Ja, hier.. mijn Siamees, die wilde alleen maar in an kattenbak liggen, kwam niet meer bij mr, die was dood ziek, heb m in moeten laten slapen, kater erna heb ik in mei moeten in laten slapen, die was ook ziek, wilde alleen maar naar buiten (heb m ook na 2weken vermist te zijn in de bosjes gevonden) Mijn advies: als je kat gedrag vertoont wat anders is dan normaal, maar de dierenarts ermee.
Ik had ook een Siamees en tijdens de zwangerschap van O hadden we continu bonje, dit was niet al direct voor nod ofzo. Hij heeft helaas nooit aan de zwangerschap en baby kunnen wennen (vrat zich kaal, continu stress) en hij heeft nu een nieuw thuis gevonden........ ....... .... .... .... bij mijn schoonouders! Ik zie m dus nog wekelijks en het gaat goed met 'm!
Nou heb ik me laten vertellen dat dieren veranderingen vaak als eerste op merken... en aan gezien ik een katertje heb die snel stres krijgt dat ik mis herkent iemand het die zelfs zwanger is en een huis dier heeft... vandaag een dag over tijd maar wil nog ff paar dagen wachten met testen
Ah super! Dat is fijn Ik mag van mn vent geen Siamees, dus nu huistuin en keuken katten Oké hoop voor je dat dat t is idd.
Ja ik hou echt van t ras, maar mn vent kan niet tegen t gemauw( lees geklets ) dus helaas, heb me er maar overheen gezet
Ohhh god ja dat weet ik nog wel. Af en toe werd ik er ook wel een beetje gek van. Hoevaak ik wel niet geroepen heb 'Hou je bekketje nou eens, jongen!' Oh en van alles een spel maken he. Hij mocht niet bij ons op de slaapkamer komen, en zeker niet als we weggingen, sta je op het punt om te vertrekken naar je werk: vliegt meneer onder het bed!
Ik lees hier soms stiekem mee voor het leuke... en wat grappig dat meerdere mensen hier Siamezen hadden. Ik krijg de mijne volgende week. Heb er ooit al 2 gehad en ben dol op het ras!!! Tis degene die tussenin ligt Sorry voor het storen!
Ze zijn idd fantastisch. Wel prijzig (zowel aanschaf als ook levensonderhoud) maar boeien. Ze geven je tegengas en zijn hartstikke slim (en soms een tikkie arrogant). Helaas kon hij dus niet bij ons blijven maar ben wel blij dat ik nog wekelijks warm word onthaald!
Soms moet je een keuze maken die niet leuk is. Maar gelukkig is hij nog bij je in de buurt en dat scheelt wel heel veel. En zo ja... ze zijn onwijs duur! Schandalig... maar ja, het karakter van een Siamees kost nu eenmaal geld