Ik zit ook te wiebelen op het wachtbankje... Heb een sterk vermoeden dat mijn eisprong vroeg was (ivm krampen, vruchtbaar slijm, etc). Zit nu op dag 22 van m'n cyclus van meestal 26 dagen. Maar heb nu voor het eerst heeeeel erg de behoefte om te testen voor mijn dagen zouden moeten beginnen. Durf alleen niet... Wellicht nog te vroeg of is het wellicht leuker af te wachten tot je de symptomen echt merkt? Man is ook pas het weekend weer thuis en we hadden afgesproken samen te testen, maar ik vind het zó moeilijk dat wachten.... Wordt elke maand erger!
Pff vreselijk dat wachtbankje. Vandaag 10 dpo en al sinds gisterenmorgen menstruatie kramp. Schaambot is ook beurs nod op dinsdag gezet.
Benieuwd wanneer je Ovitrelle mag doen. Hier inmiddels dus 2 dpo. Uiteraard voel ik niks niks niks niks en ook niks gen bijwerkingen. Vanochtend gestart met de utro dus het heskenfestijn mag weer beginnen . Vooralsnog alles relaxed. Heb alleen enorme honger en de Appie komt pas over een uur... Uiteraard sinds deze week weer met granaatappelsap gestart.
Lief van je. Is de 2e ronde na vmk. Probeer mezelf niet van alles in me hoofd te halen Hoe gaat het met jou? Goed gevoel over deze poging?
Ik ben bij de eerste in een cyclus van 40+ zwanger geraakt. Weet natuurlijk niet hoe lang je Cyclus op dit moment is?
Ik weet t niet zo goed. Is het normaal wel regelmatig? Ik zou anders gewoon even afwachten tot je weer ongesteld wordt, maar ik zelf denk gewoon dat je een keer een cyclus hebt over geslagen..