Nod: 20 april- mamavan3 22 april - hummeltje83 23 april -michele25/pietske 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle 25 april - peppy37/marrokaanse 27 april - 1985 / dnise 26 april - mammienes 26 april- Ingie 28 april - mamaloe26/aprill 29 april - lonekeje 30 april - leeuw89/ blackangel
Nod: 20 april- mamavan3 22 april - hummeltje83/pietske 23 april -michele25 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle 25 april - peppy37/marrokaanse 27 april - 1985 / dnise 26 april - mammienes 26 april- Ingie 28 april - mamaloe26/aprill 29 april - lonekeje 30 april - leeuw89/ blackangel solly was foutje. nu hersteld pietske
ik duim voor je, klinkt iig héél positief meid Je hebt trouwens ook leuke pendels staan (die van april bedoel ik hé). Heb je al eerder het gevoel gehad zwanger te zijn????????
dank je wel mamavan3. Dat is wel geruststellend voor mij aangezien ik PCOS heb... Hoe is het verder met jou? nog andere kwaaltjes? Ik duim voor je!
nou ik ben mijn ei echt weer kwijt hoor gister moeten springen maar niets nakkes nada beetje jammer weer
@april bij mij zijn me zwangerschappen zo verschillend geweest dus geen pijl op te trekken alleen wat het zelfde was dat broodje haring en die heb ik in 4 jaar tijd al niet meer op, ook de voorgaande maanden waarvan ik dacht dat er van alles af speelde, Maar nu stond ik bij de viskraam en normaal neem ik dan gebakken garnalen maar nu had ik in eens onwijs trek in een heerlijk broodje haring met ui . En normaal zou ik je voor gek verklaren want dan krijg ik het niet eens weg gewerkt! Van die pendels vind ik wel heel spannend of ze uit komen die van april maar me gevoel zegt dat t een meid is als ik zwanger ben.Me 3 jarig zoontje aaide vanavond met zijn pap vingers over mijn buik en zei ineens baby ook eten, ik huh baby ook eten? Ja baby in buik ....we zullen zien @peppy ik duim extra hard voor jou!! Hopelijk heb jij aan het eind een heel mooi kaartje @dnise balen joh, het lichaam zit soms echt raar in elkaar niet de moet opgeven probeer door te klussen en misschien springt je eitje over 2 dagen wel opnieuw...
oooooo... wat lief je zoontje, hihi... hopenlijk heeft hij gelijk Ik heb het wel een vaker gehoord en ook al hier gelezen op zp dat jonge kindjes het weten als mama een baby in de buik heeft. Ik duim voor je meid
sweet mamav3. echt altijd zo eerlijk die kids. en ze zeggen dat kids eerder wat aanvoelen he broodje haring haha. als je t nooit eet kan dat idd ook n symptoom zijn. dus miss is je 6e zintuig wel aanwezig. zou jij niet as vrijdag gaan testen? ik houd je bij hoor. ik ben net 1 naaldenpuntje bloed verloren. verder niks meer. mn menstr is pas de 23e
dag meiden! mag ik ook plaatsnemenop jullie bankje? mijn NOD is 28 april. zijn in oktober gestopt met de pil en sinds deze maand serieus aan het klussen en met ovu-testen (snap ik niks van want hij geeft slechts een heeeel ligt streepje en is dus negatief) heb sinds vandaag wel buikpijn. vannacht nog geklust. voor de zekerheid vanavond ook nog? durf mn lijf niet meer te vertrouwen sinds de kinderwens lijkt alles op een simptoom @mamavan3 toen ik 3 was legde ik ook ineens een hand op mijn mama's buik en zei ik "mama baby in de buik?". mama toen toch maar een test gedaan (zij wist nog van niks) en wat dacht je? harstikke positief! tja kinderen staan veel meer open voor dat soort dingen wij denken teveel succes allemaal jullie die nu de laatste daagjes voor de testjes moeten doormaken
Nod: 20 april- mamavan3 22 april - hummeltje83/pietske 23 april -michele25 24 april - dreumesmama / Yoki/ lelle 25 april - peppy37/marrokaanse 27 april - 1985 / dnise 26 april - mammienes 26 april- Ingie 28 april - mamaloe26/aprill/ikkedus 29 april - lonekeje 30 april - leeuw89/ blackangel niet overal op letten zou ik zeggen. maar ja moeilijk weet t
krijg t net hier ook weer. doe ik net shirt omhoog richting manlief. van kijk een zijn ze groter geworden. want ze beginnen irritant aan te voelen. krijg ik zo'n gezicht....... met stotterent antw ''ja aanzienlijk'' fijn weer
@michelle dat kan een innestelings bloedingkje zijn , spannend!! Mannen zijn toch altijd zo lekker tactisch he ze weten je altijd zo goed gerust te stellen @all ik was wat aan het surfen op i-net en ik vond op een andere site iets over een 3 fasig kaartje. En als jullie naar mijn kaartje kijken heb ik dus zon 3 fasig kaartje! Ik heb na me ei de volgende stijging gekregen , ik word heel langzaam stiekum blij van binnen Maar ik juich nog niet te vroeg heb nog 6 a 7 daagjes te gaan voor dat ik zo sta hopelijk
ja mama3 dat snap ik. ik heb ook van die klachtjes waarbij ikook wel blij word vanbinnen. stiekum aan maar durf t niet. ik ga maar slapen dan is dr weer n dagje voorbij slaap lekker
hou ons op de hoogte oki? ook als je gewoon even je ideeen of frustraties wilt spuien ik hoop ook echt op een posi ik ben 0405 jarig zou toch een geweldig kado zijn
@sweet dreams michelle ik duik ook me mandje in morgen weer vroeg op. @ikke uds, ooh spannend dat zou helemaal een leuk cadeau zijn! Nou en of ik jullie op de hoogte hou ,jullie zijn de 1ste die het horen
Hier ook een mooie site over het temperaturen en de zwangerschap: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen
Goede morgen dames, hoe is het met jullie? Vanochtend werd ik weer kotsmisselijk wakker, hopelijk voor een mooi dpel En me temp blijft lekker stabiel, voor t eerst! Normaal is me temp juist een spring in het veld na me ei.... duimen jullie met me mee?!