Tnx dnise nu ben ik NOG misselijker! Whahhaha ik kan totaal niet tegen veel zoetigheid.... laat staan dus choco8)
Ik temp niet in bed, maar op de badkamer... in 2 minuten daalt mijn temp echt niet, haha... (wel voor toiletgebruik doen hé)
Ja maar ik ga vaak eerst uit bed, dan aankleden, dan naar beneden hond naar buiten laten en eten geven, dan naar badkamer
@dnise wat wil je weten over het tempen... stel je vraag @all ik heb echt geen zin meer om te wachten en moet nog zo lang... hoop dat er snel weer iemand met goed nieuws komt... wie gaat er binnenkort testen groetjes
ik heb slecht nieuws voor mezelf momenteel..... maar wie weet beter nieuws voor een kans op posi test....: MENSEN wat ben ik sinds 20min misselijk! Denk dat als ik boven wc ga hangen ik moet spugen.... En mijn rug en buik zijn echt ongipijn gevoelig... bleh voel me ff beroerd zeg.... maar denk niet dat t raak is en durf t niet te denken,, maar wat ben ik ineens misselijk.... EN ik moet nog 6 dagen!!!
wwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa Dit is pas eng dnise, over eng gesproken. Moet je kijken wat ik net voor een pendel binnen krijg: zwanger in april 2010 van een jongen, groetjes zuurtje
hey stelletje kletstantes, er werd naar een foto gevragen van mn test, maar krijg het niet op foto. met het blote oog is het net zichtbaar, laat staan dat ik het op foto krijg. het is in elk geval niet zo'n dun pennestreepje, heb het op beide tests. dr zit wel kleur blauwig in. en is net zo breed als de controle lijn die horizontaal er moet komen te staan. maar zoo ontzettend licht. heel vreemd allemaal. en bij 2 verschillende testen. dit keer zag mn man t ook. afg maandag zag ik t enkeld en hij dus totaal niet en d8 dat ik knetterzot geworden was. en waanbeelden had. maar het is nu wel iets beter zichtbaar. maar ja zit dan ook nog 2dg voor nod. dus het is nog heel erg afwachten. wss komt gewoon mn nod door. waar ik wederom nog steeds op reken ik lees wel veel pos symptoompjes hier. we willen roze.. we willen rozeeeeee
whahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan is t bij jou egt raak hoor ken nie anders!!!! srry van het koetjesreep verhaal ben nu ook misselijk!! van t snoepen!!!! owwwwww mandii!!! hoop t zo voor je!!!!!! @ black angel: thanx meid!! ga me eerst is inlezen! en als ik dan nog vragen heb hoor je me wel! maar lief aangeboden!!!
hey meiden, ik zou op 27 april mijn nod moeten hebben, maar nu ben ik vandaag ongi geworden.. echt vreemd is dit, 1 week voor mijn nod! ik had gister tijdens het klutsen bruine afscheiding en vanmorgen was ik dus ongi. Het is wel heel rood/helder van kleur, normaal is het donkerder. Dit betekent dat ik een cyclus heb gehad van 23 dagen! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. De vorige duurde 26 dagen en die daarvoor was van de pil (dus 28 dgn). Maar goed, voordat ik de pil gebruikte had ik een regelmatige cyclus van 28 dgn. Ik heb dus vast mijn eisprong verkeerd berekend en wil me de komende periode temperaturen. kan iemand mij vertellen wanneer en hoe ik dit moet doen? Daarnaast heb ik ook nog ovulatietesten, maar ik heb het idee dat deze niet bij mij werken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. liefs nel
elke ochtend als je nog in je bed ligt (net wakker bent) op hetzelfde tijdstip moet je testen.... ook in het weekeind... dit is een hele makkelijke en duidelijke uitleg... over het temperaturen.. lees het even door... heb je daarna nog vragen vraag ze dan... Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen ik heb deze maand ook ovulatietesten gedaan maar me ei niet gevonden.... je moet wel 3 uur van te voren niet plassen,.,.. niet teveel drinken.. en niet je ochtend urine gebruiken... vind je hem niet kan je ook nog 2x per dag gaan testen... groetjes
@nel: Ik gebruik nu 3 maanden ovutesten, van die 3x maar één keer mijn ei gevonden... afgelopen maand ook niet... Ik deed altijd een in de ochtend (niet met ochtend urine!) en een aan het einde van de dag ergens.... Ik plas zelf erg weinig dus ik haal die 2 uur niet plassen makkelijk hihi..... Ik wil komende maand ook beginnen met tempen om beter inzicht te krijgen.... heb alle info goed door gespit dus hoop dat het goedkomt.... Of nog beter ik hoop dat het niet nodig is hihi... @all: Vannacht mega slecht geslapen, mijn boops deden lichtelijk pijn, niet mega erg hoor.... misselijkheid is stuk minder, maar het zit dr nog steeds, en zo'n ongi gevoel en rug en zwaar gevoel rond me maag ofzo.... maar ik blijf dr bij dat het niet zwanger zijn is Hoe gaat het met jullie? Pff nog 5 dagen!
