Dag lieve allemaal, Afgelopen zondag mocht ik testen en had ik een positieve test, zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/573280-zien-jullie-deze-test.html Vandaag zou ik weer gaan testen. Gisteravond kon ik al moeilijk in slaap komen, omdat ik zo ontzettend uitkeek naar het testen van vanmorgen. Helaas werd ik vannacht om drie uur wakker met flinke pijn en krampen in mijn onderbuik. Ik ging naar het toilet en zag veel bloed. Ik ben op de bank gaan liggen om verder te kronkelen en te draaien, maar de pijnen en krampen bleven komen. Daarbij kreeg ik diarree en werd ik misselijk. Geen goed teken. Net van 6 tot 9 nog even kunnen slapen, voel me nu iets beter, maar de krampen in mijn onderbuik voel ik nog steeds en ook de diarree en misselijkheid zijn nog niet helemaal verdwenen. Ik heb maar gewoon de test gedaan die ik van plan was en er was geen streepje meer te zien zoals die zondag te zien was. In de verte een licht tuurstreepje misschien, maar dit kan niet missen. Ik wil de dokter bellen, maar ik weet niet goed waar voor? Alsof hij mij zekerheid kan geven over wat dit is en was? Er zijn genoeg redenen die wijzen/wezen op een zwangerschap en de pijn van afgelopen nacht is niet vergelijkbaar met mijn menstruatiepijn, was dit dan een miskraam? Ik weet niet naar welk antwoord ik zoek, wellicht kunnen jullie me helpen...
Wat vervelend om te lezen! Ik kan je ook niet aangeven of je nu daadwerkelijk een miskraam hebt of niet. Ik zie op je test een heel licht streepje. Wie weet is er wel iets gaande geweest maar is de innesteling niet goed gegaan. Je kan altijd een VK bellen om je iig gerust te stellen. Sterkte!
ik zie op je testen heel ver weg een vaag streepje dus het kan idd dat je zwanger was en dat het nu helaas is mis gegaan.. je kan voor de zekerheid altijd je vk even bellen en haar je verhaal voorleggen.. iig sterkte
Ik was hooguit vier weken en heb me daarom nog niet aangemeld bij en vk. Wilde dat vandaag gaan doen na het zien van een positieve test. De krampen geven me ontzettend veel pijn en ik hoop dat dit heel snel over is, het maakt het allemaal nog even een stuk vervelender .. De HA is dicht ivm Bevrijdingsdag dus die kan ik morgen pas bellen. Zo stom, zo jammer, zo vreemd...
verlies je bij het bloed ook stolsels of niet, want dat is wel belangrijk, een verloskundige kun je altijd bellen ongeacht wat voor dag het is, dus dat is wel belangrijk en fijn om te weten, ik zou gewoon de verloskundige bellen ze zal misschien niet direct het antwoord hebben, maar je wel verder kunnen begeleiden heel veel sterkte
Tot nu toe heb ik geen stolsels gezien. Ik hou me rustig, lig veel en hoop dat deze pijn heel snel over is. De VK praktijk waar ik woon heeft voor vrouwen die niet aangemeld zijn alleen een nummer voor spoed, die heb ik nog niet durven bellen..
Stolsels zul je niet echt zien bij een miskraam/ menstruatie rond je nod. Iig niet meer als dat je weleens bij een menstruatie ziet. Of het echt een miskraam is of dat de innesteling niet goed gegaan is en he nu ongesteld bent is niet te zeggen. Je hebt niet echt een duidelijke test gehad.. Baken zeg, jammer dat t zo moet lopen..
zie wel een vage streep, vind het geen overduidelijk positieve test. Ik denk dat er bij de innesteling iets niet goed is gegaan