wat een ongestelde boel hier zeg jakkers ik denk dat het mei meisjes gaat heten, maar we maken gewoon tot vrijdag het lijstje af toch? zeg t maar wanneer het geopend moet worden hoor. hier kan ik niet spreken nog van ongie. enkeld bruin en kan t met inlegkruisje doen. dus geen maandverband nodig. en dit voor de 1e dag. ook slijm verloren. allemaal heel vreemd....
Wat mij betreft, kunnen we verder op naar mei, naar de mei-ei-meisjes maar, we blijven hier dan ook nog meeleven, meeschrijven, meeduimen voor jullie
ik hoor ff iedereen graag, meeste stemmen gelden, t lijstje is namelijk al aardig zwart, maar vind t wel sneu voor de meiden die rond 30 april staan das vrijdag dus. of willen we niet op elkaar wachten?
lijkt mij net zo handig om gewoon door te gaan tot vrijdag en dan een nieuwe topic aan te maken. voor hen die nu ongi zijn of net ongi zijn geweest is de vruchtbare periode er toch nog niet en voor hen die op hun nod wachten is het nu rete spannend. ik stem voor wachten tot vrijdag dan heeft als het goed is iedereen duidelijkheid en kan er aan een frisse start begonnen worden (snap het wel hoor niet gelukt? op naar de nieuwe maand! maar toch...)
ja drom zo denk ik ook, we zijn samen aan een lijst begonnen. vind t wel zo netjes om in elk geval tot vrijdag te wachten en vrijdagaaf een nieuw topic in de lucht te gooien. maar laat maar horen voor degenen die niet tevreden zijn.. t is enkeld mn mening. want anderen vinden is uiteraars ook belangrijk..
Ik zeg ook wachten tot vrijdag wel zo eerlijk en dan gaan we vanaf zaterdag lekker verder met mei Denk dat ik ook wel ongi wordt weet nog steeds niet zeker momenteel weer niks te zien en te voelen :x
Hoi meiden Ik denk 29 april ongi te worden, of later dit omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is... na stoppen met pil...
zucht ja ik weet het kan al testen... maar heb zo mijn twijfels.. ga morgen mee doen aan een tv programma dus wil nog niet testen... kan me dag verpesten en dat wil ik niet... woe ochtend denk ik dat ik een testje waag.. als ik dan niet al ongi ben.. @all.. als jullie over gaan naar een nieuw onderwerp ga ik gewoon mee... tot me nod is en dan pas je de datum maar aan,... maakt me dus niet uit wanneer we over gaan... we kunnen ook gewoon een neutrale naam pakken... dan kunnen we net zo lang kletsen tot iedereen zwanger is... groetjes
He ben ff nieuwsgierig...aan welk tv programma ga je meedoen? Veel plezier! Hopelijk zijn we allen snel zwanger!
Hoi, nee heb ik nog niet gedaan, omdat ik al 2 dagen wat bruinverlies heb, en meestal word ik dan gewoon ongesteld. Maar sinds vanmiddag is er helemaal niets meer te bekennen.... Spannend hoor, nu weet ik niet welke kant het op gaat. Micchien morgen of woensdag een testje, als de rode duivels dan nog niet opbezoek zijn. En hoe gaat het met jou? Al wat symptomen? Of een stiekum testje gewaagt?
Hoi Meiden, Nog 4 dagen en dan kan ik testen Tot nu toe alleen nog maar pijnlijke tepels en wat krampjes in mijn buik maar verder nergens last van. Net bij het afvegen wat rozig slijm. Hopelijk is het allemaal positief. Liefsss MissNanda
we gaan morgen naar de opnames van echt waar en zullen dus ook deel nemen aan het spel... heb er echt super zin in .. wil me dag niet verpesten met een negatieve test groetjes
WOW!!! leuk man!!! nee zou ik dan ook niet willen, zit je straks chagie bij een super leuke show! duim wel voor je voor woensdag!! @ hier vandaag erg moe op het werk.... misschien komt het ook wel van het drukke weekend, laten we hopen dat het een ander goed teken is...
Oh spannend Black Angel, laat je weten wanneer het wordt uitgezonden? Zou ik ook niet testen hoor! Spannend 1985! Hoe is je gevoel? Vind het wel een goed idee om hier te blijven kletsen, hoef je ook niet iedere keer een nieuw topic aan te maken! Passen we de titel toch aan? Heb ontzettende last van mijn ongi, buikpijn, hoofdpijn. Bah, lig lekker op de bank met veel koek zielig te wezen