5 tot10 dagen na je ei!! Ik bind het raar.. Normaal heb ik veel buikpijn maar nu.. Een Klein beetje maar! Hoop toch wek dat de temp dip betekend dat me ei morgen is .. Anders heb ik weeerr zn Lange cycles! Grrr
is soms geen pijl op te trekken. had toen ik net stopte met de pil cyclus van 27 of 28 dagen. vervolgens een maand van 33 dagen en toen weer 29 dgn. hou nu maar voor het gemak 30 dagen aan. idd hopen dat je morgen je ei hebt. anders nog langer wacht :S
Ik ben gelukkig wel gezegend met heel regelmatige cyclussen, altijd 28 dagen, en op dag 14 een eisprong die ik ook nog eens voel. Maar ja zelfs dat is geen garantie dat het in een keer raak is! Ikdus, nee heb eigenlijk niet echt ergens last van, de afgelopen dagen ontzettend moe en af en toe misselijk, maar nu niet meer
hmmm lastig is dat als je er zo mee bezig is je je veel meer bewust bent van elk pijntje en elk zeurtje. maar ja wie weet
hey tja op zich zijn de pijntjes wel ok. maar door de onzekerheid vind ik t ook niet prettig ofzo. als ik nu wist ok. dit komt dmv zwangerschap. dan ga je dr anders tegenaan kijken. de steekjes zijn nu steeds aan beide kanten. en rare afscheiding. klachtjes momenteel: 2malig misselijk geweest, gister met middageten. en vanmorgen met opstaan. :afscheding, wit/doorzichtig. en slijmerig :hogere temp ijn schaambot. en steken daar. :en man vind dat borsten grote zijn tot zijn blijdschap haha. ach ja. en straks ben k niet zwanger. heb 2 zoons. slik nooit pil. en in hun zwangerschap in 1 keer raak maar hoeft nu niet te zijn
tja dan zou ik zeggen geniet van je man en je kids en het oefenen en laat je man genieten van je grote borsten. maar snap wel wat je bedoelt hoor
Michele, die afscheiding, is die als vruchtbare kleverige afscheiding... of anders? Kan zeker bij de innesteling horen, je klachtjes... innesteling is een proces van een aantal dagen Voordeel is dat je pilvrij bent, dus ik denk wel aan zwangerschap... zeker vanaf innesteling gebeurd er van alles, dan pas vermeerderd het hcg zich ook iedere 2 dagen, ooooooooo.. ik vind het zo spannend Ik wil ook hi,hi.. Ga jij ook al voor nod testen?
hehe en jij dan Aprill hoe gaat het bij jou? ben ook zooo benieuwd wat iedereen de komende 2 weken allemaal zal meemaken. ik ben absoluut niet goed in afwachten (heb al zo ongeveer een kapitaal aan te vroege testjes uitgegeven).
Ik zit nog pas op 3dpo (dagen na ei) dan kun je nog niet echt iets voelen hé.. na en tijdens innesteling is dit pas! Zo spannend allemaal! Ikkedus, zit je nu ook 3 dagen na je eitje? voel jij dan wel al iets?
@ikke dus ik snap je wel hoor, mannen komen niet voor niks van mars en wij vrouwen van venus :d @april, thanx dat dipje op 12april was me innesteling die ik gevoeld heb , vreemd maar zon sterk gevoel ik zwanger ben. en dat had ik andere maanden niet, noem het intutie ik heb dit gevoel al 2x eerder gehad en beide keren klopte het toen ook. @dreumes mama nee ik ga zaterdag op zijn vroegst testen denk ik en aan de andere kant heb ik zoiets van waarom zo vroeg testen ik weet dat het toch zo is. @1985 ik weet niet of zondag je test normaal positief was of knal positief, uitgaande van dat die maandag knal positief geweest is kan je ei tussen maandag en woensdag gesproken zijn, en zijn die beruchte steekjes die jij voelt waarschijnlijk het eitje die zijn wweg aan het vinden is. de innesteling vind plaats tussen 5 a 10 dagen na je eisprong @ikkedus graag gedaan hopelijk heb je er wat aan.
@april ik voel vanalles maar is een beetje lastig aangezien mijn banner is ingesteld op 30 dgn. ik was tot 2 maanden geleden altijd heel regelmatig (27 of 28 dgn) maar sinds de uitschieter van 33 dgn weet ik dus niet meer hoe het zit. vandaar dat wij ook ovu-testen zijn gaan gebruiken maar...daar hebben we echt helemaal niks aan HAHA. zijn op 6 april begonnen met testen en tot nu toe allemaal negatief. eergisteren last gekregen van mijn buik rechts onderin. gisteren en vandaag zeurend trekkerig gevoel en steekjes. mijn testjes zeggen dat er niks gebeurt en dat er ook niks gaat gebeuren maar mijn lijf doet vanalles. luister dus vooral niet naar mij ik ben gewoon een beetje vreemd.
Mamavan3, hoe voelde de innestelling bij jou dan? Je hoeft niet eens te testen geloof ik, haha.. je weet gewoon dat je zwanger bent, superrrrrrrrrrrrr meid! Zijn je borsten nog niet gevoelig?
HAHA die testjes van 6 april waren ovu-testjes geen zw-testjes. ik weet nog niks hoor heb 26 of 27 of 28 of 29 mijn hopelijk NOD. borsten doen wel zeer maar dat heb ik meestal rond deze periode.
Ikkedus, lastig geen positieve ovu testen, dan maar veel klussen! Mamavan3, wow dat klinkt goed zeg! April. wanneer wil jij gaan testen? Ik heb opvliegers ofzo. warm koud warm. Wat dat dan weer is?
bericht van dreumesmama: April. wanneer wil jij gaan testen? Geen idee, eerst maar eens het gevoel hebben zwanger te zijn, haha.. ik zit pas 3 dagen na mijn eisprong en voel niets
nah ik weet nog niet wanneer ik test. als ik het nog uit kan stellen dan stel ik het netjes gewoon uit. maar ja, ik ben wel reuze benieuwd. nee het is geen afscheiding zoals dat draaderige gedoe rond je ei. je kunt het heel lichtjes uit elkaar trekken, en idd dan maar je dr n draadje van. enkeld nu wittig. verder nog steeds de steekjes. vanmorgen ook last van stuitje gehad. misselijkheid is pleite. nog n paar daagjes mamav3. jij bent denk idd zwanger joh. vaak zeggen ze t 6e zintuig moet t weten. ik durf dr niet op te hopen dus houd mezelf voor dat ik t niet ben, zolang ik geen pos test heb. idd ik slik verder geen pil. en beide kids in 1 keer raak. maar ja ben nu 25jr word miss ook wat ouder om nog eens in 1keer raak zwanger te worden
Ohh ik hb nog een vraagje.. Nu me temp vanochtend zo laag wad 36.4 .. Stel dat ik morgen me ei heb is mijn temp morgen ochtend dan hoog of dat nog niet?? En las over slijm toen ik zwanger was had ik dat ook erg! Dus is wel een goed teken!!
Ja, na ei is de temperatuur hoger minimaal 0.2 gr en je moet dan 3 hogere temps hebben, dan is je eitje geweest
Michele, dus je afscheiding is dik en wit, had je dit vanaf je eitje al dan? zoals ik het begrijp dus een beetje gummy, of niet?
Michele, Ha, ha.... 25 jaar en wat ouder Dan kun je best nog snel zwanger zijn meid, ikzelf zit al boven de 35 en was snel zwanger van mijn dreumes de eerste maand na de pilstop niet, maar de maand erna was ik zwangerrrrrrrrrr