@Dominique: geen idee, verschilt per persoon natuurlijk ik ben niet zo van het testen voor NOD heb bij dochter toen ook pas getest toen ik 4 of 5 dagen over tijd was. Nog een dagje volhouden! @Jill: als je de 26e je ei heb gehad dan kan je er van uit gaan dat dinsdag je NOD is, dus zou je te vroeg kunnen zijn geweest met testen. Het kan natuurlijk ook dat je ei 2 dagen later pas is gesprongen en is je NOD pas donderdag Is lastig te berekenen natuurlijk als je niet tempr. of ovu testen gebruikt.
Dag dames, Ik schuif ook ff bij jullie aan lees al een tijdje mee maar reageer nooit. Mijn nod is op 16 mei Symptomen tot nu toe: Beetje pijnelijke borsten Meer zin in zoetigheid
Dan lopen wij tegelijk!! Zijn dit je enige symptomen? Heb op t moment niet echt meer symptomen. Misschien dat ik sneller vol zit na t eten?
Mijn nod is ook 15 of 16 mei! Hahah met zn drietjes tegelijk. Mn tepels doen zoveel pijn. Al vanaf mn eisprong maar ik heb nog nooit zere tepels gehad in mn hele leven. En al helemaal niet zo langg. Links doet meer pijn dan rechts. Hier mijn symptomen: -misselijk -steekjes bij schaambot - veel jeuk?? - zere/hele gevoelige tepels - af n toe duizelig
@Sarahhhh@tulpje92 Fijn dat we op de zelfde nod dag zitten Ik voel ook wel eigenlijk nu dat ik me kan herinneren steekjes aan de linker kant. Ook wel misselijk maar weet niet zeker of dat door antibiotica komt
Als er iets langs mn tepels gaat doet t zon pijn. Bijvoorbeeld als ik de deken over me heen trek en de deken gaat er langs hahhah meer mensen hier last van?
Ik verneem nu wel dat ik pijnlijke borsten heb/krijg. Wel af en toe steekjes links... Maar goed ik denk dan direct dat t met de menstruatie te maken heeft, aangezien dat nog maar een weekje zou duren!
Hoi allemaal, Ik ben 30 jaar en ben morgen 9 mei 1 jaar getrouwd. Wij hebben ervoor gekozen om eerst van elkaar te genieten. Over 3 maanden gaan we ervoor. Ik gebruik overigens geen pil. Vind het zo spannend 😀 Hoe was dit voor jullie?
@ tulpje92 positief blijven denken dat is het niet leuke eraan je weet niet of het raak is of toch de rode duivel opkomst is.
Heey hallo meiden! En natuurlijk welkom voor de nieuwe meiden in deze topic! Ik heb zelf nu even een vraagje aan jullie. Klopt het dat de zaad van de man minder kwaliteit heeft als hij veel stress heeft? Aangezien mijn vriend heel veel last heeft van stress en noem maar op en we denken dat het daardoor misschien ook langer kan duren voor het raak gaat zijn? Hij gaat trouwens wel hulp zoeken on zijn hoofd leeg te kunnen maken zodat hij geen stress meer heeft.
Dames ik was even een paar daagjes weg haha. Gister had ik mijn NOD en ben in ieder geval nog niet ongesteld. Maar heb ook geen test in huis op het moment dus kan niet testen. Kan er ook geen halen dus hoop dat me man dat vanmiddag kan doen. Maar ja dit is maand 40 dat we bezig zijn. Dus ik verwacht er eigenlijk vrij weinig van. Maar misschien hebben we toch een wondertje beet. Ik zag een licht positieve test voorbij komen. Super spannend en gefeliciteerd. Voor de dames op het wachtbankje wat duurt het soms een eeuwigheid he. En dames ik hoop voor iedereen een mooie zwangerschap heel snel.
40 maanden al?! Wat n respect voor jou zeg! Maar ben je al naar gynecaloog geweest om te kijke of t niet lukt?
Iemand een idee hoe het kan dan mijn temperatuur hoog blijft terwijl ik bruinverlies heb, inclusief stolseltjes en een negatieve test vanmorgen op 12/13 dpo?