Hoi allemaal, Vorig jaar juni ben ik bevallen van ons zoontje. Ik wist gelijk dat we meerdere kinderen wilde maar ook dat we wel heel intens van dit eerste jaar wilden genieten zonder de moeiheid van een 2de zwangerschap. Nu is het volgende maand weer zover. We gaan proberen om zwanger te raken. Ik had verwacht dat ik het minder bijzonder zou vinden (ook omdat een vriendin veel minder enthousiast bij de 2de was dan de eerste), maar ik vind het weer net zo spannend. Misschien zelfs nog wel meer ☺. Zijn er nog meer meiden die volgende maand ook (weer) voor ronde 1 gaan?
Wij zitten nu in ronde 1, 30 mei is mijn nod waarschijnlijk. Maar ik heb nog geen echte menstruatie gehad na het stoppen met de pil. We hebben al een zoontje, hij wordt in augustus 2 jaar. Ik vind het weer net zo spannend! Je wilt eigenlijk niet de hele dag ermee bezig zijn.. Maar het gebeurt toch.
Ik vind het ook weer zo spannend. Ik had vanaf het begin in mijn hoofd dat ik in elk geval een jaar wilde wachten dus de afgelopen maanden was ik er wel mee bezig maar niet zo concreet als nu. Hoelang duurde het de vorige keer voordat je zwanger was?
Ik heb ronde 1 er net op zitten en nu in ronde 2. Onze kleine man was een kleine verrassing, dus dit 'het bewust zwanger worden' is helemaal nieuw voor ons. Spannend. Heel veel succes!
Hier ook nu ronde 1 voor nr 2. Heb een dochtertje van bijna 2. Nu in m'n vruchtbare periode, NOD denk ik op 10Juni Zeker heel spannend!! Ben er hier ook idd hele dagen toch onbewust mee bezig. Misschien ook wel extra spannend omdat ik weet dat we waarschijnlijk niet meer dsn 2 kindjes willen. We hebben altijd gezegd dat we 3kindjes niet uitsluiten, tenslotte moeten we maar zien dat het ons gegund is n 2e kindje. Maar dus misschien wel laatste keer alles meemaken.
Wij gaan ook ronde 1 in! Morgen gaat mijn spiraal er uit, en dan zal ik waarschijnlijk over een dag of 10-14 mijn menstruatie krijgen. Wij hebben een dochter van bijna 6 en een zoon van bijna 4. Bij dochter duurde het 18 maanden voor ik zwanger was, bij zoon 3 maanden (met valsspelen ). We staan er nu nog heel relaxed in. Het lijkt ons beide erg leuk, maar als het ons niet gegund is is het ook prima.
De vorige keer was ik gelijk in ronde 1 zwanger, zo een mazzel verwacht ik niet nog een keer. Wij houden het ook bij twee kinderen dus inderdaad de laatste keer zwanger zijn, bevallen..
Bij mijn eerste zwangerschap ging het heel snel. We wilden wel kinderen maar ergens was ik er eerst niet klaar voor. Iedere maand was het behalve een teleurstelling ook een opluchting dat ik nog niet zwanger was. Pas toen ik de baby van mijn beste vriendin in mijn armen had voelde ik dat ik er klaar voor was. Een paar dagen later raakte ik zwanger☺.
Hier ook ronde 1 voor een 2e kindje. Van onze eerste was ik na 1 jaar en 10 maanden zwanger, de ronde na HSG onderzoek. Hopelijk gaat t deze keer sneller. Ik ben er nu wel mee bezig, maar minder dan voor de 1e.
hier ook in de eerste ronde voor ons vierde kindje. en vind het nog net zo spannend als bij de eerste bij de eerste was ik na 16 maanden zwanger na tien jaar pil gebruik de tweede na af en toe een strip anticonceptie na 3 maanden zwanger en bij de derde , geen pil oid, de eerste ronde raak. zit nu in mijn vruchtbare periode. 10 juni mijn nod. duim voor jullie!! groetjes