het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik durf niet zo vroeg te juichen. maar dat vermoeden heb ik ook. Vooral de misselijkheid die heel sterk is, de hele dag door en bijna willen overgeven. Morgenochtend doe ik nog eens een kv test.

Maar nooit meer clearblue voor mij, die heeft veel hcg nodig. Bij mijn dochtertje was k een week overtijd nog steeds negatief, de derde week overtijd gaf die een dikke plus!

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    black angel ik zie een positieve innestelingsdip :D

werona ik blaas jou temp voor morgen weer omhoog!! hopelijk een laate innestelingsdip bij je meid.

hoe is het met de rest van de tokkel kippetjes? Nog positief nieuws?

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #703 mamavan3, 22 apr 2010
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010

ja kan ook in mijn album kijken daar zie je ook 1 lichte kv test die positief is , zolang het streepje roze is en binnen de 10 minuten dan ben je zwanger! na 10 minuten kan de kv wel degelijk een indrooglijntje vertonen!

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    het ligt dr grotendeels aan dat je je ei hebt gehad. na je ei word je 14dg nadien ongesteld. dus niet na je laatste nod.
    maar heb je gewoon een normale cyclus en een normaal ei, dan had je t gister moeten worden ja.:)

5. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL

Dag Mamavan3,

Mijn test is niet zo duidelijk hoor. Want toen ik hem in mijn handen had zag je niks. Toen ik hem voor mijn nahctlampje hield toen zag ik een lichte streepje. ik wacht lekker af :).

Ik heb nu wel wat krampjes, linkerkant doet best zeer.

Veel liefst Marokkaanse

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zoiets heb ik dus ook, maar dan met beide testen, een van cb plus, en een van kruitvat plus. vrijwel direct een lijn te zien, maandag zag ik m enkeld. nu gister zag mn man t ook. dus was wel duidelijker. maar ja kan ook indroogstreep zijn. op beide testen net zo breed. en cb is een test die mag je 4dg voor nod gebruiken. die streep is dan ook duidelijker en wel blauwig maar zo ontzettend licht dat t op foto niet waarneembaar is. nu test ik dus niet meer, die indroogstrepen vertrouw ik niet meer, w8 dus mn nod af. en za evt weer testen

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik wacht rustig mijn Nod af denk ik en test dan zondag of maandag weer.
    Die negatieve test heeft me wel veel meer rust gegeven.

Wherona, waarom doe je morgen niet een testje als je denkt dat je zw. bent?

Marrokaanse, morgen nog een keer testen? Ik zou het zo niet helemaal vertrouwen als je hem tegen het licht houdt.

April, hoe was jou temp vanmorgen?

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    nog een vraagje ik heb sinds 2 dagen ontzettend brandende (warm, droog, jeuken) ogen. heb het idee dat ik echt te kort heb geslapen of zo hoewel ik echt 7 a 8 uur heb volgemaakt. kent iemand dit? ik heb geen verleden met hooikoorts en ze zijn ook niet rood. maar wel ontzettend irritant met een hele dag vergaderingen :(

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Ik heb er geen last van alleen wel een kriebel keel het schijnt dat momenteel ontzettend veel pollen in de lucht hangen meer als normaal (heb ik van mijn huisarts) en daardoor kan het zo zijn dat bij mensen die hier nooi last van hebben er nu wel last van krijgen. Mij is geadviseerd om het even aan te kijken en als het maandag niet weg was dan moest ik terug komen. Misschien heb jij dit ook maar kan natuurlijk ook iets anders zijn

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja misschien :D denk dat ik het even aankijk en anders mn huisarts even bel of er meer mensen last van hebben. gelukkig draag ik geen lenzen of zo :D

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook flink last van kriebelkeel. Kan goed komen van pollen hoor! En je kan ook zo ineens last van hooikoorst krijgen als je dat nooit gehad hebt.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    BLEH meiden...

* misselijk gevoel de hele dag door...
    * raar gevoel in mijn buik...
    * amper honger de hel dag door...
    * licht gevoel in mijn hoofd en koppijn (maar vanmorgen wel saaie
    lezing gehad dus misschien daar door:p)
    * Gevoelige boops, niet de hele dag door...
    * warrig, terwijl ik dat nooit ben whahahhahaha...

Maar jah... ik wil morgen ff stiekem eeeeen testje wagen hihi:)
    die gevoelige van clear blue heb ik nog in huiisss... Denk nog te vroeg maar voor mijn gevoel, denk dat wanneer ik een nega test heb dat ik me dan minder instel op mijn kwaaltjes....

want ik denk nog steeds dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is....:( dus ja ga dr niet vanuit... maar waarom moet ik me dan zo beroerd voelen:$

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @mandii spannend! laat je weten wat er uit komt?
    ik wacht in ieder geval tot zaterdag geeft die negatief dan doe ik maandag een nieuwe elke 2 dagen tot mn nod

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja zal het zeker laten weten, maar zal vast (nog) nega zijn.... en anders doe ik indd maandag ochtend nog een.... want daarna gaan we op vakantie en ik mag vann mijn schatje geen testen mee nemen:p dus dat word daarna wachten op mijn nod of tot 1mei:p

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mandi, ik heb ene beetje dezelfde symptomen als jij!

16. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Die prikkende ogen heb ik dus ook!!!
    de rechter traant de hele dag door en kan bijna geen make-up op doen! heb jij dat ook??

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Mijn temp is gezakt naar 36.8 graden, nu wachten of er een ongi aankomt ;)

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    balen april.....

wat had jij precies voor een kriebel op je buik toen je zwanger was??
    echt in je buik of erop? :)

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Op mijn buik, meer een jeukend gevoel aan mijn buik en aan de zij en onderkant van mijn borsten, terwijl ik normaal nooit last van mijn huid had :D maar... dat begon voor nod tot aan het eind van mijn zwangerschap (ik had dit bij mijn 2e zwangerschap, bij de eerste heb ik hier geen last van gehad) :)

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Het kan voor jou toch niet missen, met je nickname en pendels ;)

Deel Deze Pagina