knap hoor dat je zo snel vrolijk doorgaat!! echt petje af!! vind t wel leuk dat we bijna allemaal mee gaan naar mei wel of niet zwanger... ik ga zoiezo mee.. vind het zo gezellig kletsen hier! je leert elkaar toch wel een beetje kennen inderdaad ik heb zenuwen!!.... aaaahhhh wordt gek van het wachten
tja puur het gevoel van hier op dit forum dat je steun aan elkaar hebt. en mensen hier waarmee je het klote gevoel kunt delen, als je weer eens ongesteld word. omdat je niet alleen bent. hier in de omgeving kan ik dan ook niks zeggen, want niemand weet het natuurlijk. manlief kan ik wel aan kwijt, maar dat is een man en is toch anders... en nee ik ben nog niet totaal vrolijk, iedere keer als ik op de wc kom denk ik v shit, het had anders kunnen zijn. maar ja. ik ben wel stukje vrolijker dan gisteren. gister echt verdrietig, en nu kijk ik naar mn cyclus en denk ik van ach ja eind volgende week moet dr weer geklust worden sowieso. dat gaat allemaal best wel snel hoop k. we zien t wel meiden. en heel fijn dat de zwangere meiskes mee blijven kletsen hier.. het is jullie van harte gegund.!!!
Het is zeker gezellig zo lekker kleppen met meiden die hetzelfde meemaken als jezelf. Ik heb echt ontzettend veel geleerd en dingen gehoord waarvan ik nog nooit iets had gehoord Ik dacht zelf ook dat ik verdrietig zou worden maar dat viel dit keer mee, we gaan na de ongi weer lekker (veel) klussen en hopen dat we in mei zwanger zijn.
ja dat is inderdaad waar! vind ik ook echt hoor.. bij je man kan je toch maar tot zover iets kwijt en de rest heb je gwoon een vrouw voor nodig! en tuurlijk gaat het snel! voor je het weet zit je weer in spanning voor de mei ronde dus gaat zoiezo snel allemaal! vind het idd ook erg leuk dat de zwangere mee blijven kletsen kan je toch aan zien dat er een soort van band ontstaat
Goodmorning, ik denk lees weer eens ff en wat zie ik!!!! ikkedus!!! GEFELICITEERD!!!!! wat goed meis!!! ECHT SUPER VOOR JE!!! Oke wat zijn je tips, whahahahhahahaha, welk standje, hoe vaak, testen? temperaturen? wat was er anders! hahahaha tjah heh wij niet zwangere vrouwen willen ALLES weten! Geniet ervan meid!
@dnise oh wat spannend!!!! @rest thnx allemaal voor de felicitaties. kan het nog steeds niet geloven hoor. ga zometeen in mn pauze nog een paar tests halen (minder gevoelig) heb mn huisarts ook gebeld (assistente kent me al sinds ik 4 ben en ze ging helemaal uit haar dak heheh). maar ik denk dat het pas echt doordringt als de huisarts zegt dat het echt waar is. ben ook heel blij dat we over 2 weken op vakantie gaan dan hoef ik tegen niemand te liegen en kunnen we even lekker met zn drieen genieten. btw hebben al een naam voor zolang die in de buik zit om niet "de baby" te hoeven zeggen hahaha. UK!
lol erm...wij hebben deze maand voor het eerst serieus geklust. elke 2 dagen maar niet op tijdstippen en niet in bepaalde standjes. hadden zoiets van moet vooral fijn zijn. kunt volgens mij gewoon elk standje doen met als advies dat het klaarkomen toch alla missionaris of hondje gebeurt. hebben wij gedaan met voldoende fantasie tussendoor lastig van temperatuur vind ik dat ik voor de eisprong niet heb getemperatuurd. ik had constant 37.3 af en toe een uitschieter van 37.4 of 37.5 en een dip van een dag van 37.0 maar daar kan ik weinig uit opmaken omdat ik niet weet wat mijn temp was voor die tijd. wat was er anders? dat ik kwaaltjes had waarvan ik niet eens wist dat het kwaaltjes waren. dat mn man zei als je nu niet zwanger bent gaan we naar de dokter want dan ben je ziek. hoe vaak testen? zo vaak als je wilt tod je posi test of tot je ongi word ik ga morgen en overmorgen ook gewoon nog testen hoor lijkt me gewoon leuk om zo'n digi cb te hebben die zegt "zwanger"
Misschien kunnen we een tropic-naam gebruiken waar we kunnen blijven hangen zoiets als: Jaaaaaa... we gaan er weer voor Anders moeten we iedere maand een nieuw tropic starten en de meisjes die ongi zijn weer wachten op de testers enz... Wat vinden jullie??? iemand een idee???
das ook wel grappig idd. maar is wel zoals deze maand, een datum rond eind mei ofzo. of rond 25 mei weer. zoiets. want dr is al een topic voor mei. dus uhm... jeeeehh we gaan dr weer voor, rond 25 mei... zoiets? hier krijg ik mn broek dus niet meer dicht he... verdorie.. het stuk tussen mn schaambot, en onderbuik is erg hard. en opgezet. wilde graag mn temp weten hoe deze was als ik mn nod had. maar ook deze was 37.4,. dus werd ik niet wijzer van. menstr is alweer bijna pleite, dan zijn we als het dus morgenvroeg weg is. 2dg ongesteld geweest. nu vanavond 1,5 dag ongesteld grr. raar gedoe is mn lichaam. weet nog wel dat ik zeker altijd 4dg ongesteld was. anderzijds is het wel makkelijk kan ik snel weer aan de slag al heeft t nog totaal geen zin. volgende week mag manlief weer voor het serieuse werk haha.
lijkt me inderdaad een goed idee... @ikke dus gefeliciteerd meid... ga er lekker van genieten... hoop dat me ongi nu snel komt.. en dan op naar ronde 11...
Hier nog steeds hevig ongi gelukkig geen pijntjes, denk dat deze periode drie dagen duurt en dan kunnen we weer gaan Hoop dat ik dan wat minder spanning zal voelen vond het niet zo prettig hoop dat ik vanaf nu weer beter ga slapen
20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/annemiek1975 25 april - marrokaanse/Laraxx 26 april - ingie 27 april - 1985 / dnise/ 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda/Ambrose In de wachtkamer voor mei 19 mei - mammienes 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona suport voor de mei meisjes 2 januari - ikkedus
Ik vind dat we juist geen datum moeten zetten, want dan moeten we de maand erna weer een nieuwe openen, snap je? vandaar dat ik zei: Jaaaaaaaa.... we gaan er weer voor Dan kun je het tropic, de maand juni en juli enz ook nog gebruiken... dan hoeft ook niemand te wachten, kletsen we dus gewoon gezellig saampjes, hihi....
Ja denk dat we ook 1 topic moeten aanmaken zodat we net zo lang kunnen blijven kleppen met elkaar totdat iedereen van ons ploegje roze is
20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/annemiek1975 25 april - marrokaanse/Laraxx 26 april - ingie 27 april - 1985 / dnise/ 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda/Ambrose ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ In de wachtkamer voor mei 19 mei - mammienes 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona Support voor de mei meisjes 8) 2 januari - ikkedus Ik heb Annemiek even erbij geplaatst, iemand heeft het verkeerde lijstje geplaatst na dat ze haar gegevens veranderde