@marokkaanse gefeliciteerd met je nieuwe functie @michele denk echt dat het geen ongi was hoor. snap wel dat je helemaal gek wordt van die tegenstrijdigheden. knuf!
ik zie hem niet michele ik zou als ik jou was morgen eventueel nog een keer proberen met een kruidvat 2 voor 5 euro
ik heb vanmiddag een testje gedaan was negatief,... maar was 40 min geleden naar wc geweest en had op me werk 2 liter water op.. dus was ook niet zo slim denk ik... morgen even kijken wat me temp doet,... en dan zien we het wel of ik nog een testje doe.. of ffkes wacht
maar ff in neg gezet beide.. vervelend is dat wachten. maar vind t niet kloppen. zo bij elke merk test in een week tijd. eerst was t dus niet op foto zichtbaar. nu beetje.
leuk voor de tuurders onder ons.. terwijl ie in real toch wel duidelijk te zien is. valt een foto echt niet mee.
jeetje michelle!! wat een verhaal joh!! ik zou helemaal gek worden denk ik hoop echt zooo voor je dat je snel duidelijkheid hebt hoor!! OW trouwens ik mag op zwart vanmorgen vroeg ongi geworden dikke kus!!!
@michelle mmm het is inderdaad niet echt te zien op de foto... maar als jij hem zelf wel ziet... dan is de kans groot dat je mss toch zwanger bent.. even een dagje wachten en met ochtend urine testen.. hij zou steeds duidelijker moeten worden... ik duim voor je meid groetjes
jaa dank je baal zelf ook echt wel stevig hoor.... was toch 3 dgn overtijd en liep al helemaal te stuiteren... en vanmorgen om 6 uur werd ik wakker van de buikpijn en toen wist ik dat t mis was :x maar goed ga gezellig mee naar mei!!! had toch wel al zo'n gevoel
@ michele ik zie wel wat maar wel heeeeeeeeel vaag morgen ochtend idd met ochtend urine misschien proberen hoop t wel voor jee hoor
20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/annemiek1975 25 april - marrokaanse/Laraxx 26 april - mammienes/ingie 27 april - 1985 / dnise 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda/Ambrose ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ In de wachtkamer voor mei 19 mei - mammienes 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus mezelf op zwart gezet
Dames ik begrijp er werkelijk niks van!! Dit is mijn 1e ronde dus weet niet wanneer mijn nod is. Ikzit nu op dag 32!! Op dag 25, 26 en 27 had ik bruine afscheiding, bruine bloedverlies en krampen. Ik dacht dat mijn onnie kwam! Maar niks, ik ad het weekend dus krampen maar geen ongesteldheid. Van de week al wat testjes gedaan maar ikzie bijna niks. Wanneer zou ik nou positief kunnen testen en moet het met ochtendurine?? Heel veel groetjes
Wou hem toch nog even showen. Net gedaan. Hoefde alleen de druppels urine er maar op te laten vallen.