Pfff ja spannend! Liefst al getest vanmorgen natuurlijk maar probeer echt in te houden om te wachten!! Vandaag last van rug pijn en ietsje verkouden. Geen idee of dat symptomen zijn 🙊
Dames ik heb de ovulatietesten binnen van clearblue blue.. Alleen even een vraagje, er zitten er 10 in maar er staat dat het voor 1 maand is. Wie kan mij dat uitleggen? Als ik er maar 3 heb gebruikt, heb ik toch ook nog voor de volgende maand?
Hey meiden! Wat fijn dat dit forum er is! Ik heb al mooie testjes gezien: dames gefeliciteerd! En ook meer wachtende dames. Zelf zit ik momenteel in de vierde ronde voor een tweede kindje. Over ons eerste kindje hebben wij een jaar gedaan. Ik zou eigenlijk naar de gynaecoloog gaan, omdat mijn menstruatie plots maandenlang uitbleef, maar toch net voor de afspraak positief getest. Deze periode wilde ik mij minder laten leiden door onzekerheid, kwaaltjes, twijfels, FF en LF en NOD's. De eerste twee maanden proberen gingen best ok, ik had weinig verwachtingen en was alleen licht teleurgesteld toen ik ongesteld werd. De derde ronde kreeg ik al meer hoop, had echt een 'raak' gevoel. Mijn menstruatie kwam moeizaam op gang en was zeer heftig, met extreem doorlekken. Nu dus in ronde vier. Ik heb denk ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad en zit dus op het wachtbankje. Een voordeel en nadeel tegelijk is dat ik vrijwel elke maand het groeien van de follikels voel (pijnlijke krampen ter hoogte van mijn eierstokken). Ik heb dan vruchtbaar slijm, een hoger libido en een gevoelige onderbuik. Op zich fijn, want je weet dan dat je het gezellig moet maken, maar aan de andere kant is het ook wel onzeker (welke dag zou het eitje nou precies springen). Ik heb nu al het gevoel dat het deze ronde weer niet is gelukt. Ik heb sinds vandaag continu steken in mijn baarmoeder(mond). Ook het gevoel alsof mijn baarmoeder heel laag hangt. En ineens weer vruchtbaar slijm?! Daardoor ga ik twijfelen of mijn eisprong wel is geweest. Ik kan niet meer doen dan afwachten, maar ik word helemaal gek onderhand. Volgende maand wil ik denk ik beginnen met ovulatietesten, om zo nog gerichter te weten wanneer mijn eitje springt. Voor ons eerste kindje heb ik dat ook gedaan, en dat liep uit op een fiasco (geen positieve ovulatietesten en daarna helemaal geen eisprong/menstruatie meer). Ik heb daar dus een dubbel gevoel bij. Wel of niet testen... pfff. Kwaaltjes op dit moment? Pukkels, steken in mijn baarmoeder, crème witte afscheiding en af en toe vruchtbaar slijm. Verder voel ik mij normaal, zoals anders. Nou, een heel verhaal. En ik had mij zo voorgenomen deze maand niets bij te houden, nergens op te letten en gewoon af te wachten hoe het zou gaan. Haha, what was I thinking? Aan alle meiden: heeel veel sterkte en succes op het wachtbankje! Liefs
Ben vandaag misselijk met lichte menstruatiekrampen en had net ineens weer heel veel wit slijm ik voelde t gewoon lopen
Wat is het toch spannend deze dagen voor je Dit had ik vorige week.. helaas ben ik toch ongesteld geworden. Maar hoop dat het voor jou raak is. Nog even volhouden en dan kan je testen. Probeer wel wat afleiding te zoeken.
Hoi Sarahhhh. Ik had dat ook en werd 1 a 2 dagen erna ongesteld. Hopelijk is het bij jou anders en is het raak. Ik ga voor je duimen,, maar wat ik wel weet is dat als je teveel hoopt op dat het raak is dat je menstruatie dan ook iets langer weg blijft en iets later komt.
Hee meiden, Ik zit vandaag alweer op 2cd. na 4 dagen tuur streepjes en veel stress en uiteindelijk verdriet dat ik ongesteld ben geworden ga ik deze maand lekker niet voor NOD testen en wat betreft symptomen? ik heb het idee dat ieder symptoom kan passen bij het ongi worden of bij het zwanger zijn op het begin. Ik ga mij er dus maar niet meer te druk over maken, al ga ik natuurlijk wel op zoek naar mijn eisprong met ovu testen, aangezien mijn cyclussen lekker lekker onregelmatig zijn en op het moment erg lang! Gerichte pogingen blijven natuurlijk wel top priority haha
Hallo Dames.. 29 april was mijn erg vruchtbare dag en geklutst op die dag 30 april was mijn eisprong 5 mei zou dan volgens de berekening de innesteling zijn ik heb last van mijn borsten en zeker bij mijn tepels lage rugpijn en een soort ongie gevoel pijn en ik voel me opgeblazen.. Is dit een beginnende zwagerschap ik kan 14 mei testen ik blijf er maar mee bezig wachten is zo erg...
Vaak begin je al 6dagen van te voren met testen, want stel je voor dat je net eerder bent met je eisprong of later... Dan kan het zijn dat je wel 10testen nodig bent! Ik gebruik er ook wel ong 10 per maand
Geloof wel dat dat symptomen zijn!! Spannend, succes nog eventjes geduld, twee daagjes, volhouden😁
Hier ook op het wachtbankje maar eigenlijk geen idee wanneer ik kan testen, nl nog erg onregelmatig cyclus. Heb vorige week donderdag geklust en zaterdag ochtend verloor ik een klodder slijm en die dag overdag en zondag nog rekbaar slijm. Zondag nog even gezellig gemaakt. Twee keer zelfs Hahah, hebben jullie dat ook dat je in je vruchtbare periode een hoger libido hebt? Maar goed nu vanmorgen had ik een beetje roze afscheiding en wat kramp gevoel, zou het eventueel een innesteling kunnen zijn. Voor de rest allemaal succes met wachten
HoiII Sarah Ja erg hè vooral bij de tepels alsof het kriebelt sinds vandaag ook een soort uitraling naar de zijkant en boven op maar ben zo nieuwsgierig maar ja nog 2 daagjes en dan eindelijk testen.
Bedankt voor je reactie. Kan ik dan het beste meteen na mijn menstruatie beginnen en dan om de dag testen?
Nee het beste elke dag! Ik test vaak vanaf dag 9/10, omdat mijn eisprong wel ongeveer op dag 14 is. Maar goed, jij weet denk ik zelf het beste wanneer ongeveer je eisprong is, als die eerder dan dag 14 is kun je eerder beginnen met testen!