Je kunt altijd vragen als je iets niet snapt maar je kunt ook een vertaalprogramma erbij gebruiken Om te beginnen je laatste noddag invullen en je temperatuur voordat je opstaat, de rest wijst zich vanzelf FF zet zelf een kruis bij de eisprong 8) Maar, ik denk dat je het niet meer noig hebt omdat je lekker zwanger bent
hihi tnx april! Laten we het hopen... maar ik reken dr niet op.. denk dat ik daarvooor te weinig voel.... ik ga eens kijken of ik dr een beetje uit kom met tempen!
Dames ik zit nu 5 dagen voor mijn nod. Ben misselijk en moe. Maar mijn borsten doen geen pijn. Heb die kv testen gedaan en zag geen streepje. Hebben jullie symptonen??
ik heb ook echt totaal geen eetlust! Dat hoort juist toch niet bij zwanger zijn??? Het is nu al 3 dagen zo dat ik rond 11.00/12.00uur denk heeej ik krijg beetje honger laat ik maar eens ff wat gaan eten....(A)
Hoi Mandii, Ben jij ook 23 jaar?/ Ik zie 1987 staan dus ik dacht laat ik het gelijk even vragen . Eetlust heb ik wel, maar sinds eergisteren was ik licht misselijk. Nu ben ik vandaag ook sinds vroeg in de ochtend misselijk. Stiekem een kv test gedaan maar negatief dus ga er vanuit dat ik toch niet zwanger ben.
ja ik ben indd ook 23 jaar... Oke, ja ik ben niet misselijk dus het zal voor mij niet raak zijn denk ik deze maand, lijkt me dat ik dan wel misselijk zou zijnn misschien nog te vroeg voor testje.... gewoon dagje voor nod nog keer testen als je denkt dat je nog zwanger zou kunnen zijn
Wat grappig ik heb gister avond zelf ook eens voor de gein mijn temperatuur opgenomen en die was 36.4 dus ik had zoiets het zal wel normaal zijn. Ook ik heb geen idee hoe dat exact werkt met temp. ik las hier dus dat het best hoog is en hoopvol is begrijp ik dat goed? Ik heb nu even geen tijd om het helemaal te lezen zal dat thuis op mijn gemak even doen misschien dat ik het dan beter begrijp.
Bij mijn dochtertje was ik pas rond de 7e week misselijk. Dus het kan altijd nog. Pfff met zo ongeduldig johh. Maar die kv testjes zijn die daadwerkelijk gevoelig??
Geheh! ben blij dat ik niet de enige ben die aan het sukkelen is met die temperaturen. ik denk dat ik het er maar gewoon op hou dat ik kijk hoe stabiel de temperatuur blijft maar als 36.4 al hoog is dan is mijn 37.3 dus bijna belachelijk? (heb toch 2x getest om er zeker van te zijn dat het klopt) hm...ach ik zie het wel.
hhihihi indd,,, dat tempen moet je ook maar ff onder de knie krijgen IK ga volgende maand beginnen HOOP DAT HET NIET NODIG IS MEER DAN
Je hoeft echt niet misselijk te zijn bij zwangerschap, ik ben nooit misselijk geweest (gelukkig) bij beiden niet Kruidvattesten zijn best gevoellig (die 2 voor 5 euro bedoel ik) ze meten al vanaf 20HCG maar dat het je meestal pas net voor je nod (jij teste met 5 dagen voor nod, begreep ik) er is zeker nog hoop meid, ik duim voor je Iedere 2, 3 dagen verdubbelt HCG 2 dagen voor nod misschien nog eens proberen
ikkedus, mijn temp is hetzelfde als die van jou, al een aantal dagen. dus is niet belachelijk. wrom weet ik ook niet, maar wss zal deze over 2daagjes enorm kelderen
gehe we houden het in de gaten en dan weet ik in ieder geval of ik me warm moet aankleden of niet. als ie kelderd is het innesteling of nod toch?
haha zou t eerlijk gezegt niet zo weten eigenlijk. we zien t wel, ga za ergens testen,mits nod nog niet is geweest
Dag meisjes, Wat zit iedereen in spanning! Ik ga toch morgen al testen, ik ben zo misselijk het zou echt raar zijn als ik niet zwanger ben. Ik slik al 3 jaar geen pil meer en ben nog nooit misselijk geweest voor mijn NOD.
OOOO.... Spannend dreumesmama welke test ga je gebruiken? 2 voor 5 euro van Kruidvat is een die je vroeg kunt gebruiken en betrouwbaar Voel je nog meer, of alleen misselijk? Ik duim heel hard voor je