Hihi,, eigenschuld dikke bult Ik hooop het ook zo meid!! maar denk echt dat t niet zo is!:x ((of bescherm me zelf denk ik))
dank je black angel!! ga t vanavond op mijn gemak is doorlezen! eerst werken heel de dag jaaaah mandii!! gwoon zelfbescherming denk ik en hoop ik Maar de koetjes repen waren wel heerlijk!!!! dus misselijk zijn ervan had ik er wel voor over meisjes tot vanavond!!!!! ik ben werken!!
@Nel, ik zou het eerst gewoon even afwachten als dit pas je tweede ronde voor een kleine is. Als je nl net gestopt bent met de pil moet je eerst ontpillen. De ene vrouw krijgt hierdoor hele lange tot geen cyclussen en de andere vrouw krijgt hele korte cyclussen. Ik zou het eerst gewoon een maand of 4 a 5 (dus nu nog 2 a 3) aanzien. En dan zou ik vervolgens eerst gaan temperaturen en dan pas evt met ovutesten beginnen. Je betaalt je nl groen aan die dingen en dan kun je beter eerst je cyclus al een beetje kennen door middel van het temperaturen. Ikzelf ben erg gelukkig gezegend... ik krijg hele zere tepels. Dat begint een dag of 4 voor mijn ei en dat is een dag of 2 later helemaal weg. Tijdens de cyclus analyse in het ziekenhuis bleek dit inderdaad precies zo te kloppen. Ook voor die tijd , toen dus nog niet zeker was of dit klopte, heb ik niks gedaan verder om mijn ei te vinden. Temperaturen heb ik alleen op advies van de huisarts gedaan in de anderhalve maand voor ik naa de gyn ging. Sommige schijnen daar nl naar te vragen en je anders eerst naar huis te sturen. Misselijk ben ik gelukkig nog niet, heb wel steeds een straffe smaak in mijn mond. Mijn boobs doen zeer aan de zijkant. Ben de hele dag vreselijk moe en als ik ff niks doe kan ik zo slapen. Heb veel meer afschijding dan normaal. En heb veel gerommel in de buik. mmmmmmmmmmmmm Koetjes repen heerlijk jeugdsentiment hahaha. Die kregen wij vroeger altijd bij mijn opa en oma Oh en ik las ergens iets over slecht slapen ... ik slaap nu al 2 nachten zo verschrikkelijk onrustig... nog 2 nachtjes en dan weet ik iig of mijn ongi gewoon komt of dat ie uit gaat blijven. Spannend!!!! Vanmiddag mijn diploma uitrijking. Ik heb via mijn werkgever een MBO niveau 4 opleiding voor manager handel gedaan en afgerond en nu krijg ik vanmiddag het papiertje!!!! En dadelijk om 10 uur gaan we al weg want we gaan eerst foto's laten maken voor onze trouwkaart ... leuke dag dus. Ben er nu nog even en daarna dus vanaaf pas weer. Tot laters Liefs Annemiek
Hier vreselijk moe en hoofdpijn. Verder helemaal onder de puisten wat ik anders nooit heb. Dus ik ben benieuwd.
Leuke dag indd annemiek! Spannend ook allemaal! Nog ff wachten! Precies hetzelfde heb ik ook, ik heb aan de binnenkant van mijn boops erg gevoelig en ook met slapen voelen ze pijnlijk! Gister avond erg misselijk, en vannochtend nog steeds beetje.... Ik slaap mega slecht! Pff heel onrustig! en ongi pijn in mijn rug en buik+ sinds vanmorgen bij mijn schaamstreek streekjes.... Morgen toch maar ff stiekem een (extra gevoelige) test doen... Spannend he, ik kreeg gister ook een pendel binnen dus voor april... zou spannend zijn (ik bescherm mezelf door te zeggen dat het niet raak is... maar DENK ook echt dat het deze maand helaas niet raak zal zijn...)
@annemiek gefeliciteerd met je diploma! Idd leuk om foto's te maken voor je trouwkaart even ergens anders op focussen. Ook ik heb hele onrustige nachten momenteel denk dat het na het weekend wel over is. Veel plezier vandaag en het is nog mooi weer ook (hier dan)
@Ingie, Puisten had ik ook nog nooit gehad tot ik stopte met de pil. Het kan dus ook een ontpillingsverschijnsel zijn... voor jou hoop ik natuurlijk van niet. @Mandii ... spannend morgen al testen... ik ga echt tot dinsdag wachten... dan ben ik vrij en dan kan ik iig eerst de oudes inlichten voor mijn collega's het aan mijn gezicht gaan zien hahaha. Andere 3 keren heb ik het echt zeker geweten, Nu zeggen de symptonen van ja, maar nu ben ik vooral heel erg bezig met wat als mijn gevoel me nu in de steek laat en wat als het weer mis zou gaan. Ik durf er dit keer dus niet echt een pijl op te trekken. Hoewel ik toen ik afgelopen zaterdag na mijn middagdutje wakker werd en in de spiegel keek wist ik het zeker, ik zag het aan mijn gezicht. Ik schijn dan echt een andere uitstraling te krijgen... veel rustiger. Dus hier blijft het nog even spannend... ben benieuwd bij jou morgen
@Wherona... ik zie 1 dag overtijd ... wanneer ga je testen? Spannend hoor. Dan je voor de felicitatie... ben er ook erg trots op.