Vanaf september voor een tweede...Hoera!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joppie1, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Zo leuk! Eigenlijk zouden we al eerder voor een tweede gaan, maar door omstandigheden zagen we het niet zitten. Bij mij kriebelt het al een poosje heeeeeel erg....dus ik was er wel verdrietig om, ook al stond ik erachter.
    Gisteren kwam mijn man tussen de middag even met me knuffelen ;) en terwijl we daarna nog even lagen na te genieten zei hij opeens: Laat de spiraal er maar uithalen hoor. Dan kunnen we in september gaan proberen voor een tweede! Ik wist niet wat ik hoorde! Ben zooooo blij! Heb er zo'n zin in weer!

Zijn er meer meiden die vanaf september gaan starten en er samen naartoe willen leven?

2. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hoi Hoi.... hier hetzelfde schuitje

Wegens omstandigheden is het proberen voor een 2e al drie keer uitgesteld. Dit tot groot verdriet van mij, want ook bij mij ligt de wens heel hoog.
    Ik kreeg met kerst een mooie plaat met de tekst erop.... BOY OR GIRL we gaan ervoor.... Ik helemaal blij..... en wou al snel beginnen. Maar ja toen kreeg mijn man te horen dat hij kanker in 1 bal had. Dus werd hij gelijk geopereerd en werd mijn wens weer stil gelegd.
    Nu heeft hij tegen mij gezegd: In juni/ juli mag de spiraal eruit en in September na de CT scan gaan we ervoor ( mits er slecht nieuws uit komt ). Nou ik kan niet wachten. Nu maar hopen dat het wel door mag gaan, anders g ik echt kapot. Ik kan het niet aan al die uitstellen.

Maar doe dus graag met je mee. Samen erna toeleven.

Heb jij de spiraal er al uit?

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wauw wat heftig zeg! Moest je man bestraald worden? Heeft dat geen gevolgen voor zijn vruchtbaarheid? Wat een verdriet zul je gehad hebben en een hoop zorgen ook. Hopelijk blijkt alles in september goed en kunnen jullie voor een baby aan de slag!

Hoe oud is jullie oudste nu? Nee ik laat de spiraal er begin juni uithalen. Bij onze zoon was ik eerder zwanger dan dat we ervoor gingen en nu wil ik dat echt niet. Ik ga dus over de ac voor drie maanden, maar vrijen met condooms is gewoon wat minder romantisch. Scheelt weer een maandje dan. Maar wel al in juni, omdat ik zo graag weer wil voelen wie ik ook alweer ben zonder hormonen. Het gaat langzaam met die spiraal, maar toch kreeg ik stilaan steeds meer klachtjes. Toen ik nog geen wens voor een tweede had nam ik dat voor lief, maar nu begint het me dwars te zitten. Kijk er dus wel erg naar uit! En bij jou?

(Ik zit nu ook in het algemene topic voor komende herfst, dus mss zie ik je daar? Dit is eigenlijk een dubbel topic nu. Ik was erg enthousiast en zag die andere helemaal over het hoofd :D)

najaar-2016-gaan-voor-een-1e-2e-3e-4e-etc-kindje

Deel Deze Pagina