met hulp van tabletten vd huisarts mijn menstruatie gehad, iemand ervaring!??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dexa, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    Zoals ik hierboven al beschrijf heb ik vorige week EINDELIJK mijn menstruatie gehad.

even mijn verhaal in het kort .. ( nouja zo kort mogelijk)
    10-6-15 heb ik mijn implanon eruit laten halen, WE GAAN ERVOOR!
    we zijn heel positief erover en willen geen druk erachter zetten maar hopen natuurlijk snel op een positieve test!
    jammer genoeg gaat het allemaal niet zo soepel, mijn lichaam komt niet in het 'normale' ritme.. geen mentruatie zelfs geen kleine bloeding..
    al een aantal keer bij de huisarts geweest maar die vind het allemaal niet zo dringend om iets te doen... pffff!
    ondertussen zitten we al in oktober en nu begint het wel heel erg te frustreren!
    uiteindelijk toch maar weer naar de huisarts geweest en nu heb ik tabletten gekregen die mijn menstruatie moeten 'opwekken' na een week slikken van deze tabletten is het eindelijk zover mijn menstruatie begint!
    nu hopen dat mijn menstruatie volgende maand weer normaal is, of natuulijk weg blijft en ik een positieve test heb!

heeft hier iemand ervaring mee????
    hoe ging dat bij jullie ??

sorry voor het 'korte' lange verhaal hihi.:)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is afwachten. Het kan zijn dat je lichaam door de pillen als het ware gereset wordt en het zelf weer oppakt. Dan zou je een eisprong krijgen en uit jezelf ongesteld worden (of zwanger zijn, als je geluk hebt).

Het kan helaas ook zo zijn dat je lichaam het niet oppakt en dat je hormonen structureel in de war zijn. Dan gebeurt er niks. Het is helaas bekend dat de Implanon na het eruit halen nog lang een negatief effect op je cyclus kan hebben. Het kan maanden duren voordat je lichaam weer een beetje op orde is.

Er is dus niet zo veel van te zeggen, ben ik bang. Ik hoop voor je dat je cyclus weer op gang komt, succes!

3. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    Bedankt voor je reactie!
    ik lees nu inderdaad ook helaas veel dat de implanon een negatief effect op je lichaam kan hebben ivm de cyclus..
    als ik dat 3 jaar geleden had geweten had ik deze nooit genomen.
    Maar goed ik hoop dat ik na een half jaar wachten hopelijk toch geluk heb.
    we zullen het zien.

4. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik heb geen ervaring met deze pillen. Ik heb alleen tijdens het hebbrn van de implanon pillen gehad die ervoor zorgden dat mn menstruatie stopte ( ik vloeide vanaf het moment dat ik de implanon kreeg tot hij eruit gehaald werd).In april heb ik heb laten verwijderen en een onwijs onregelmatige cyclus gehad maar met veel geluk zwanger in juli.
    Ik hoop dat je snel een goede cyclus hebt en dus snel zwanger bent! Ik neem in ieder geval nooit meer een implanon.

5. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat fijn dat het zo snel is gegaan!

Ik had juist het tegenovergestelde.
    voor de implanon heel veel last gehad van heftige menstruatie's en eens dat de implanon erin zat helemaal geen menstruatie meer!
    Ik neem inderdaad ook nooit meer de implanon!

Deel Deze Pagina