het wachtbankje voor nod rond 25 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michele25, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hee wat leuk wij lopen te gelijk ik heb mijn nod ook 27/28ste.... moet nog 12 dagen....:D

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ook ik heb mijn ei niet gespot.... maar neem aan dat die wel is geweest rond 10april:p

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    LOL al die rare eieren!

serieus ik heb 10 negatieve ovu-testjes liggen. ik was vandaag nog aan het zeggen dat ik niet weet wat ik hiermee moet en hoopte enkel dat ik mn ei niet had gemist...en nu?
    IK HEB EEN STREEPJE op mijn ovu-test! vanavond en morgen lekker klussen geheh :p

ben volledig de kluts kwijt. dus neem aan dat dit nu een roerei is :D

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    btw welkom nieuwe bankzitterjes

kommar op kerst en nieuwjaars babies :D

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

whahahahha roerei!!!! lol :D

niemand mijn ei gezien tot nu toe??

der springen der meer rond dus whahahaha:D

leuk die flauwe humor tussendoor!

maar goed vanavond gwoon klussen;):p:)

6. lonnekej

lonnekej Lid

11 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    je moet toch wel wat zelfspot hebben om zwanger te willen worden. ik doe niet mee met pasen met 1 ei is geen ei 2 ei is een half ei maar 3 ei is een paas ei. stel je vooor. aaaaaah:$

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

ja zie t!!!

spannend!!!!

maar goed mijn ei is zoek! heb je vast gelezen dus weet t nie hoor deze keer ;)

maar goed we duimen!!!:D

8. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    :D...

9. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik ben bezig voor me 3de paasei lol heb er al 2 hier zitten whahah

en voor degende die hun ei kwijt zijn ik heb er nog wel gnoeg in de aanbieding volgens mij :D

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

ook weer zoo flauw :D

heb een dolle bui hier geloof ik :D

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey hoe gaat t hierzo?
    hier wel ok, allemaal nog hetzelfde wel.
    hoe is het met mamanes? en met mama3? hebben jullie tekenen?
    en hoe is het met de springen de paashaas die de eieren loslaat :D
    we lijken wel hazen of kippen hier haha

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    was ik maar een kip :D

dan wist ik tenminste zkr dat er een ei dwars zit:D

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    whahahahah dnise ik heb hier een met strik zitten en een zonder ik denk dat dat kleine haasje niet blij zou zijn als die een strik om kreeg;)

@all hier gaat het goed :D temp is het zelfde en heb getest want ik heb een gemiddeld dpo van 13 dus zit nu 5 of 4 dagen voor nod en volgens mij zag ik wat roze voorbij vliegen, maar straks nog ff kijken en morgen anders er 1 bij dag licht doen ipv 6 uur sochtends en pikke donker buiten8)

14. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ik denk dat alle eieren al op zijn... of de paashaas heeft ze weer meegenomen.... hier ook nog steeds zoekende snap er helemaal niks meer van... :S

groetjes

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ou hier was mijn temp vanochtend 36.4!! :s

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Whaaaaw... Mamavan3, je hebt al getest en rose gezien, superrrrrrrrrrrrrr meid :):):):):):)
    Welke test heb je gebruikt?

Hier is mijn temp weer opgelopen en mijn kruis van FF verplaatst, haha.... dacht ik al dat mijn eisprong een dag later was. ;) dus nog steeds 3dpo :p

Gisteren ook nog een superrrrrrrpendel gekregen van mariek, haar pendel zei dat het een spannende maand werd voor me en dat ik in april zwanger zou raken van een meisje ;) ik ben benieuwd :)
    Ze staat nieuw bij de pendeldames en wist nog andere dingen van me te vertellen :$ die ze niet kon weten :p

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Zegt me niets, want iedereen heeft een andere lichaamstemperatuur ;) als je FF gebruikt kan ik er pas iets over zeggen ;)

18. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey michele25, gaat hier prima, nog geen verdachte dingen op de steekjes na dan..
    En mijn vreselijke humeur! och ben echt weer onredelijk geweest vandaag:$
    En dan ben ik weer te koppig om dat dan weer toe te geven aan hem:) ach jaa we gooien het gewoon op de hormonen! hahahaa

Oo trouwens...ik moet vanaf volgende week naar de sportschool..ben lid alleen ben al een jaar niet gegaan! ik eet alles wat ik lekker vind en dat was te merken aan mijn kleding..mijn weegschaal had ik verstopt maar toch ff gekeken:$:$:$:$:$ ben gewoon 8 kilo zwaarder geworden in 1 jaar tijd! heb 10 jaar geleden dit voor het laatst gewogen:( is mijn eigen schuld..dus sportbroek aanschaffen ( die ander zit onder het verf van de verhuizing dus jah kon niet trainen heh;) ) maar nu is het uit met de smoesjes...ik MOET!
    zo weer ff lekker geklaagd haha

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Mijn ei ook:$
    zou eisprong 10e gehad moeten hebben... heb met ovutesten van sensitest al vanaf 7 april gezocht tot en met gister maar niks gevonden.... maar ik had vorige maand ook geen dikke vette lijn... elke keer 4 dagen een heel licht lijntje en ik had dag 11 wel een ietsjes donkerder lijntje (nog maar net zichtbaar maar toch..) dus ik hoop dat dat mijn ei was?? Zit nu in ronde 4 en heb 3 rondes ovutesten gedaan alleen de eerst ronde was die super dik, andere 2x dus niet meer:( maarjah als je ongi word dan lijkt het me dat hij wel geweest is niet dan???;)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hier het zelfde probleem! PFFF.... wil ook echt weer gaan beginnen ook in één jaar indd 8 erbij, nou zegt iedereen *gelukkig* dat het meevalt maar toch IK WIL DIE 8 ERAF:p

Mijn schatje zegt dan weer: ach waarom doen als je straks zwanger raakt, kunde het beter dr na doen.... hihi geen stimulans voor mij dus:$

Deel Deze Pagina