hey, hier nog helemaal niks v nod. wel wat last v schaambot zoals vorige week ook. en steken in liezen en in mn troela v onder en vanbinnen. maar verder nog niks. maar geloof me die komt nog wel.
hoop t nie voor je hoor!! nou shopse!! k moet zo ook nog naar de spar... ff wat lekker halen voor vanavond trek trek trek wat ik wel heb is vreselijke kou!!!!!! al heel de week!! nog meer meiden last van?
ben al ongi :xnu is mijn cyclus dus alweer maar 23 dagen.... is dat te kort?? vandaar die gemene steken.... jeetje jammer!
ja juist wel! dat helpt de baarmoeder beter te doorbloeden en zou ook helpen voor n betere innesteling net zoals aloe vera sap
ligt eraan waneer je eisprong geweest is, het gaat vooral om hoelang de dagen NA je eisprong zijn, die zijn erg belangrijk! Balen dat je ongi geworden bent had zon goede hoop voor je !
Ach meid, die stomme ongi 10 dagen na ei is genoeg om zwanger te worden wanneer was je eitje gesprongen? Misschien een idee om te tempen, je weet je eisprong dan precies (en vaak zie je al aan je kaartje of je zwanger kunt zijn)
Ja wil ik indd gaan doen vanaf nu! Hopelijk snap ik het een beetje en vergeet ik het niet hihi.... ik weet niet wanneer mijn ei was heb m deze maand niet gevonden
verdorie mandy!! bah, wat baal ik hier van. vind je het heel erg als ik je op zwart zet dan... om ff overzichtje te krijgen.... bah meissie.. dikke knuff van mij, dat komt hard aan weet t, ik zit dr ook op te wachten. en ook hier zullen traantjes komen dan..
nod: zwanger: 20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/pietske/bolly/miracle of love/wherona 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle/annemiek1975 25 april - peppy37/marrokaanse/Laraxx 27 april - 1985 / dnise/nel/mandii1987 26 april - mammienes/ingie 28 april - mamaloe26/aprill/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda verdorie...
Volgens mij moeten we hier eerst het lijstje afwachten, haha..... we zitten in de wachtkamer ik duim dat iedereen die niet in de wachtkamer zit zwanger is en voor ons komt duimen voor een mooi bevrucht mei-ei
nah, maak een nieuw topic per 30 april denk ik.. als jullie het dr mee eens zijn. zodat het lijstje afgemaakt kan worden. wat wel zo heel erg fijn is voor de rest. zie het namelijk in een ander topic terug, die te snel een ander hebben geopend terwijl de laatsten nog moeten wachten. dat vind ik zelf sneu. zijn jullie het ermee eens, is het een idee om de nieuwe nods als onderaan t lijstje te plakken? dan kunnen we die straks meteen mee overnemen. gaat t een beetje mandy?
jah indd, want ik heb mijn pendel ook mei.... (al geloof ik dr niet in) hihi maar ach staat leuk... ik duim heel hard voor mezelf dat ikdeze maand mijn ei vind en ik hoop ook dat ik dat ff een beetje begrijpen ga....
nod: zwanger: 20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/pietske/bolly/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle/annemiek1975 25 april - peppy37/marrokaanse/Laraxx 26 april - mammienes/ingie 27 april - 1985 / dnise/nel/mandii1987 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda Wachtkamer mei: 27 mei - aprill
natuurlijk duimen!!!! zit hier nog steeds op de wachtbank (nog 4) dagen te gaan en nog geen teken van ongi maar ik denk zelf dat ik gwoon mee ga naar mei!!!
Ha dames, net snel even alles bijgelezen. Aprill meis balen zeg. Hier komt mijn ongi er ook aan vrees ik. Vandaag al een enkele druppel ontdekt, dus zal morgen wel doorzetten vermoed ik. Als het inderdaad zo is ga ik maandag de huisarts bellen voor een bloedtest, want waar komt die enorme vermoeidheid dan vandaan en waarom ben ik afgelopen zondag onderuit gegaan? Slaap lekker dames op naar zekerheid! Liefs Annemiek
het is hier nog steeds aan t afwachten. nog totaal niks te bekennen, temp nog op 37.3. en vanonder totaal niet droog wat meestal hier wel is. net voor nod. dus ben zo benieuwd wat t gaat doen allemaal. dan morgen mn nod maar weer afwachten he..
Goede morgen dames! oh nee Mandii oh ik dacht echt dat jij de volgende topic mee zou gaan in roze.... hier merk ik nog niks zit te wachten op mn ongi mn temperatuur is weer omhoog naar 37.4 snap echt niks van dat temperaturen moet dat maar eens echt goed gaan doorlezen haha goed dus 37.5-37.3-37.3-37.0-37.4 of zo...heb het boven op een briefje staan hehe. goed wachten hier rustig de ongi af. zou vandaag eigenlijk gaan testen maar aangezien we vandaag ook onze verjaardag vieren lijkt ons dat niet zo slim. beter morgen in alle rust testen dan kunnen we samen fijn verdrietig/teleurgesteld/blij zijn zonder dat we moeten doen alsof. verder nog meisjes in roze?