het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Pfff.... ik krijg nu ineens een steek gevoel in mijn "onderbuik" lijkt wel alsof iemand tegen mijn schaambot loopt te duwen niet echt een fijn gevoel. Net tijdens de lunch werd ik ook een beetje misselijk maar is inmiddels weer over. Dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad.

Meiden ik ben echt blij met deze topic ik kan zo lekker kleppen met jullie omdat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten, en we begrijpen elkaar is erg fijn om gesteund te worden :D

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @wherona :D ja dat heb ik ook

@dreumesmama SPANNEND! ik zit de hele dag op mn werk achter de computer dus ik zal regelmatig checken of je al een bericht achter hebt gelaten. ("kom kom roze!")

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Oh dreumesmama wat verschrikkelijk spannend zeg!!!!

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

Annemiek wanneer is jou nod?

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Haha ik moet morgen zelf ook werken, niet zo heel handig. Maar ja ik wil het nu gewoon weten!

6. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Aprill zaterdag is mijn NOD, maar ik werk het hele weekend en dinsdag ben ik vrij dus als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen.
    Mijn eerste 2 mk waren ook al heel snel nl 3 dagen na NOD dus 3 dagen na de posi test. Dus ik heb de vorige keer en nu deze keer dus ook zo iets van eerst maar even rustig afwachten.

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hmm :) klinkt dus positief!!
    ik heb van die kriebeltjes, netals of er iets loopt (maar dit is niet zo ;)) had jij dat ook?

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus hoelang duurde het bij jou totdat je antwoord kreeg op je pendels? Ik ben ongeduldig :D

Wie weet zijn we straks allebei zwanger :p zou erg leuk zijn

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    maak t weer mee, ik zei al eerder dat ik paar dagen terug al had getest, oftewel maandag. was een cb plus. daar zag ik dan een schaduwlijn door lopen op de plek waar de pos lijn moest komen, maar mn man verklaarde me voor zot. dus gewoon neg test. ikke vandaag toch een testje gedaan dit omdat mn onderbuik begint op te zetten en vaak misselijk word. en me gewoon anders voel. maar kan ook allemaal liggen aan aankomende nod hoor. dus dit testje gedaan, en wederom weer die lijn. hij is enkeld nog erg ligt. en lijkt weer schaduwstreep wel blauwig geloof ik, maar zo ligt dat t echt duidelijk kijken is. of onder n lamp ofzo weet je wel;) hebben die dingen indrooglijnen ofzo?

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

die van kv 2v5 en sensitest niet, andere gebruik ik niet dus weet ik niet! Spannend hoor!

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    spannend dreumesmama!!!

12. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ohhh dat pendelen durf ik niet ... ben zo bang voor wat er uit zal komen. Na 2 jaar verder te zijn sinds ik stopte met de pil en 3 miskramen ben ik zo bang dat daar uit komt dat ik geen kinderen zal krijgen. Dus voor mij geen pendels hoor...

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Meid laat je niet gek maken hoor door zo'n test. Misschien moet je zo'n senitest halen of nog even wachten?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ja jij hebt al een heel lijstje zeg,,, pff lijkt me heel moeilijk!
    Zou er echt heel verdrietig van zijn denk ik.

Wat is precies verschil met mk en curretage:) heb eink nog nooit iets gelezen ofzo van curretage....

Hopen dat het snel raak mag zijn voor je!

DIkke knufff

15. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Bij een curettage word je baarmoeder schoongemaakt. In mijn geval was ik zwanger van een leeg vruchtzakje en dat moet dus verwijderd worden aangezien het niet uit zichzelf loskomt. Feitelijk is het hetzelfde als een abortus alleen is het nu eigenlijk dus niet gewenst maar noodzakelijk.

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @wherona ik had 16-04 mail gestuurd naar Mariek en dara heb ik 20-04 antwoord op gekregen en op 18-04 mail gestuurd aan Caruli en daar heb ik 19-04 antwoord op gekregen. ik heb de rest op 16-04 ook een mail gestuurd omdat ik gewoon benieuwd ben maar daar heb ik nog geen antwoord op

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek
    Wow dat klinkt erg heftig allemaal. Je hebt al zoveel meegemaakt Ik hoop dat je ons op zeer korte termijn kan mededelen dat het zover is. Je bent idd al een tijdje bezig loop je dan ergens onder behandeling of lopen er dan onderzoeken naar de oorzaak hiervan?

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    bij mij is nog nooit een pendel uitgekomen, heb het heel vaak laten doen!!!
    jammergenoeg... :(

19. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    nog geen rode duiveltjes maar wel af en toe buikpijn :(

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    We zijn afgelopen december voor het eerst bij de gyn geweest. Daar hebben we een cyclusanalyse gehad en mijn as heeft zijn zaad moeten inleveren ter controle. Alles was goed: zaadjes waren topfit, mijn hormoonhuishuiding is elk moment van de cyclus prima in orde, de samenlevinstest waren we voor geslaagd. We zijn zelfs die ronde zwanger geraakt tot onze grote verassing. Helaas ging het toen voor de 3de keer mis en bleek ik met de 1e echo een leeg vruchtzakje te hebben. Na de curettage is het vruchtzakje onderzocht, maar ze hadden niks raars gevonden.
    Verder hebben wij bloed laten prikken voor een chromosomen onderzoek. Er word dan naar onze genen gekeken. De uitslag hiervan krijgen wij op maandag 3 mei om 10 uur smorgens. Maar er is maar bij 4% van de stellen dat er iets uit komt.
    Maar aangezien we wel zwanger kunnen raken kunnen ze dus heel weinig voor ons doen.

Deel Deze Pagina