@leeuw onwerkelijk is het allemaal he ik heb ook veel testen versleten. @black angel hoe is je temp vanochtend? Ik denk toch dat die 3de je innestelingsdip geweest is en de 2de dip je eitje geweest is omdat daarna je temp hoog blijft. @michele25 ik hoop dat je een mooie duidelijke test heb !
Hallo allemaal zo dat was weer een hoop lees werk. @alle nieuwe zwangere van Harte gefeliciteerd en geniet er lekker van. @Michelle laat ons niet zo lang in spanning Mijn ongi is weer voorbij en kan weer lekker aan de slag
Goedemorgen dames, Ook voor mij weer veel leeswerk. Ben er momenteel ff iets minder, ik werk veel en ben echt waanzinnig moe. Aangezien ik 3,5 jaar geleden een maagverkleining heb gekregen kan het dus zijn dat ik bepaalde stoffen te weinig binnenkrijg, dus heb ik woensdag bloed laten prikken om even te kijken of alle waardes wel goed zijn. Volgende week krijg ik hiervan de uitslag. Maar die vermoeidheid is dus zo erg dat ik amper achter de pc wakker kan blijven, al helemaal na een dag hard werken. En aangezien ik maar weinig dagen vrij ben op dit moment ben ik dus ff weinig hier, ik probeer wel alles steeds bij te lezen, maar het reageren wil dan niet zo lukken. Zwangeren proficiat! Michelle, ik zag ook geen + enkel een -. Ben erg benieuwd wat je kv 2 v 5 vandaag zegt! Fijne koninginnendag allemaal, ik ga zo maar weer werken. Liefs Annemiek
Balen Annemieke dat je zo moe bent, dat is echt niet prettig. En dan ook nog op koninginnedag werken, denk je wel aan jezelf? Kwam even spieken of Michele al nieuws had! Wat leuk Leeuw69 dat je eerste echo afspraak al staat! Dnise (toch?) denk dat het echt van ontpillen is hoor, gewoon lekker weer aan de klus, dat is toch het makkelijkste zwanger worden
Dreumesmama ik pas zeker goed op. We zijn ook met ons 3-en vandaag dus heb al aangegeven dat als het enigszins kan ik eerder naar huis ga. Gelukkig is het wel retedruk op het moment omdat we een hele goede folder uit hebben en als ik bezig ben gaat het prima. Maar als dan aan het eind van de dag de rust keert stort ik in. Dus hopelijk komt er iets uit mijn bloed waar ze iets mee kunnen en is het probleem zo opgelost. Ik ben ook erg benieuwd naar Michelle, hopelijk plaasts ze binnen een half uur nog iets zodat ik het kan lezen voor ik ga werken hahaha
hallo allemaal.. me temp is vanochtend weer gestegen... heb een testje gedaan deze was negatief zucht... me borsten branden als een gek... en ik heb last van krampjes bij me lies... verder niks... ik word gek hiero.. ga proberen een week aan te kijken en dan zien we wel... @mamavan3 als het zo is dat die 2e daling me ei is geweest.. wat ik niet hoop want toen hebben we minder geklust... dan houd dat ook in dat ik pas over 5 dagen me nod zou hebben toch..dan zou ik wel een hele lange cyclus hebben... of niet... me tepels doen echt zeer branden in me bh snap er echt niks meer van... groetjes
Black angel spannenddddddddddd bij jou.. misschien idd een later eitje, vandaar nog negatieve testen (ik zou over 3 dagen een testje doen)
Hallo allemaal ik ben sinds eind februari gestopt met de pil mijn eerste cyclus was 30 dagen als ik die 30 dagen aanhoud zou ik 24 april ong moeten zijn geworden maar dat werd pas woensdag 28 april wat spannend toch allemaal. En dan zeggen ze je moet er niet zo mee bezig zijn jaja!
