Het wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luna86, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Jep. Van 11 dagen. Ik zat al een paar dagen te wachten maar had me voorgenomen minder mee te schrijven. Niet gelukt :p
    Ik sta met 1 been in de mmm en zie het spontaan niet meer gebeuren, maar wie weet!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hmm daar word je ook niks wijzer van. Apart hoe het loopt met bloeden. Heb je dat vaker of normaal gewoon bam ongesteld zeg maar? Hoop snel een positieve test voor je.

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Yeahh een goede kwaliteit is nu in mijn buik aan t rond zweven, het is in t stadium net voor blastocycte, ik ben blij!

Pinguinkje, K00, FraNornabaeli en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. FraNornabaeli

8 okt 2018
    10
    2
    3
    Vrouw
    Friesland
    Normaal gewoon ongesteld. Ik krijg kramp en het barst los zeg maar. Maar nu alleen sochtends rugpijn en dan weet ik dat er wat aan komt. Ik wil ook niet te vaak meer testen, word er een beetje moedeloos van. Gister voor het laatst getest, ik denk het weekend pas weer.
    Overigens heb ik wel veel hoofdpijn en ook erge hoofdpijnen. Voor de rest nog steeds geen klachten..
    Oh ja vanochtend bloedend tandvlees, het stroomde eruit. Zo erg heb ik het nooit...

5. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    He wat vervelend. Begrijp dat je van steeds testen nodeloos wordt. Als even wachten beter voelt vooral doen.
    En gek van je tandvlees ook..
    Hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt.
    Hier vandaag ook flink hoofdpijn, maar ben migraine patiënt en rond ovulatie is het helaas vaak zo..
    Hou je ons op de hoogte? Over 2 weken mocht je anders weer naar huisarts toch?

6. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik dacht dat mijn menstruatie weer vroeg zpu komen, maar k mag blijkbaar nog op het bankje blijven. Ik ben blij! b_lrpEva.png

Oilell vindt dit leuk.
  7. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Het lijkt hier bijna een soapserie, zoveel spanning! Ik gun jullie allemaal zo hard een positieve test, zo mooi om te zien hoe welkom een zwangerschap is.

Wij zijn deze maand begonnen met ovulatietesten, gisteren een dikke vette streep en meteen aan de slag gegaan. Super blij dat mijn ei zo duidelijk af te lezen was. Moet zeggen dat ik de periode tussen menstruatie en ovulatie minder erg vind om te wachten dan andersom. Ben nu al aan het aftellen maar moet nog 2weken rustig blijven wachten.

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mooie worden hierboven. Ik ben vandaag 8 dpo en over een weekje kan ik testen. Moet wel zeggen dat veel afleiding ook gewoon goed is voor me. Dat zorgt er niet per se voor dat ik er minder mee bezig ben, maar dat ik er niet alleen maar mee bezig ben. Normaal zou ik er nu allang een test tegenaan hebben gegooid, wat ook nog een geen nut heeft omdat ik 9 dagen geleden dus Ovitrelle heb gespoten. En dan elke dag 2 x testen en als hij dan op 14/15 dpo wit blijft denken: ‘zie je wel, komt vast omdat zoveel getest heb’. We gaan het wel zien maar stiekem ben ik natuurlijk wel hartstikke benieuwd.

Voel me overigens prima. Helemaal niets, noppes nada nog steeds. Ik kom alleen maar niet van mijn hoest af. Vannacht echt een uur wakker gelegen ofzo. Zo vermoeiend ook. Wedden dat ze me 3 huizen verderop nog horen hoesten?

9. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde. Gister ook een dikke streep en aan de slag. En wat je zegt.. menstruatie tot ei is oor mij ook niet zo spannend. Maar vanaf het m moment dat de kans bestaat is veel lastiger.
    Daarom hopelijk voor iedereen gauw een positieve test. Al heb je dan nog langer aftellen hahaha. Maar oh wat kijk ik daar naar uit.

10. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Nog even rustig wachten voor je gaat testen dan. Rustig? Ok ongeduldig dan.. Gelukkig heeft het aantal testen geen effect op de uitslag maar snap de gedachte hoor. Hou vol!
    En beterschap!

11. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Vandaag mocht ik dan eindelijk een test doen, na lang, lang wachten... En: hij was dik positief!!! Mijn vermoedens dus bevestigd :) Dit is wel het meest bijzondere verjaardagskadootje ooit! Een heel spannende tijd ga ik dit levensjaar tegemoet...Kan het nog niet helemaal geloven hoor...

Ik hoop dat dit prachtige moment voor jullie ook niet meer lang op zich laat wachten, het is iedereen zo gegund!

Dinpin, Oilell, Kimmetjuh90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Wauw wat fijn voor je! Dubbel gefeliciteerd! Geniet van de komende tijd en alles wat gaat komen.

Pinguinkje vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Waaauuwww van harte gefeliciteerd. Geweldig!!!!! Dubbel geluk!
    Ik wens je een gezonde, voorspoedige en fijne zwangerschap toe! Geniet ervan!

Nee dat is ook zo haha. Maarja toch.. Het levert niks op want als hij positief is kan het Ovitrelle zijn én kan er nog wat mis gaan en als hij negatief is, kan het nog te vroeg zijn óf ik ben niet zwanger maar blijf desondanks toch hoop houden want het is nog voor nod. Zowel hoop als teleurstelling kunnen misplaatst zijn en plaats maken voor elkaar.
    Afgelopen drie rondes ding het zo: ronde 1 als een gek getest. Zo dom.
    Ronde 2 ook, maar wel vanaf 10 dpo.
    Ronde 3 niet getest maar toch 2x in totaal omdat ik op 12dpo echt vage klachten voelde.
    Nu ronde 4 en ga ik het écht niet doen ;) (heb ze ook expres niet in huis)

14. FilizDesfjinda

25 okt 2018
    40
    8
    8
    Vrouw
    Heey dames ik ben nieuw hier en heb hier en daar al heel wat gelezen...
    Kan ik me hier bij voegen ?? Zit zelf ook op het wacht bankje

15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dubbel gefeliciteerd meis!

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Welkom :)
    Ik wil dit keer ook echt wachten tot 14 dpo... Ik test steeds vanaf 10 dpo, en dan weet ik de uitkomst al wel, maar toch voelt t als een keiharde klap in mn gezicht, ik zou zo graag wat geduld willen hebben :roflmao:
    Ik vind t knap als t je lukt te wachten!:cool:

17. FilizDesfjinda

25 okt 2018
    40
    8
    8
    Vrouw
    Wachten pfff kan der niet tegen... wie wel eigelijk.... heeft iemand evaring met kat die op eens zig afstoot ??

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh ja gaat me lukken hoor. Weet ik zeker. Als ik maar gewoon even die knop om zet en afleiding zoek. Dat lukte in de ronde van O. ook.
    Dus daar gaan we nu ook weer voor. En niet té getreurd als die negatief is, want een nieuwe ronde betekent óók weer nieuwe kansen.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat bedoel je precies? Een kat die zich afzondert?

20. FilizDesfjinda

25 okt 2018
    40
    8
    8
    Vrouw
    Zins een paar dagen wil die niet egt bij me in de buurt komen en likt hij zig wat kaal...

Deel Deze Pagina