Hoi meiden, ik ben een paar dagen weg geweest. Michele25, het is echt spannend voor je! misschien kan je een foto maken - dan kunnen we samen kijken of er een streepje is... Ik zit nog 4 dagen voor mijn NOD, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is... ga dus nog niet testen...
Hoi hoi allemaal, Wat wordt er hier weer lekker veel gekletst! Hier ook nog geen symptomen,ja moe en prikkende ogen, ha ha. Ben bang dat het deze keer ook weer niets wordt. Dan gaan we er in mei weer voor! Ben ook in mei gependeld, wie weet. Hoop voor jullie allemaal 2 mooie streepjes, spannend hoor, we wachten nog even af! Doeg doeg
volgends mij zitten de meeste stiekem op t werk te kletsen op zp!! whahahahha moest gewoon 6 pagina's bijlezen!! vind het ook zoooo fijn dat iedereen zo in de zelfde spanning zit en ook echt rond de zelfde dagen de nod hebben! ik hier nog geen teken van een zwangerschap hoop het natuurlijk wel maar ben ook niet echt bezig met letten op dingen die anders zijn.. behalve dat ik erg moe ben en een vreselijke zere rug heb mja dat zal wel van het werken komen.. iedereen die nog moet testen suc6! duimen duimen duimen!!
heej meiden,, Jeetje balen dat er niet gereageerd word op je pendel aanvraag! Ik heb er van een aantal ook niks terug gekregen, jammer maar ze hebben het erg druk natuurlijk! verders heb ik soms echt ff last van mijn boops, heb ik een lichte misselijkheid naaar het eten en ongipijn in onderug en onderbuik..... Zucht.... af en toe denk ik dat ik ongi ben omdat ik nattigheid voel daar beneden, maar dan is er niks te zien alleen vohtig! Spannend dus weer.... maar ik vermoed dat het deze ronde helaas weer niet zo mag zijn.... Spannend he allemaal, maar indd erg fijn om met jullie er zo overt te kletsen! DIkke knuff voor jullie allemaal.... PS: annemiek1975 klinkt echt rot je verhaal! Ook voor jou een dikke knuiffel!
Dank je Mandii. Ik moet zeggen dat het over het algemeen heel erg goed gaat hoor en dat het een plaatjes heeft. Maar als ik dan weer van alles voel dan komt het allemaal wel weer ff heel dicht bij.
nou wordt t eng ik ook 2 dgn last gehad van "nattigheid" whahahaha klinkt wel allemaal zwangerig hoor mandii tssssss zal je net zien heb je dalijk gewoon een voorsprong van 1 maand op mij
Whahahhahahhahaa dit is echt apart zeg! LOL!! Ik weet t niet wat andere maanden heeft mijn lichaam me ook goed voor de gek gehouden dus ik ben dr bang voor dat hij dat nu ook doet Maar stiekem is dr indd wel beetje hoop... Maandje voorsprong? Als ik zwanger ben nu dan ben jij dat ook gewoon hoor Pfff nu weer lichte misselijkheid (net wat gegeten) en pijn in onderrug van ongi gevoel!
Pffff... ik ben ook misselijk, de hele dag al, alleen is het even weg als ik gegeten heb, een half uur later ben ik weer net zo misselijk maar, ik denk dat ik misselijk ben omdat mijn zoontje mij aangestoken heeft die is een paar dagen ziek thuis geweest.
ik heb dat ook! ff naar het eten lichte misselijkheid, daarna na een tijdje weer weg... Spannend joh! zie net dat je ook gependeld bent voor april!
ja en het gekke is dat ik nog niet een keer heb gehad van nou wie weet is t wel zover moet zeggen dat ik wel een bolle buik heb de laatste paar dagen mja dat kan nooit niet een zwangerschap zijn en moooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mja dat ben k wel vaker en zere rug mja dat heb k ook wel vaker maar goed toch ga je denken en hopen enzo he! wanneer ga jij testen?? hoop t wel voor je hoor dat je zwanger ben!! klinkt allemaal wel erg positief! heb ook net trouwens de herhaling van tienermoeders gekeken! wat een armoe zeg bij sommige! ben blij dak niet in hun schoene sta!
Ha,ha... ja, maar mijn temp is maar 36,9 iets gezakt dus, na innestelling moet die toch echt omhoog (HCG zorgt voor temperatuurstijging) Maar weer afwachten wat mijn temp morgen weer doet zo handig dat temperaturen, je weet precies wat er komen gaat een goede kans of een ongi
Ha,ha... ik zag jullie pendeltropic (er was al eentje waar meiden druk kletsen) ik heb ook nog een meipendel, dus daar klep ik ook, haha... Als jullie nu zwanger zijn, dan is die mei-pendel ook uitgekomen, want dan zijn jullie in mei ook zwanger
whahahahha nou idd dat is dan ook wel weer waar!! nou meiden!!! kom later nog wel even kijken!! ga nu lekker knocked up kijken op rtl 5! (ook over zwanger raken ) hoe toevallig ook weer!
Indd ja, lijkt mij erg om bij sommige van hun in de schoenen te staan zeg! Moe ben ik erg veel daarvoor ook onderzoeken in zh (denken aan reuma) Dus afwachten!!! hoorde toevallig vandaag van een collega dat haar vriendin 1 week overtijd was maar het iedereen moesdt zeggen omdat ze al zo een zichtbare buik haD Das snel al hihihi... pfff heb echt rug/buiik pijn van ongi gevoel.... niet normaaal! Ik heb me vriend beloffd niet te testen voor nod.... en geen testen mee te nmen op vakantie.... maar as maandag gaan we t/m zaterdag en dinsdag is mijn NOD..... dus denk dat iki heeeel stiekem maandag wel een testje ga doen hoor.... jij?
iemand moet mij dat tog is uitleggen hoor dat temeraturen! snap daar geen **** van en heb me eigen er eerlijk gezegt ook nog nooit in verdiept!
HELEMAAL MEE EENS.... ik wil dat ook kunnen Maar ik denk dat ik dat elke maand ga vergeten hihi.... had voor afgelopen ronde al een termometer langs me bed liggen maar altijd dacht ik dr pas aan wanneeer ik bed al lang uit was Lijkt me wel erg handig.... als je t snapt
Over temperaturen, even dit korte stukje lezen en je weet er alles van: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen ik temp al 2 jaar, haha... ik ben gewoon heel benieuwd wat mijn lichaam doet
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU even alle gekheid op een stokje!! daarna ga ik echt film kijken!!! ook weer zoiets Sinds gister enorm trek in......... KOETJESREPEN!!... hihihihi daar benk nou 24 voor gworden whahahahahha heb echt al 2 pakken op gwoon nou doeeeegggggg!!! XxX
NU hier te plekke, ga ik me toch over mijn nek van misselijk zijn ineens.... zoooooo en heb visite dus moet nog inhouden ook