@panda: een luteale fase (de tijd tussen eisprong en NOD)is gemiddeld 14 dagen, er zijn ook dames waarbij hij maar 10 dagen duurt maar hij kan ook zeker langer duren. Spannend ik ga voor je duimen vandaag!
Oke, en als op de echo werd gezegd hij kan elk moment knappen want hij staat op springen, zal dat toch die maandag of dinsdag gebeurd moeren zijn? Of zie ik dat verkeerd.
Uh ja dat denk ik wel, geen idee eigenlijk zou ook nog woensdag gebeurt kunnen zijn. maar ik denk wel dat je er van uit kan gaan dat vandaag je NOD is
Heey dames! Even een vraagje aan de mama's hier, Wanneer begonnen jullie veel last te krijgen van afscheiding dat wit en waterig was? Beetje melkachtig zeg maar, en was dat voor jullie een zw symptoom? Ik heb er nu veel meer last van dan dat ik voorheen had en 2 weken terug had ik er heel weinig last van.. Elke keer als ik zeg maar eventjes voel dan is het echt vochtig/nat en als ik af doe met wc papier dan zit daar best wel veel op. Erg vervelend vind ik dat. Ik twijfel om straks een kv 2v5 te gaan kopen. Vrijdag moet ik het worden.
Ik had toen ik zwanger was nagenoeg geen afscheiding dat begon. Vanaf 6 weken weer normaal en vanaf 35 weken pas overvloedig waterig
vandaag 8dpo, maar ergens durf ik gewoon niet meer te hopen. Ben er iets te veel mee bezig. Wil waarschijnlijk te graag. Ik wacht met testen tot minimaal 10 dpo.
Ik moet even van me afschrijven. Het is vandaag 8DPO, en werd vanmorgen wakker met het idee dat als ik direct op zou staan ik dan moest spugen. dat was om 7 uur. Nu is het inmiddels iets na 10 en ik voel me heel raar, een drukkend vol gevoel in mn buik. mn onderrug is aan het zeuren. ik moet vaker naar de wc (voor grote en kleine boodschap) en ik voel me zwanger! ik haat het zo als ik me dingen in mn kop haal. ik zit me nu eigenlijk gigantisch op te vreten. Ik baal dat ik geen testjes meer in huis heb. laat die week nu maar voorbij gaan. of laat me nu maar gewoon ongesteld worden. Ik wil niet hopen, ik wil me niet zo voelen maar bah dit is zo vervelend! Dit in combinatie met de krampjes van de afgelopen 2 dagen maken me zo onzeker. Is het zo? mag ik hopen? of word ik gewoon weer gigantisch voor de gek gehouden
Jaa ik heb jou in n andere topice gezegd 18 rondes hahaha. Maar geeft niets. Ja idd erg frustratie waarom het maar niet wilt lukken .
Oke naja ik ga niet eerder als vrijdagochtend testen maar ik kan er dus wel vanuit gaan dat mocht ik vandaag/vannacht niet ongesteld worden, ik misschien zaanger ben?
Ik heb geen idee wat voor DPO ik zit. Maat verwacht dat de maandag of dinsdag 2 weken terug dus m'n eisprong was. Maar dit weet ik Niet zeker. M'n gevoel blijft zeggen dat ik ongesteld wordt vandaag of morgen! Oh man, ik hoop zo op zwangerschap!
Hoi dames!! Pff ik kan het gewoon steeds niet laten om gewoon geen test te doen! Voel me zo anders dan normaal.. Of ik verbeeld het me gewoon echt allemaal in. Welke dag raden jullie mij aan om pas te gaan testen? Ik heb altijd voor de pil en tijdens de mirena een goede cyclus gehad van minimaal 28 dagen. Dus vrijdag zou ik weer echt ongesteld moeten worden.
