):)

Hier zou je een oneline kaartje kunnen aanmaken (kun je nu ook al):
    www.fertilityfriend.com

20. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    dus dat is hoe? en hoog is goed? (behalve als je ziek bent gehehe)
    dan hoop ik dat ie hoog blijft :D:D:D
    heb gewoon zoiets van jullie praten allemaal over dat tempen. en ik kan pruttel/stekjes/kriebeltjes en pijntjes (denken te) voelen wat ik wil maar is waarschijnlijk wishfull thinkin. temp lijkt mij meer betrouwbaar.

Deel Deze Pagina