het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam

ja en juist dei symptomen had ik dus ook :D Ik vind dat je een mooi innestelings dipje heb , en als die na dat innestelings dipje nog n 2de stijging maak heb je kans je zwanger bent :D

2. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @mamavan3 ik hoop het... maar toch niet teveel... is telkens weer zon teleurstelling.. we zullen zien met welke test heb jij 5 dagen voor nod positief getest...

groetjes

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heeej meiden,,,

Nou indd op naar de 3e rose! Hoop alleen dat ik dat mag zijn:)
    Ben nog steeds misselijk en soms licht gevoelige boops... Maarjah
    denk toch dat ook deze maand aan mij voorbij zal gaan...:(

Zal morgen ns ff een gevoelige test doen van clear blue... maar verwacht nega test...:(

Dus we duimen door tot de volgende 3e te voorschijn zal komen!!:p

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mandii, ik zou toch nog even wachten hoor met testen, je zit nu op dag 22?

Verder geen nieuws???

Ik heb helemaal geen zin in chocola of koek en dat is echt heel raar zo vlak voor mijn NOD

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ja morgen is het 23 dagen en mijn cyclus is 26-27 dagen... is eink ook te vroeg maar ben zo benieuwd... denk dat als ik nega test heb dat het me dan meer rust geeft.... klinkt raar maar is wel zoo hihi... en dan pas weer maandag testen... die dag gaan we namelijk op vakantie:p

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik snoep me kapot.. en dan de rest vd bijkomende klachten. en dan 2 twijelachtige testen;) maaarrrr ik reken morgen op mn nod

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    HIer ook zoveel klachten dat kan haast niet missen, maar ik geloof het pas als het zondag is!
    (ben in 2 jaar nog nooit een dag overtijd geweest, altijd netjes een cyclus van 28dg)

Ga je morgen nog wel een keer testen Michel!

Ben benieuwd hoor Mandii, mijn negatieve test heeft ook rust gegeven dus snap het wel!

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    HAllo dames, heb snel ff bijgelezen.

Ingie van harte proficiat!!! Ik hoop dat ik mag volgen, maar ik vrees ervoor ;)

Ik heb een superleuke diploma uitrijking gehad, maar ben kapot. Duik heerlijk mijn bedjuh in

Liefs Annemiek

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    INGIE GEFELICITEERD WHOEHOE!!! 2e roze en allebei zo vroeg voor NOD :D

@hoe gaat het met alle andere stress kippies?

@mandii ik snap je helemaal kan ook bijna niet wachten.

ik wil zo graag dat ik niet kan wachten en dat ik niet durf te hopen, maar er gebeurt nu zo veel in mn lijf dat ik het niet snap wat ik dan wel moet geloven als ik ongi wordt.
    hoe kan mijn lijf dingen voelen die blijkbaar zwangerschapsgerelateerd zijn waarvan ik niet eens wist dat ze zwangerschapsgerelateerd waren totdat ik dit opzocht?

ik snap er niks meer van :( durf niet op mn lijf te vertrouwen en das een ontzettend rot gevoel

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nee ik ga morgen niet testen, dit weekend weer ergens, mits ik niet mn nod krijg. en die komt geloof me;)

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam

met testjezelf.nu maar ik vertrouwde die niet omdat ik er vorige x waarschijnlijk vals positef mee getest had , dus dag er na de kv 2 voor 5 euro gedaan (met middag urine) en ja hoor het was bingo :D

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ik hoor zoveel positiefs over die kv 2 voor 5 euro. cb is 2x zo duur per test. als ik ga (moet/kan) testen ga ik die ook maar halen. als ie posi zou geven is zo'n digitale van cb wel leuk omdat er 'zwanger' op komt te staan.

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    nou ga lekker slapen en huilen ben zo moe van dat wachten en die twijfels ben t ff zat. :(
    morgen weer een dag ben ik weer happy :)
    weltruste!

14. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @mamavan3 goeie morgen me temp is vanochtend weer aanzienlijk gestegen is dat die stijging die je bedoelde... pff ik durf het niet te geloven... ga best wel door een rot periode heen... dus we wachten nog maar af

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    jA DAT IS DIE STIJGING DIE IK BEDOELDE :D:D:D

nU LEKKER ZO HOOG BLIJVEN EN DAN ZEG IK ....DAN MAG JIJ OOK OP ROZE!! NOG FF PAAR DAAGJES OP JE TANDEN BIJTEN MEID. KOMT GOED!

16. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @mamavan3 oke ik ga me best doen even een paar dagen rust te houden... ik hoop het heel erg... we kunnen best wel een oppepper gebruiken :)... duim je voor me

17. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Goedemorgen dames,

Hier ook wederom onrustig geslapen. Vanmorgen getempt (de eerste keer deze cyclus, maar ik heb het wel vaker gedaan) en hij was 36,3. Voor mij is dat een goed teken hahaha. Voor mijn ei heb ik nl een temp van 35,7 (koelbloedig type :p) En normaal daalt hij weer onder de 36 een dag voor NOD en dat is vandaag.
    Maar toch ook is er nog steeds die angst ... wat als het weer raak is... blijft het nu dan wel eindelijk een keer zitten? Over iets meer dan een week krijgen we ook de uitslag van ons chromosomen onderzoek, ook erg spannend dus of daar iets uitkomt.

Ik heb zelf ook alle keren met kruitvat 2 voor 5 getest en nog nooit vals posi getst, en ook nog nooit last van indroogstreepjes zelfs niet na die 10 minuten waarna hij niet meer betrouwbaar zou zijn.

Ik ga ne fijn werken van half 10 tot 9 vnaaf. Kom daarna nog wel eventjes kijken, maar zal niet veel later naar bedjuh gaan denk ik zo.

Fijne dag allemaal en ik hoop veel positieve berichten te lezen vanaaf ;)

Liefs Annemiek

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    goede morgen allemaal.

mn temp is gedaald :( naar 37.0
    meh! nu maar wachten tot de rode duivel of tot de temp weer stijgt denk ik.
    hoe is het met de rest nog geen roze?

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen iedereen

@ikkedus alles weer goed kom op meid! hou je sterk

Ik heb vandaag mijn temp opgenomen en deze was 36.2 geen idee of dit goed is of niet. Ben nog steeds niet ongi. Heb nog steeds vermoeide benen wel wat lichter dan gister. En ik heb nog steeds een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en nog ietwat gevoelige borsten. Ook ik heb geen idee wat er momenteel alllemaal speelt in mijn lichaam maar durf niet echt een testje te doen. Ik wil eigenlijk wachten tot zondag maar ook ik slaap ontzettend onrustig.

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Meiden, ik duim voor jullie allemaal :)

Ikzelf mag weer hopen voor volgende maand, mijn lf was 8 dagen (ietsje te kort voor zwangerschap) maar wel weer 2 dagen langer voor mij.... dus het gaat de goede kant uit :D:D:D

Deel Deze Pagina