Ik denk idd dat je pas over 5 dagen je nod heb, dat je temp weer gestegen is is alleen maar positief en je leest vaak genoeg verhalen dat t zaad een week overleeft heeft, welke test heb je gebruikt? ik zou over 2 daagjes nog n testje proberen. die steekjes had ik ook en nog steeds. En hoest met michelle??? @all voor mij is morgen al een groote meilpaal bereikt Aaangezien me laatste miskramen vaak waren voor de 5.5 weken, is dit al een grote vordering voor me. Ben zo blij ik al de 6 weken gepaseerd ben, normaal vliegen de dagen voorbij maar als je zwanger bent en nog voor de 12 weken zit lijkt de dagen maar voorbij te sluipen
Hallo dames best weer he zo met koninginnedag :x wij zijn nog geen deur uit geweest willen wel zo nog even een poosje weg hier vreselijk ongi pfffffoooooeeeeeee maar goed nieuwe kansen nieuwe prijzen lekker klussen maar weer deze ronde Michele????? EN EN EN?????? dreumesmama jah het is Dnise whahahahhaha ga ook echt niet bij de pakken neerzitten hoor! 't wonder komt vanzelf! en jullie nog wat leuks doen deze dag??? groetjes!!!....
Wij zijn ook de deur nog niet uit geweest, vanmorgen gewacht tot het droog werd, nu is het droog, maar de kleine ligt te slapen. Vanmiddag dan maar.
nou hier is het jammer genoeg nog steeds flut weer dus we wachten het even af en dan lekker even shoppen denk ik
Hier is het ook vreselijk slecht weer. Denk niet dat we nog weg gaan. Vanmiddag met de kleine man maar even appel cake bakken. En nog 2 kwarktaarten maken. Mijn mannetje is morgen jarig.
Hallo Lieve meiden,, Daar ben ik weer terug van een heerlijk weekje weg geweest Ik heb genoten van deze week, wat een lekker weertje ook erbij! MAAR,,, heb jullie wel gemist zeg! Via mijn telefoon heb ik wel elke dag ff bij gelezen, helaas kan ik zelf via mijn tel op een of andere manier geen berichtje plaatsen!:S Maar vanaf nu kom ik weer gezellig mee kletsen! Heb de hele week netjes getempt... alleen wel 2uurtjes later dan dat het volgende week zal zijn maar nu kan ik mijn thermometer ineens nergens meer vinden STRESSSS(!) want mijn ei komt als het goed is al as week! hoe is het hier verder?? Dikke knuffel!
Zooooo...heb ook weer flink kunnen bijlezen oh man! michele wat spannend dan nog al die meiden die een rare ongi hebben van het ontpillen vervelend voor de meiden die toch hun ongi hebben gehad (dnise, jij ook toch?) en dan....GEFELICITEERD!!!meiden die zwanger zijn. ik kan het ook maar niet geloven. ben gisteren naar de huisarts geweest, bloeddruk en alles was perfect. hij heeft een heel lief briefje voor de verloskundige geschreven "graag uw zorg voor...." vandaag met een vriendinnetje naar rommelmarkt en zo geweest. zag overal kraampjes met babykleertjes lastig want mijn vriendinnetje weet nog van niks dus kon weinig enthousiast doen . verder moe. buikpijn valt gelukkig mee en de misselijkheid is ook redelijk te overzien. heb vanochtend weer fijn geklust was bang dat 'de zin' niet terug zou komen . ga het morgen aan mijn moeder vertellen (was eigenlijk de bedoeling om dat met moederdag te doen maar dan is ze op vakantie) geven haar een slabbetje en speentje die zegt I (hartje) OMA en dan maar wachten op de traantjes of de . goed....MICHELE!!! al een kv testgedaan vind het zooooo spannend voor je
uiteindelijk werd het weer wat beter en zijn we even naar het dorp geweest. Veel kleine kindjes en alleen maar de gedachte dat wil ik ook. @ikkedus lijkt me erg moeilijk om je mond te moeten houden en gelukkig had je weer zin om te klussen ik ga ook weer lekker veel klussen. We hebben besloten om nu om de 2 dagen om zo de kans iet wat te vergroten en dan hoop ik dat ook ik mijn ouders de blije boodschap mag vertellen. @michelle waar blijf je nou we willen het allemaal zo graag van he weten
ook even een paar van mn testjes...de eerste 2 van de 1e ochtend en de digitale van 's middags Bekijk bijlage 68693