Oh pandabeertje wat spannend! Hcg verdubbelt ongeveer om de dag dus zou niet gek zijn als de testen niet veel van elkaar verschillen. Hoop voor je dat de testen op gaan lopen!
Panda beertje. Hcg verdubbelt niet elke dag dus waarschijnlijk morgen een donkerder streepje! Ik duim voor je! Ik ben héél geduldig haha. Kon het vanmorgen toch niet laten.
Naja ik ga bij geen ongesteldheid maandag of dinsdag testen, of zondag. Moet ff geschikt moment vinden. Dinsdag zijn we thuis, verder nog weekendje weg met familie. Ik dacht serieus dat hcg elke dag op liep... maar elke 2 dagen dus! M'n man ziet hem overigens niet? Toch vind ik 't raar.. ik zie hem wel licht. Maar als die maand ga 2 weken geleden m'n eisprong op knappen stond. Dan zou die toch wel tussen die dag en woensdag, of maandag en dinsdag gesprongen moeten zijn? Dan zou ik toch nu al ongesteld moeten zijn? Als ik uitga van maandag dinsdag eisprong, zit ik nu op 17/18 dpo. Ik snap 't niet...
Nou inderdaad hahah! M'n inlegkruisjes en wc papier lijken wel wat donkerder te worden, maar is meer afscheiding geel. Na mijn idee niet rood/bruin. Wedde dat ik vandaag ongesteld wordt? Net nu er vanmiddag weggaan!? Maar goed.. laten we hopen dat ik die streepjes niet heb ingebeeld.
Ik herken me er in!! Heb inleg kruisje erin gedaan en die is ook beetje donkerder lijkt wel :/ maar meer afscheiding is het wsnt als ik gewoon wc ga en afveeg heb ik niks kwa bloed zeg maar. Erg frustrerend
Als er hier iemand 1 a 2 dagen overtijd is, zeg ik: TESTENNNNNNNN (!!!!!!).. De mijne is ongeveer 5 dagen tot een weekje dan word ik ongesteld of overtijd *spannend* & gefeliciteerd je bent uitstekende zwanger citroen!!!
Precies! En de ene keer is het minder donker dan de andere keer.. heb nog geen tekenen tot menstruatie idd. Wel 't idee dat ik vandaag ongesteld ga worden als die streepjes nep waren.
Ik heb vaak steekjes rechts in m'n onderbuik, trekkend naar lies/vagina. Geen tekenen tot menstruatie.
Dit herken ik panda! Ik duim nog even door voor je. En mannen komen van een andere planeet hè Die zijn in veel dingen anders, en ook in turen haha. Heb je geen foto? Dan kunnen wij met je mee turen
En jij was zwanger? Ik krijg de test alleen negatief op de foto, en ik ben nu richting weekendje weg, en geen testen meer. Helaas.
Nu 5 dpo. Voel eigenlijk niet veel. Alleen nog steeds die zere tepels en ze doen de ene dag meer pijn dan de andere dag. Ben af n toe even wat misselijk maar niet dat t heel erg is. Gister kreeg ik n paar steken nadat ik op stond. Deed ook best zeer. Af n toe wat duizelig of licht in mn hoofd. Ik hoop dat t raak is, wat denken jullie? Ik heb nog nooit zo lang of uberhaubt zere tepels gehad
5 dpo is nog erg vroeg, misschien is het eitje nog niet eens ingenesteld. Dus heel moeilijk om daar nu al iets over te zeggen
Heeey dames!! Even een vraag waar ik mee zit... Stel dat ik zwanger ben, mijn vriend en ik wonen nog niet samen en als hij en ik het zijn ouders vertellen komt er een ruzie.. Wij dachten in begin dat ze er wel achter zouden staan als het zo zou zijn. Helaas worden hun waarschijnlijk heel boos dan als het zo zou zijn. Hoe zouden jullie ermee omgaan en hoe en wanneer zouden jullie het dan vertellen als je officieel zwanger bent??
Dag dames, Ik weet bijna zeker dat ik morgen ongesteld wordt, want mijn maag ging al rommelen. Morgen kan ik eigenlijk pas testen, maar heb het net al gedaan met een clear blue test.. helaas stond daarop: niet zwanger.. Ik had wel ineens gele afscheiding voor het plassen, dus niet daarna.. is dat iets wat voor je menstruatie komt?
Toen ik 18 was zwanger, was niet iedereen dolblij met het nieuws. Eigenlijk wilde vader van mn ex abortus laten doen zoals begeleiders de feite dat vader er absoluut niet klaar voor was maar en ik dan? Dus ik weigerde dit te doen en ik ging het vertellen als het moet, moeten iedereen accepteren! Dus we waren wel uitgekomen eigenlijk. Woning gevonden en meubels gekocht. Dus kwam het uiteindelijk helemaal goed. Acceptatie is wat vader van mn ex eigenlijk had geleerd en was mij dankbaar voor de mooiste 2 kleinkinderen voor altijd , jonge opa van +/- 44 jaar oud.
Heee dames! Ik heb op 2 en smorgens 3 mei een positieve ovulatietest gehad. Savonds was die weer negatief. Dat waren cyclusdag 21 en 22. Ik ga er vanuit dat ik dan 3 mei mijn eisprong heb gehad en dat ik nu 3 dpo zit. Klopt dit? Dit is mijn eerste ronde met ovulatietesten. Hoe houden jullie dat wachten vol tot je kunt testen ? Ik kan bijna nergens anders aan denken als ik niet aan het werk ben..
Hee! Ik heb nu 5e dag na eisprong... Het is heel lastig om ergens anders aan te denken, Heb al zovaak het internet afgezocht naar de ALLER EERSTE symptomen! Maar altijd het zelfde komt er uit, tis helaas een kwestie van geduld 😪 Aangezien we daar slecht in zijn duurt het alleen maar langer ....
Ondertussen zit ik op CD 36 alweer. Nog steeds niet ongesteld.. maar weet niet zo goed wanneer ik zal gaan testen... mijn vorige cyclussen waren 42-38-35 dagen ... spannend! Soms voel ik echt de buikkrampjes alsof ik ongesteld moet worden en ander moment is dit helemaal weg... pfff weet ook niet meer hoe of wat. Weet wel dat ik gek wordt van wachten maar wil eik niet te vroeg testen haha wanneer zouden jullie testen ?