Hoi even een berichtje van mij - ik ben gisteren ook ongi geworden. Aan de ene kant was dat te verwachten, aan de andere kant - balde ik er toch van...
heerlijk he dreumesmama, lekker zielig wezen heel de dag... heb ook nergens ff zin in.. al zet mijn nod niet door. en kan ik t nog steeds met een inlegkruisje af vanaf vanmorgen half 8. 1985.. of een ander jaartal.: hoe is je afscheiding geweest dan? gewoon met inlegkruisje ook?
@michelle, gister een heel klein beetje bruinverlies en helemaal niks vandaag in inlegkruisje. Alleen soms aan toiletpapiertje (ha ha wat een details). Heb wel steeds het gevoel dat ik ongesteld ben, dat het loopt zeg maar.... Dus ik ga vaker overdag naar de wc om te chekken of het al zover is, maar dan is er verder niets... Heel apart. Maar wie weet is het morgen rode-duivel dag. Suc6 meid! Hoop dat het 2 mooie streepjes worden.
dank je duim morgen ook voor me misschien win ik nog wel een leuke prijs... kan ik straks baby kamer van kopen ... @peppy balen meid.. hoop dat de volgende ronde wel raak mag zijn @dreumesmama. ik laat weten wanneer het uitgezonden word... groetjes
sjo mn banner aangepast, want ik beschouw dit kleine beetje toch maar gewoon als mn nod. weet t anders ook niet meer.. op naar de volgende ronde.
hoi meiden!!! weer even flink bijgelezen dikke knuffel voor alle meiden die ongi zijn geworden dikke knuffel voor de bruine troep meiden hopenlijk blijft de echte ongi uit! hier nog geen ongi te bekennen.. moet voor mijn gevoel wel iets meer plassen... en heb een heel raar zeurderig gevoel in mijn buik beetje aan de zijkanten enzo.. geen ongi gevoel maar jaah kan het niet echt uitleggen meer meiden last van???? ik ken het gevoel totaal niet dus wederom helemaal in twijfel hier
nod: zwanger: 20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/pietske/bolly/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle/annemiek1975 25 april - peppy37/marrokaanse/Laraxx 26 april - mammienes/ingie 27 april - 1985 / dnise/nel 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda In de wachtkamer voor mei peppy 37 op zwart gezet
tja wat is doorzetten, kan zeker niet van n nod spreken. maar het is dan ook erg weinig en vooral bruin.. maar word gek van steeds in maandverband kijken v word t meer of minder. stopt t vlug dan kan ik evt nog altijd voor zekerheid nog n testje doen. zo niet,. dan heb ik alvast n banner staan. op de hoop dat we snel aan de klus kunnen.
nod: zwanger: 20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/pietske/bolly/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle/annemiek1975 25 april - peppy37/marrokaanse/Laraxx 26 april - mammienes/ingie 27 april - 1985 / dnise/nel 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda ff mezelf op bruin,
Jullie hebben het halve lijstje gecopieërd, de meiden die in de wachtkamer van mei zitten zijn er af Ik vind dat de meiden die hier nooit schrijven ook van het lijstje af kunnen, dus geen ongi meer invullen, maar gewoon de naam eraf halen maar dat is mijn mening
nod: zwanger: 20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle/annemiek1975 25 april - marrokaanse/Laraxx 26 april - mammienes/ingie 27 april - 1985 / dnise/nel 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda In de wachtkamer voor mei 24 mei - dreumesmama 26 mei - michele25???? is nog even afwachten 27 mei - aprill tadaaaaaaaaaa heb ik t goedgemaakt! maar ben t eens dat de gene die niet meer meekletsen er af mogen
Ha,ha... geeft niet, is alleen zo'n gedoe om het juiste lijstje weer terug te vinden (ik heb al of enkele pagina's gekeken en ben het lijstje nog niet tegen gekomen, toen dacht ik.. laat ik maar een berichtje plaatsen)
nou ik hoop echt voor je dat het niet doorzet hoor ik zou in jou situatie ook gek worden denk ik kwordt nu al gek van het wachten en dat rare gevoel in mijn buik en van mijn vent!! hahahahaha die blijft maar roepen jaaah johh zit goed je hebt zo'n bolle buik ken niet anders maar goed dalijk is het niet zo en bedankt voor het bolle buik compliment/belediging whahahahaahhah maar goed ik blijf hier stuiteren
whahahahahah uitgekookt maar goed heb ook idd ff flink moeten zoeken met al dat geklets hierzo... hahahahahha merk dat al als ik uit me werk kom moet zo 8/9 pagina's bijlezen en tegen de tijd dat ik mee kan kletsen ben ik de helft alweer vergeten whahahah lol
Marokaanse had eerst een licht positieve test en toen op haar nod negatief... misschien kun je de kleur nog even aanpassen tot ze meer duidelijkheid heeft!
Spannend hoor!!! Met mij gaat het goed...ongi komt er donderdag aan vermoed ik, of iets later...afwachten dus... maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Succes met testen mensen!
Oh echt waar Veel plezier!!! Ik ben laatst bij een oude lullen programma geweest (lol) tijd voor maxx...echt leuk hoe dat allemaal gaat, heb zelf toen een onwijs fijne avond gehad! Groetjes Oja me nod 29-04