Het wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dominique1991, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    ♡ Het wachtbankje ♡

Je eisprong is geweest en het lange wachten kan beginnen. Natuurlijk zijn de NOD lijsten er, maar wat als je eisprong later is of wanneer je menstruatie uit blijft en je niet meer kan kletsen met de meiden uit die ene lijst, omdat ze of zwanger zijn ♡ of door geschoven zijn naar een nieuwe lijst. Om deze redenen is er nu een nieuw topic geopend voor alle meiden op het wachtbankje.. Lekker kletsen en vooral je gedachten en gevoelens delen... Ben jij de volgende die zwanger is?

2. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Goedemiddag meiden, Mijn naam is Dominique. 26 April had ik mijn eisprong en ik zit nu dus op 7dpo. Ik heb op het moment nog weinig symptomen. Iets last van mijn borsten en wat lichte krampjes/steken, maar dit kan net zo goed de naderende ongesteldheid zijn. Wel veel geklust, dus stiekem hopen wij op goed nieuws. Lijkt mij leuk om hier met andere meiden te kletsen die ook op het wachtbankje zitten.

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik had als ik t goed gevoeld heb gisteren mijn eisprong. 15 mei is mn NOD dus voor mij duurt t nog wel twee weekjes maar t blijft spannend:)

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hier ook op 7DPO
    met een LF van 14 dagen nu op de helft van het wachtbankje dus :)

Ik heb sinds gister een zeurderige ongi-kramp achtige buikpijn, gisteravond ook een felle steek in mn schaambot iets naar rechts toe. en een lage rugpijn. Verder geen klachten (terwijl ik normaal overal last van heb rond deze tijd)
    Hopelijk volgende week goed nieuws :)

5. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Oeh spannend! en wat grappig. Ik had gisteren precies hetzelfde en vandaag eigenlijk nog. menstruatie krampen lijkt het en gisteren avond steken onder in mijn buik. Laten we het hopen. Wanneer ga je testen? We zijn in ieder geval al halverwege! ... :D Sarah nog even geduld dus. Hopelijk wordt het beloond.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik wacht in ieder geval nog tot ik 2 dagen over tijd ben, ik heb al eens eerder gehad dat ik 3 dagen na NOD (en een neg.testje) alsnog ongi werd. Ik wil proberen het uit te houden tot de 14e (zaterdag) jij?

7. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Goedemiddag dames,

Ik heb rond de 22e mijn eisprong gehad.
    Vanaf vrijdag kan ik testen, maar ik wacht toch tot zaterdag omdat ik dan vrij ben en mijn vriend ook.

Lijkt mij namelijk leuk om een positieve test samen te kunnen zien ( dat is wat wij hopen natuurlijk )

We hebben flink geklust, dus ik hoop het zo!
    Heb wel weinig symtonen, maar lees wel vaker dat die pas met de 6e week kunnen komen.

We tellen de dagen af 😃😃

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Spannend! Wij hebben bij de eerste ook samen getest, willen we nu ook weer doen, dus ik wacht eigenlijk altijd tot het weekend :) en indd meestal komen de echte symptomen pas met 6 weken

9. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik ben 22 jaar, mijn man wordt in mei 27. We hebben een dochter van 21 maanden.
    We zijn in ronde 2. En heb a.s. donderdag m'n NOD.
    ik verwachten eigenlijk gister of vandaag ongesteld te worden mocht ik niet zwanger zijn.
    2 weken terug op maandag op de echo gezien dat mijn eisprong op knappe stond, dus verwacht dat hij die maandag of dinsdag is gesprongen ipv de donderdag. Maar dit weet ik niet zeker. Ronde 1 was een cyclus van 29 dagen na stoppen pil.
    Het kan nog alle kanten op. Geen klachten behalve acne. We gaan het weekend een weekendje weg, dus hopelijk niet ongesteld. We gaan namelijk naar Hutteheugte, te zwemmen.

Zo spannend. Elke x denk ik, dat ik ongesteld ben. Namelijk totaal geen zwanger gevoel. En het lijkt elke keer te soppen onderin, mat elke x niet ongesteld. Dus... afwachten.

10. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Het nadeel is alleen dat ik om het weekend werk.
    Maar nu ben ik gelukkig vrij en kunnen we samen testen en anders had ik hem wel vroeg uit bed gehaald. Dan maar niet uitslapen, haha.

Moet echt even naar afleiding zoeken 😜

11. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Spannend hé!!

Zo als ik toen straks al schreef, ik heb ook geen symtonen. Wel steeds het gevoel van ik wordt toch niet ongesteld hé.

Hopelijk een positieve test voor je en wordt je niet ongesteld.

12. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb idd t idee dat ik gewoon ongesteld wordt. Elke x stiekem ff kijken.
    ik heb alleen veel acne, veel meer als ronde 1. Maar goed dat kan allemaal dingen betekenen.
    En af en toe jeukende en pijnlijke borsten en tepels, maar dat had ik in ronde 1 ook en dat was dus loos alarm.

Zo spannend!

13. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    erg spannend! Ik moet mijn gedachten ook gewoon iets meer gaan verzetten. Ben er behoorlijk mee bezig. Meer dan wachten tot 10 mei kan ik eigenlijk toch niet doen.

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    vervelend he, ik voel me vanaf 2dpo al 'zwanger' heel gek gevoel.. Hopelijk klopt mn onderbuik gevoel..

15. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb af en toe wel wat buikpijn... zo spannend, ik wordt gek.

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hoi meiden. Ik zit ook op het wachtbankje en vind het nu wel spannend worden.
    Vandaag zit ik 9 dpo. 8 mei is mijn NOD.
    Ik zit in de mmm en gebruik tijdens de wachtweken utrogestan omdat ik anders al op 8 dpo ongesteld wordt uit mezelf, en dat is te vroeg volgens mijn arts.
    We zitten nu in de 3e ronde.

Symptomen durf ik niet echt op af te gaan omdat dat misschien ook wel van de utrogestan kan komen, maar ik had op 7dpo in de avond ongeveer een uur lang kleine steekjes in mijn onderbuik aan de linker kant. Ik hoop dat dat iets positiefs betekent.

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Spannend pandabeertje en citroen!

Ik ben ook echt super moe weer, terwijl ik niet slecht of te kort slaap ofzo. nu al vanaf 2dpo dat ik rond 2 á 3 uur in de middag al weer opgebrand ben en dan doe ik helemaal geen gekke dingen.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja moe herken ik ook wel en steeds zo koud

19. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Heb hele rare bruine stipjes bij het afvegen. Vorige ronde had ik paar dagen voor ongesteldheid rode á bruine vegen bij afvegen. Maar zijn nu heel weinig maar toch paar bruine stipjes. Heel vaag ... afwachten. Maar zal wel ongesteld worden vandaag of morgen 😭

20. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Heey dames!
    Ik kom gezellig meepraten in deze groep.

Ik heb al sinds na mijn ?eisprong? Heel veel last onder in mijn buik en veel last van afscheiding:( Wordt daar gek van, heb dat normaal nooit zoveel. Ben ook steeds super moe en kan wel de hele dag slapen. Ook heb ik veel meer zin in eten en pak ik alles waar ik zin in heb. 6 mei zou ik ongesteld moeten worden. Ik ga die ochtend proberen te testen en anders als die negatief is wacht ik nog paar dagen af. Ben dat weekend dan bij mijn vriend dus dan neem ik geen test mee zodat ik ook geen drang heb om hem te kunnen doen ;)

Ik duim heel erg voor jullie!! Hopelijk zijn wij binnekort de gelukkige die zwanger moge zijn! Ik ben trouwens 4 april gestopt met de pil (was laatste pil uit de strip) 8 april onttrekkings bloeding gehad, heel weinig en maar 2 dagen..
    Ik ga uit van een 28 dagen cyclus, huisarts had ook gezegd dat als ik 6 mei niet ongi ben geworden ik dan zwanger zou kunnen zijn.

Of raden jullie mij wat anders aan? Op welke nod zou ik eventueel het beste kunnen testen?

Deel Deze Pagina