Dames!! Vervelend die onzekerheid, herken ik heel goed . Vandaag is het erg meegevallen qua pijn onder in de buikje / liezen. Maar borsten stekenpijn houdt het nog steeds aan maar het valt wel heel erg mee. Beter dan gisteren. Ik heb geen geduld om te testen maar ik hou het nog ff vol tot 1 dag overtijd (zou ik zeggen tussen 12-14 mei ongesteld worden maar ik test pas 15 mei)
Ik twijfel heel erg of ik morgenochtend al ga testen, maar ben bang dat het te vroeg is. Ik heb geen zin in nog een werkdag stress en continu naar toilet omdat ik bang ben ongesteld te zijn. Maar aan de andere kant heb ik ook geen zin in een rot dag op t werk omdat Ik een negatieve test heb, ookal wil dat dan nog niks betekenen. Mocht ik te vroeg zijn. Morgen zou m'n NOD zijn, zit dan op dag 29, maar als ik m'n eisprong eerder heb gehad had die eerder moeten zijn maar dit weet ik dus niet zeker. Ik dacht andere morgen testen en eventueel bij negatief en nog geen menstruatie vrijdag weer en eventueel maandag of dinsdag. Maar zou dat geen testen weggooien wezen? Wat zouden jullie doen? Ik zij continu dat ik echt niet eerder dan vrijdag zou testen, maar nu toch. M'n kat je komt ineens bij me op schoot terwijl hij normal alleen aandacht zoekt als hij boven is (omday je niet samen kan met m'n andere kat), maar dit kan ook puur toeval zijn.. Man, wat moet ik doen? Ben zo bang in teleurstelling! Ben nu diep van binnen als zo aant denken dat ik zwanger ben.. terwijl ik nog niks weet. Ik wordt echt gek. Pfff andere kant denk ik echt alsnog ongesteld te worden vannacht oid.
Pandabeertje als jij morgen je nod hebt zou ik zeker weten testen morgen ☺ als je zwanger bent zou je er toch vanuit mogen gaan dat je op nod positief test. Hier vandaag 10 dpo. Vanmiddag opeens een vlaag van misselijkheid. Hopelijk betekent dat iets positiefs.
Ik weet natuurlijk niet zeker of dat mijn NOD is. Het is ronde 2. En in ronde 1 had ik cyclus van 29 dagen. Wel weet ik dat m'n ei 2 weken terug op maandag op knappe stond en ieder moment kon springen, maar wanneer dit is gebeurd weet ik niet. Maar of t mijn NOD morgen is is gewoon een schattig ivm toen 29 dagen, er nu weer vanuit gaan. Bij mijn scooter testen in op dag 28 negatief en op dag 30 pas pas positief. Daarom vind ik t eng, sttaks is t te vroeg
Hmm ik zit met een probleemm had net super veel wit verliess. Het was plakkerig dus geen vrichtbaar slijm, maar t was wel heel veel. Me hele onderbroek zat vol. Wat kan dit nou zijn? Teken van zwangerschap of toch niet? Het is nu 2 a 3 dagen na mn eisprong dus een innesteling is er nog niet geweest maar kan dit een teken zijn van een bevruchting ofzo?
Hoi Dames, misschien mag ik ook nog even mee kletsen? Wij zitten deze maand in ronde 40 na een BBZ met spoed operatie en helft verwijderd. En op het moment precies 9 maanden na een miskraam die erg lang heeft geduurd. Ik dacht het nu weer even naast mij neer gelegd te hebben. Maar je blijft er toch mee bezig. Zeker als je je eisprong weer gehad hebt. Nu is het deze maand een beetje vreemd verlopen. De 23ste dacht ik mijn eisprong te voelen en had ook flink slijm. De pijn en wat ik voelde had ik altijd met mijn eisprong. Maar toen opeens raar maar waar de 26ste had ik precies hetzelfde. Dus van welke datum ik nu zou moeten uitgaan weet ik dus niet zeker maar ga maar van de laatste uit. Dan zou mijn NOD dus de 10de zijn.
Hoi dames! Ben ik ook weer eventjes. Nu beetje pijn links bij mijn ribben. Verder vandaag heel erg misselijk geweest en super moe. En een drukkend gevoel in mijn hoofd. Ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Hoop eigenlijk van wel, dan heb ik mijn eerste echte menstruatie weer. Maar andere kant zou ik graag zwanger willen zijn maar daar durf ik niet meer vanuit te gaan wegens de negatieve testen telkens. En heb nog steeds last van dat plakkerige, waterige en witte doorzichtig achtige afscheiding, om gek van te worden! Pff wat een onzekerheid weer.