omdat ik pas naar huisarts ga als ik zeker ben, heb namelijk een eikel. en bij mn vorige zwangerschappen wist ik t gewoon. mn lichaam zegt t nu ook gewoon. maar ja. ik durf niet blij te zijn..
snap ik helemaal meid vandaar dat ik ook die 3x cb digitaal heb gehaald dan hoef je idd geen goede ogen of een bril te hebben die knalt gewoon "ZWANGER" in dat scherm toch alvast GEFELICITEERD. ik zag trouwens wel een streepje bij je
Meiden Michelle heeft een test gedaan die als hij positief is een kruisje moet hebben staan... dus streepje = negatief Sorry Michelle, ik wil je nog geen valse hoop geven, maar ik zie geen kruisje alleen maar 2 streepjes wat negatief betekend Waarom doe jij zo'n stomme onduidelijke test... misschien zie jij wel een +-je maar hier op die foto is het niet te zien .... jammer!!! Ik kan je alleen aanraden een kruidvat 2 voor 5 euro te doen, als die een licht rose lijntje geeft, dan ben je echt zwanger oooo... ik hoop het zo, ik ga heel hard duimen voor je
ai dat wist ik dus ook niet ik zag een streepje en ging er dus van uit die is hartstikke zwanger heb nog nooit gehoord van een test die een kruisje aangeeft. Sorry Michelle
wij doen dus van t weekend ergens nog een testje of volgende week. kijken wat t dan doet. want hier is de VERTICALE lijn wel goed te zien.. dus het is weer afwachten.
meh! waarom nou 4 streepjes? je hebt toch een test streepje en een vakje? moet in dat vakje dan een kruisje en niet een streepje? bah! ga gewoon voor kv 5 euro fo digitaal geen gezeik. sorry michelle (blijven testen!)
ja ik zeg toch echt een heel licht streepje als ik de foto in het negatief zet en ik heb me bril nog wel op whahahah ook weet ik uit eigen ervaring dat heele lichte positiefe testen niet of tot amper op de foto te zetten zijn, als jij het kruisje ziet ben je echt wel zwanger, ik zal mijn eerste positieve test eens showen wedden dat jullie dan bijna niks zien?! terwijl die toch echt licht positief was. en dit is de test van de dag erna: en dezelfde dag de kv 2 voor 5 euro en de cb digitaal zo zie je maar de kv toch echt heel gevoelig is
Mamavan3, bij jou zie ik wel een licht streepje op je vroege testen de kruidvat is gewoon een stuk duidelijker
Oooo ik zie nu je pendels pas, heb er ook 1 staan van Astrid voor April 2010 *spannend* Gekke is, heb ook geen ongie krampjes, maar meer steken boven mijn linker en rechter lies.
tja t is gewoon moeilijk weetje. vorige week maandag verklaarde mn man me voor gek, ik zag iets op deze test,. en hij totaal niet. toen woensdag een cb plus gedaan. daarop kreeg ik dit gezeik ook. vervolgens za nog een test gedaan. en werd t duidelijker. en zag man t wel. ook op de cb plus. nu weer eens kruitvat gedaan de luxe omdat ik die nog overhad van vorige week. en dus wel duidelijk een streep. overigs kreeg ik die andere testen totaal niet op foto. en met deze wilde ik het nogmaals proberen omdat ie hier wel duidelijker is. heb die andere enkeld weggegooit. toen was ik dus afg m 3dg overtijd. en werd ik ongie. en die was gisterochtend over. ook ongie met slijm ertussen enzo. maar totaal zonder stolsels, en totaal een 3kwart dag helder bloed verlies. nu is t dus zo dat mn symptomen van vorige week niet weggingen. mn temp zakte niet, misselijkheid bleef, en vann8 boven de pot gehangen.en gejankt omdat ik zo misselijk was, idd kinderachtig maar op eengegeven moment raak je t misselijke gedoe wel beu. broek krijg ik niet meer dicht. en tussen mn schaambot en onderbuik word t hard. lijkt net of dr een tennisballetje tussenzit. heel vreemd ook. tepels die met vlagen prikkelen. dus van daarruit heb ik weer testje gedaan met als uitgangspunt ok. deze moet wel neg zijn. en nu krijg ik een streep op de test die vorige week maandag niks zei. en ik wel wat zag maar manlief niet. en nu op het 1e ogenblik meteen streep, blauwig breed, en hoef m niet meer in t licht te houden om t te zien. manlief ook niet. maar op foto zetten valt nog niet mee. omdat die zo licht is. dit is dus zo'n beetje mn verhaal,. t is niet zo dat ik denk dat ik zwanger ben maar vraag gewoon een beetje ervaringen van jullie.. tuurlijk wil ik t zijn. maar ik ben geen streep aan t zoeken op de test. hij staat dr gewoon enkeld heel erg licht. en t lijkt me sterk dat overal ingedrukte strepen staan op alles tests. ik test volgende week nog en keer. en als ik weer zo'n streep krijg dan laat ik bloed prikken.. voor mij is dit ook niet leuk.. manlief is dr heilig van overtuigd van ok je bent zwanger. en ik durf niet blij te zijn ook al heb ik steeds strepen. maar dat mn broek niet meer dicht kan en dat ik dus steeds met open broeken moet lopen word je ook niet blij van. vorige maand ook met deze test getest. en toen was dr geen streep te zien.. weet t een heel verhaal..sorry daarvoor.
echt heel erg vervelend voor je allemaal Michelle. Ik zou in jouw geval toch naar de huisarts gaan dan heb je in ieder geval een duidelijk antwoord, ook al is het een vervelende huisarts. Je zit er wel mee en dat is ook niet goed. Stel je bent wel zwanger is al die stress niet goed voor het kindje.
ik test volgende week nog n keer, krijg ik dit gezeik weer dan stap ik naar dokter voor bloedtest idd.
bloedtest duurt een week ofso. Dames heb een nieuwe functie gekregen binnen mijn bedrijf Alleen er zit ook een proeftijd aan dus ben bang dat mijn zwangerschap (straks) misschien een probleem voor hun is. Ik heb al een vaste aanstelling dus ze kunnen me eigenlijk weinig flikken
bloedtest hier gelukkig maar 2 daagjes. maar ja, eer ik bij huisarts terecht kan. is pas over 2wk. dus ja.