Ik geef nog best vaak borstvoeding, vandaar dat ik niet met aloe vera sap kan beginnen etos zwanger worden tabletten zijn toch gewoon vitaminetabletten, of niet? Ik slik al vitaal zwanger van het kruidvat, dat zijn vitaminentabletten met foliumzuur toegevoegd... die kunnen bij zwangerschap, dus ook bij borstvoeding Ach... ik wacht gewoon, een LF van 8 dagen vind ik wel oké, nog 2 maar dagen erbij, dan kan ik wel zwanger raken Maar pendels, daar geloof ik niet in... ik heb ook een keer een pendel ontvangen van geen zwangerschap, een week later vroeg ik dezelfde persoon een nieuwe pendel, en toen zei ze opeens wel zwanger in april snappen jullie het nog?!? haha.... Ik laat niet meer pendelen
Ik gebruik ook de vitaal zwanger van Kruidvat. Bevalt me super goed. Vorige zwangerschap ook gebruikt.
wat is je lf periode dan? Ik heb het wel ns ergens gelzen maar weet t ff niet meer en hoe lang moet die juist zijn dan?
in de etos zwanger worden zit groene thee die bevordert je eisprong maak je lf langer als die te kort is (bij mij was die ook regelmatig te kort! 7 & 9 terwijl 3.5 jaar geleden bevallen ben en die zorgen voor een goede doorbloeding van de baarmoeder waardoor t eitje beter kan innestelen
Ja 10 dagen voor zwangerschap (is die lager dan heb je geen enkele kans, wel op bevruchting, maar de innesteling kan dan niet goed gaan) door de borstvoeding is mijn LF steeds 3 of 6 dagen geweest (6 maanden na de bevalling kreeg ik mijn eerste ongi) nu ben ik heel blij met de LF van 8 dagen deze maand.... hij verbeterd, dat is belangrijk (zeker omdat ik nog vaak 6 of 7x voed) als ik er volgende maand weer 2 bij krijg, dan tellen mijn rondes ook mee Ik heb ook nog enkele pendels voor volgende maand, haha
@aprill geheh! die LF dagen zijn de dagen tussen je ei en je menstruatie? (dat ik minimaal 10 dagen zei was enkel omdat ik dat eerder op een forum had gelezen hehe)
hier nog geen ongie. vanavond pas overtijd. werd t vorige keer ook savonds. dus afwachten maar weer. en anders komt ie morgen vast wel
Ik hoop het niet voor je ik ga voor je duimen en als ik morgen dan effe kom lezen dan zie ik vast jou naam in het roze
@all ja meiden kom op met die roze ... en degene die samen met mij nog even moeten wachten kom op we komen de dagen wel door het word nu een prachtig weekeind met veel zon... dus die 2 dagen vliegen voorbij... volgende week lekker koninginnendag... hoop dat ik van te voren weet of ik mag drinken of niet
hallo meiden!!! heb weer flink meegelezen! lekker gewerkt vandaag met dit mooie weer 8) hier nog totaal geen teken van ongi.. heb ik zoiezo niet zo'n last van.. maar ook volgends mij totaal geen teken van zwangerschap weet ook nie wat ik allemaal dan moet voelen natuurlijk maar goed geen standaard symtomen in ieder geval @ mandii: jammer mandii nega test wieweet maandag @dreumesmama!: veel plezier!!! @michele25: en???... al teken van ongi of nog niet ??
ik ga zo alles ff terug lezen... kom net thuis van het werk... Eest ff lekker eten en boodschapjes doen... ik heb me toch een steekjes rechts en links in mijn onderbuik.... die ken ik helemaal niet... verder is de misselijkheid bijna weg..... dus het zal wel ongi worden zijn voor mij