20 april - Mamavan3 21 april - vlinder27 22 april - hummeltje83/miracle of love/wherona / aprill 23 april - michele25/mama van naomi 24 april - dreumesmama / Yoki/annemiek1975 25 april - marrokaanse/Laraxx 26 april - mammienes/ingie 27 april - 1985 / dnise 28 april - mamaloe26/ikkedus 29 april - lonekeje / mandii1987 30 april - leeuw89/ blackangel/misnanda/Ambrose ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ In de wachtkamer voor mei 19 mei - mammienes 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus GEFELICITEERD ALLE ZWANGEREN
Hoi Meiden, Ff een dilemma hier. Dacht vanmorgen dat ik ongi werd. Maar nu heb ik de hele dag al bruinverlies met zo af en toe licht roze (alleen bij het afvegen). Sorry voor de details Normaal als ik ongi ben heb ik hevige buikkrampen en echt helder rood bloed en stolsels. Nu totaal niet. Wat zeggen jullie? Liefsss MissNanda
kan een begin van je ongi zijn... kan ook wat oud bloed zijn.. even afwachten als het uit blijft over een paar dagen even een testje doen... groetjes
het stripje van de digital zag er zo uit toen die zwanger was het kan ook zijn je nog net iets te weinig hcg heb omdat die bij jou negatief uitsloeg.Ik raad je aan om de kv 2 voor 5 euro te doen @Michelle je symptomen klinken echt als zwanger, en dat je je testen moeilijk op de foto kan krijgen is heel normaal vooral als ze zo licht zijn maar je kan beter de kv 2 voor 5 euro doen met ochtend urine die zijn van alle testen toch het duidelijkst in een prille zwangerschap.
super gefelichiteerd Duidelijker kan niet he lekker gaan genieten meid! @marokaanse het kan een innestelings bloeding zijn geweest of misschien ontpillen?? Als je zwanger bent moet de testen om de 2 dagen toch wel een stuk duidelijker worden. Ik hoop voor je je snel een mooie duidelijk test heb want al die onzekerheid voor de test dames is ook niks!
Lonnekje, gefeliciteerd! Mooi op de valreep nog roze erbij! Dnise, balen meid. Op naar mei Michele, ik zou morgen ochtend nog een keer met ochtendurine testen, ik zie eerlijk gezegd op de foto geen streepje. Op welke dag zit je als je doorblijft tellen? Dan zou het morgen toch postief moeten zijn? Vervelend zeg, Knuf Zo weekend!!!! Ongi zit er bijna weer op, kunnen we lekker aan de klus Allemaal fijne dag morgen
zou morgen 5wk zijn.. maar ja.. kan over 1,5wk pas terecht bij huisarts. als de testen daar ook afwijken,dan bloedtest. dokter is op vakantie grr. heb 2 vr 5 gekocht. en morgenvroeg miss testje
Morgen ochtend heb je vast een veel duidelijker streepje dan dat je niet met die andere test heb , ik duim voor je dat je morgen een mooie positieve test heb om te showen
Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi. Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen... Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt. Heb geen ongi klachten meer helemaal niks
@dreumesmama.. jaaaa idd balen maarjah in mei vind ik vast mijn ei!! whahahahha @lonnekje... GEFELICITEERD!!!!!!! geniet ervan! @ michele... Spannend morgen ochtend testen!! hoop zooo voor je dat je toch een knal posi test mag hebben!!
goed aan het wachten tot de ongi komt... of de positieve test ... we wachten dus maar geduldig af... hoe moeilijk dat ook is... en met jou
Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi. Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen... Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt. Heb geen ongi klachten meer helemaal niks had ik gisteren en eergisteren wel... weet het ff niet
als je pas gestopt bent met de pil kan je zeker aan het ontpillen zijn... ik had in het begin een cyclus van 60 dagen. of me ongi is gewoon overgeslagen dat kan ook. gewoon even wachten wat het doet. anders gaan temperaturen daar kan je ook heel veel uit halen,... kan ook zijn dat je ongi niet meer komt... dat het alleen het bruinverlies was... groetjes
tja ik weet het ook niet... had ook echt ongi krampen en nu echt niks meer snap het niet... afwachten maar weer
@ michele25 Prbeer de kv test 2 voor 5 is!! die zijn zo gevoelig! En een streep is een streep zeggen ze! Als hij over 2 dagen nog niet donkerder is zou ik is bellen maar als je zwanger bent moet ie donkerder worden! en iemand die vroeg hoe ik me voel... Het is nog zo raar! ik kan het nog niet geloven! gister avond weer eentest gedaan! maar echt weer posi... Van de rest ben ik erg moe en misselijk! bij mijn zoontje had iik dat ook tot 16 weken heeel erg dus ben benieuwd of dat nu ook zo zal zijn! De eerste afspraak is ook al gepland 25mei moet ik naar de verloskundige! jippieee!