Spannend allemaal. Ik heb getest op 9dpo vandaag, maar was negatief. Heb de moed nu opgegeven, heb voor mij zelf het idee dat het nu heus niet na 2 dagen positief is 😕..
Gefeliciteerd Citroen!! Heb nu derde dag na de eisprong, heb wel wat geborrel in m'n buik en af en toe steken.. Gisteren was mijn afscheiding heel wit en korrelig, Vandaag was het echt slijm en wit, heb geen idee wat nu goed is.... Bij alles wat je nu denkt en voelt, denk je direct dit is een teken 🙈 Wat duren die twee weken toch lang he 😒
Ben benieuwd. Wat waren je symptomen citroen? Lig nu met hoofdpijn en verkoudheid op de bank en verder is alleen de zijkant van mijn rechter borst erg gevoelig. 10 mei is m'n nod
Uhm mijn symptomen waren af en toe een vlaag van misselijkheid. Af en toe gevoelige borsten maar lang niet de hele tijd. En veel waterige afscheiding. En dat heb ik nu nog steeds. En heb nu ook af en toe lichte buikpijn. Klein beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dan heel lichtjes.
Ladies, zit nu op 7 dpo en heb witte afscheiding maar weet niet hoe ik het moet beschrijven...het is wit en tussen m'n vingers rekt het niet, meer dat ik het kan uitsmeren zo een soort. Hebben jullie er ook last van gehad? Is het normal of wil het iets zeggen? 😃😃😃
Hier ook nog geen teken dat ik menstruatie krijg, hopelijk blijft het morgen ook uit. Ik denk dat ik maandag dan pas weer ga testen met kv 2v5. Want ben bang dat als ik morgen al test ik dan net die dag ongesteld ga worden.
Had ik ook rond 7dpo, maar ik kan er niets zinnigs over zeggen verder hihi. Sommige hebben juist veel afscheiding, andere weer minder.. Ik mag pas zondag testen!
Ik ga morgen wel testen, omdat Ik wil weten of dat zogenaamde streepje dat ik zag echt was. Als natuurlijk morgenochtend geen roodheid is. En eventueel maandag of dinsdag nog. Maar maandagochtend ben ik nog op vakantie. We zullen zien.
Ik ga voor je duimen! Denk dat ik het voor morgen toch niet kan laten om niet te testen Maar ik twijfel omdat ik het streepje echt pas veel later zag, als het een streepje was. 20 april was wel mijn ovulatie,, die test heb ik nog steeds. Was heel duidelijk. Wel duidelijker geworden toen net na de maximale tijd :/ en de andere ovu testen wezen toen niks uit. En heb gelukkig toen nog geklust dus hopelijk is het wel raak.
Nou ik heb vanmorgen weer getest. De hele test strepen zaten ver naar links, de controle streep ook. Dus als ik met de test streep ook wat naar links moet (wat meer naar t midden). Lijkt er in de verte weer een licht streepje maar ik twijfel heel erg, je moet de test echt in een bepaalde hoek draaien wil je hem kunnen zien hij leek nu wel iets makkelijker te zien dan gister,en is nog niet opgedroogd. Kijken wat er straks staat. Ik twijfel heel erg! Als ik namelijk naar boven liep en ik hield hem in een ander licht kon ik hem weer niet goed vinden. Denk dat maandag of dinsdag testen bij geen ongesteldheid beter is. De test had toch niet heel veel donkerder kunnen zijn dan gister?
Heey goedemorgen!! Aah jammer!! Toch even doorbijten en het weekend afwachten. Je HCG verhoogd iedere 24 uur dacht ik. Dus het kan nog altijd donkerder worden ik heb nog niet getest en wil het eigenlijk pas morgen of zondag doen als ik het nog niet ben geworden. Was vanmorgen wel echt super misselijk toen ik ging auto rijden, gevoel of ik moest overgeven ieder moment.