ik ga morgenvroeg, mits ik niet ongesteld geworden ben, testen. ik kan niet meer wachten haha. ik zit dan op dag 38 van mijn cyclus. geen idee of ik al kan testen ( onregelmatige cyclus) maar ik kan me niet meer in houden... Zou een mooi moederdagcadeautje zijn! @lovelyx..... hopelijk zet het niet door!! Ik duim voor je! @pandabeertje... wat balen zeg dat je ongesteld geworden bent!
Goedemorgen dames, Gisteren flinke steken bij mijn rechter eierstok. Helaas vanacht toch ongesteld geworden.. Maar de steken blijven bij mijn eierstok. Ook had ik bij mijn billen flinke steken.. normaal nog nooit gehad. We gaan nu naar ronde 5.. net wel een baal moment..
He shit wat balen zeg, Menn25!! Kop op en door naar de volgende ronde.. Ik zit nu op 6dpo, voel op moment eigenlijk niks. Normaal heb ik al snel na de eisprong last van zere borsten, Nu helemaal niks geen last van.. Zo snel last van de borsten dat ik elke ronde weer dacht, " Nou dat zou wel eens een teken kunnen zijn " Hoop dat ik nog andere tekens ga voelen/merken Het is nog vroeg na de eisprong toch??
Ja was ook even een uurtje balen! Maar nu weer positief naar de volgende ronde.. Ik heb ook vaak last van gevoelige borsten. Eerst dacht ik ook " dit is een teken ". Maar daar richt ik me niet meer op. Sommige vrouwen krijgen was hun zwangerschaps symtonen na 6 weken.. maar het is natuurlijk per persoon verschillend, dus het zou kunnen.. Want lees ook vaak dat vrouwen het heel snel aan kunnen voelen.
Goedemorgen jullie! Mijn temperatuur was vandaag iets gestegen terwijl gisteren het bruinvelies ben was dat ik altijd voorafgaande van de menstruatie heb. Het zijn maar kleine beetje hoor maar toch meer dan een paar druppels, vooral waterig en donker bruin. Dus ik ga ervan uit dat m'n menstruatie eraan gaat komen, maar de temperatuurstijging hè, dat vind ik zo raar. Jullie gedachten hierover?
Hoi hoi dames!! Vanacht heeft dus mijn menstruatie helemaal doorgezet en ben dus hardstikke ongesteld maar we geven niet op!! Gister had ik al een beetje last alleen als ik tampon had in gedaan en paar uur later ging vervangen zat er wst bloed aan dus ga ik uit van 29 dagen cyclus!! Wouw,, nooit gedacht na het verwijderen van de mirena en stoppen met de pil.
He vervelend meiden. Pff sorry ik ben geen held in advies geven helaas 😢.. heb zelf een test in handen waar ik niet van weet wat ik er mee moet.
@ongestelde dames: balen meiden! Op naar de volgende ronde. @dominique; ik zie wel wat, is het van binnen de afleestijd? Over 2 dagen nog eens testen
Ja inderdaad Snap nu waarom ik ook alweer aan de pil was gegaan, zoveel pijn en misselijk Hopelijk is het snel weer weg hier bij mij en bij de rest van de ongestelde dames. Kan nog steeds niet geloven dat mijn cyclus zo snel al regelmaat heeft met 29 dagen
Wat rot dat er weer meiden ongesteld zijn geworden Ben bang dat ik jullie ga volgen... Sinds vandaag bruinverlies op 10/12 dpo en temp gedaald met 0,1/0,2 (dit gebeurd altijd een paar dagen voordat ik ongesteld word). Baal er zo van, en dat op Moederdag... Heel veel succes voor de meiden die nog in spanning afwachten en knuffel voor de meiden die weer door moeten naar de volgende ronde!
Ja het was er binnen de afleestijd, alleen werd die paar minuutjes later nog net iets zichtbaarder. Toen straks nog een andere test gedaan en daar leek ik ook wat op te zien. Clearblue digital zegt nog wel negatief
Clearblue schijnt ook niet zo gevoelig te zijn die kan je beter pas na NOD gebruiken.. Jij hebt dinsdag je NOD toch? Ik heb goede hoop voor je! Morgen of dinsdag nog eens testen
Jaaa klopt. Ik hoop het echt, maar blijf toch bang dat je dan toch ongesteld wordt.. Dinsdag is mijn NOD inderdaad. Precies 14 dagen na m'n eisprong. Wil morgen niet testen, maar sochtends op mijn nod weer.
@dominique, mijne is ook dinsdag ik probeer mezelf ook echt in te houden niet eerder te testen, Ik heb vorige maand iets na NOD getest omdat ik hele rare menstruatie had, en die was licht positief een week later negatief dus is waarschijnlijk een vroege mk geweest hopelijk deze maand wel positief nieuws nog even volhouden
Had vandaag best wat steken bij mn schaambot. Misselijk nog steeds. En sinds net waterige witte afscheiding. Zit nu 7 dagen voor nod. Word best zenuwachtig nu
Ik had ook veel afscheiding.... kan goed zijn dus!! Maar zo licht op 12 dpo is niet erg? Sommige hebben het al zo duidelijk!!! Ik moet mij morgen echt inhouden met testen. Ben zo zenuwachtig!!
nou mijn test was vanmorgen negatief. Willen jullie eens meekijken? hoe schatten jullie de kans op een evt zwangerschap nog in? 21 en 25 april gezellig gemaakt 25 en 26 april rekbaar slijm waarvan de 26ste heel veel. zou ik hiervan zwanger KUNNEN zijn maar welke hij nog niet aangeeft op een test( te vroeg) Aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is weet ik gewoon niet wanneer ik eisprong heb